Of als straks het waterschap langkomt om de watermeter te controleren en hij heeft z'n laminaatvloertje net gelegd zonder luikje naar de kruipruimte. Denk je soms ook niet aan.quote:Op donderdag 20 april 2006 12:34 schreef Duderinnetje het volgende:
Nou, zo off topic is dat niet. Denk maar eens aan die loden leidingen die A_R nog allemaal zou kunnen aantreffen als hij zijn keuken gaat verbouwen![]()
(Als er al leidingen zitten.)
quote:Op donderdag 20 april 2006 12:53 schreef ArtyShock het volgende:
Of blijkt de op Markplaats gekochte keuken in spiegelbeeld afgebeeld staan...
Als de keuken al bestaat.quote:Op donderdag 20 april 2006 12:53 schreef ArtyShock het volgende:
Of blijkt de op Markplaats gekochte keuken in spiegelbeeld afgebeeld staan...
Hij zal toch niet zojuist vernomen hebben dat zijn hypotheek alsnog is afgekeurd hè? (Hoor je steeds vaker)quote:Op donderdag 20 april 2006 12:43 schreef sanger het volgende:
A_R waar ben je?
Het feit dat de notaris of makelaar hem niet minstens drie keer op het hart heeft gedrukt dat een paspoort absoluut noodzakelijk is, zegt genoeg lijkt me.quote:Op donderdag 20 april 2006 13:08 schreef Duderinnetje het volgende:
(Of onder makelaars, notarissen en mensen die zeggen hun huis aan je te verkopen. Negen van de tien keer is het een dooie mus.)
Maak die jongen nou niet zo ongerustquote:Op donderdag 20 april 2006 13:13 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Het feit dat de notaris of makelaar hem niet minstens drie keer op het hart heeft gedrukt dat een paspoort absoluut noodzakelijk is, zegt genoeg lijkt me.![]()
Het gaat dan meestal ook niet goed.quote:Op donderdag 20 april 2006 13:15 schreef Marsepein het volgende:
Als je zo alle nadelen acher elkaar leest dan is het überhaupt een wonder dat het vaker goed gaat dan dat het fout gaat![]()
Ja inderdaad, soms hoor je het zelfs pas nadat je de sleutel hebt gehad en al aan het klussen bent. Kun je weer naar de notaris om de sleutel terug te geven.quote:Op donderdag 20 april 2006 13:09 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Hij zal toch niet zojuist vernomen hebben dat zijn hypotheek alsnog is afgekeurd hè? (Hoor je steeds vaker)
Sta je daar met al je Ikea bouwpakketten.quote:Op donderdag 20 april 2006 13:22 schreef sanger het volgende:
Ja inderdaad, soms hoor je het zelfs pas nadat je de sleutel hebt gehad en al aan het klussen bent. Kun je weer naar de notaris om de sleutel terug te geven.
En alles al ingepakt. Sterker nog, ik denk dat als hij bij de notaris zit de verhuiswagen al gaat rijden richting nieuwe huisquote:Op donderdag 20 april 2006 13:34 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Sta je daar met al je Ikea bouwpakketten.
't Is wat hè.![]()
Nou ja goed, laten we er maar vanuit gaan dat het in dit geval gewoon allemaal goed gaat want ja, hij heeft de huur natuurlijk ook al opgezegd enzo.
Gelukkig kun je bij Ikea goedkope (buiten)bedden kopen om onder de brug neer te zetten. Dan slaapt ie iig knap.quote:Op donderdag 20 april 2006 13:47 schreef Duderinnetje het volgende:
Maar goed, onder ons gezegd en gezwegen: ik heb het wel met die jongen te doen. Kunstenaar, geen droog brood op de plank en dan ook nog dakloos. Ik bedoel, dat gun je zo'n knul nou ook niet. Al komt 'ie uit Oss.
Ja, maar ja... hij had toch wel gehoopt dat hij zijn Latijns-Amerikaanse schone een ander beeld van zijn leven had kunnen geven.quote:Op donderdag 20 april 2006 13:50 schreef sanger het volgende:
Gelukkig kun je bij Ikea goedkope (buiten)bedden kopen om onder de brug neer te zetten. Dan slaapt ie iig knap.
Die Latijns-Amerikaanse kijkt niet naar zijn manier van wonen, maar naar zijn manier van leven (als kunstenaar)quote:Op donderdag 20 april 2006 13:54 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, maar ja... hij had toch wel gehoopt dat hij zijn Latijns-Amerikaanse schone een ander beeld van zijn leven had kunnen geven.
Mja... even zomaar een gedachte hè.... Ik denk dat ze een imaginairy friend isquote:Op donderdag 20 april 2006 13:54 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, maar ja... hij had toch wel gehoopt dat hij zijn Latijns-Amerikaanse schone een ander beeld van zijn leven had kunnen geven.
Die sokken indd! Daar had ik nog niet aangedacht!quote:Op donderdag 20 april 2006 14:28 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, dat is idd wel waar Dude. Zie je hem zitten, daar in de Openbare Bibliotheek van Oss, een beetje de tijd wegtypend tot sluitingstijd... wetend dat hij de kou weer in moet.
Goh! Leuk zeg dat huis!Echt heel mooi!
Wie belt de crisisopvang?
Mss heeft ElisaB nog wel een paar sokken over.
quote:Op donderdag 20 april 2006 10:31 schreef Marsepein het volgende:
@AR: heel veel succes vandaag! Ik weet precie hoe je je voelt. He tis zo onwerkelijk als je straks de sleutels hebt en voor de eerste keer alleen daar naar toe gaat.
Geniet echt van dat moment dat je voor de eerste keer naar binnen stapt. Voor mij was het niet alleen een fysieke stap, maar ook een mentale. Een stap die voor grote verandering zorgt, en waarvan je niet altijd weet waar het uit gaat komen.
Pfff, ik word nog emo van mijn eigen verhaal.
Nou ja, iig succes, en drink er 1 op! (Glas melk he!)
JE BENT GEWOON JALOERS!!!!quote:Op donderdag 20 april 2006 14:15 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Mja... even zomaar een gedachte hè.... Ik denk dat ze een imaginairy friend is. Zeg nou zelf: een arme sloeber die onder een brug woont, en die verkering zou hebben met een exotische schone... komt dat op jou geloofwaardig over? Maar laten we het spelletje maar meespelen, want het schijnt dat je dit soort mensen beter niet kan tegenspreken
![]()
OOOH WAT ZAL JE VRIENDIN HET MOOI VINDEN DAT HUIS A_R!!!!!!!!
Ooooooo wat een mooi huis A_R! En dat hij er dan door de schoonmakers wordt uitgeschoffeld elke avond voor sluitingstijdquote:Op donderdag 20 april 2006 14:28 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, dat is idd wel waar Dude. Zie je hem zitten, daar in de Openbare Bibliotheek van Oss, een beetje de tijd wegtypend tot sluitingstijd... wetend dat hij de kou weer in moet.
Goh! Leuk zeg dat huis!Echt heel mooi!
Wie belt de crisisopvang?
Mss heeft ElisaB nog wel een paar sokken over.
Wat een leuke keuken heb je in je huis!quote:Goedkoop wonen in BoKlok
Door onze redacteur Freek Staps
Ikea verkoopt huizen als bouwpakketten
RÅBY, 12 MAART. Waar vinden starters en jonge gezinnen nog een huis? Woninginrichter Ikea bouwt in heel Europa goedkope houten huizen onder de naam BoKlok. De klant hoeft niet zelf aan de slag met schroeven en een inbus-sleuteltje: dat doen de bouwvakkers.
De verkoop van Ikea-appartementen is voor nu, gemeten naar de toenemende bouwproductie en de afzetmarkt die almaar groeit, geslaagd. Voor elk nieuw BoKlok-huis zijn gemiddeld vijf belangstellenden. De huizen worden daarom per loting toegewezen.
Bron: NRC Handelsblad 12-03-05
Shhhh! Daar is-ie! Buitenlands praten!quote:Op donderdag 20 april 2006 14:43 schreef Automatic_Rock het volgende:
Wat is dat hier allemaal voor slowchat?!!
Mn hele topic naar de knoppe![]()
De vorige pagina dusquote:Op donderdag 20 april 2006 14:47 schreef Automatic_Rock het volgende:
om 15:30 is de inspectie.
Ik heb deze pagina uitgeprint, en zal alle punten van Duudje 1 voor 1 nalopen.
Ik zet niet zomaar een handtekening natuurlijk![]()
That's the spirit!quote:Op donderdag 20 april 2006 14:47 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ja doe dat. De notaris heeft heus wel wat extra tijd om handen, no worriesquote:Op donderdag 20 april 2006 14:47 schreef Automatic_Rock het volgende:
Brengt me op een idee:quote:Op donderdag 20 april 2006 14:48 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
That's the spirit!Die makelaar zal weten dat hij met een FOK!-Klusser te maken had!
quote:Op donderdag 20 april 2006 14:49 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja doe dat. De notaris heeft heus wel wat extra tijd om handen, no worries![]()
P.S. Vergeet de zwam in de kruipruimte niet.
P.S #2 Ja die hoort er dus NIET te zitten hè?
P.S. #3 Dat je niet vraagt: potverdomme waar is m'n zwam mensen![]()
Jij zult mijn lenige schildersvingers alleen in je dromen voelenquote:Op donderdag 20 april 2006 14:44 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ooooooo wat een mooi huis A_R! En dat hij er dan door de schoonmakers wordt uitgeschoffeld elke avond voor sluitingstijdEcht prach-tig! Je vriendin ook! Gelukkig is er hoop voor A_R
Dat is misschien wel waar jaquote:Op donderdag 20 april 2006 15:00 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja, ik bewijs AR weer eens een dienst.
Tussen mij en Do2 komt niemand Duudje, zelfs jij nietquote:Op donderdag 20 april 2006 14:57 schreef Duderinnetje het volgende:
Tja het slaat toch dood hè, als DO2 dan zo'n topic binnenkomt![]()
Ik zit hier echt te brullen van het lachenquote:Op donderdag 20 april 2006 14:49 schreef Duderinnetje het volgende:
P.S. Vergeet de zwam in de kruipruimte niet.
P.S #2 Ja die hoort er dus NIET te zitten hè?
P.S. #3 Dat je niet vraagt: potverdomme waar is m'n zwam mensen![]()
Dan zo maar.quote:Op donderdag 20 april 2006 16:02 schreef Brighteyes het volgende:sanger!
We gaan toch niet stiekem posts lopen krikken hier he?
![]()
Je haalt Dude nooit meer in joh!quote:
Het is niet dat de arme sloeber een nieuwe bank had of zoquote:
We zullen eens champange gieten over de bank waar jij al jaren aan gehecht bentquote:Op donderdag 20 april 2006 17:19 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Het is niet dat de arme sloeber een nieuwe bank had of zo![]()
Dat bankje in het park waar hij op slaapt is al zeker zes jaar oud.
De ABN AMRO bedoel je zeker?quote:Op donderdag 20 april 2006 17:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
We zullen eens champange gieten over de bank waar jij al jaren aan gehecht bent![]()
.
AR! Waar blijf je!?!
quote:
Familie en vrienden vóór FOK! laten gaan... minpuntjequote:AR zal wel een rondleiding aan het geven zijn aan ouders, vrienden en kenissen. En natuurlijk foto's knippen voor ons.
Dat denk ik niet, ik zit immers nog hierquote:Op donderdag 20 april 2006 17:25 schreef sanger het volgende:
AR zal wel een rondleiding aan het geven zijn aan ouders, vrienden en kenissen.
quote:Op donderdag 20 april 2006 17:30 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, ik zit immers nog hier.
En dat voor een kunstenaar hè?quote:Op donderdag 20 april 2006 19:55 schreef Rewimo het volgende:
Hij is vast al met iets begonnen zonder tekening
Ja een vrije geest hè? Free spirit. Eine freie begeisterung. Un esprit libre. El spiritus libres. Una paloma blanca.quote:Op donderdag 20 april 2006 21:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Kunstenaars laten zich niet dwingen. Ik zeg: AR is een kunstenaar..
Ik ben met stip nieuw binnen gekomen op nr20 zag ikquote:Op donderdag 20 april 2006 16:10 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Je haalt Dude nooit meer in joh!
Dankje!!quote:A_R! Gefeliciteerd!Je zal nog wel zitten luisteren naar het voorlezen van allerlei bepalingen maar toch... het is nu toch zo ongeveer wel van jou!
Maar, en, dus, want...quote:Op donderdag 20 april 2006 21:51 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ik ben met stip nieuw binnen gekomen op nr20 zag ik![]()
En dat was nog maar tot eind januari ofzo...
Ik denk dat Duudje moet uitkijken met haar eerste plaats
[..]
Dankje!!
Inderaad een hele rits wat voorgelezen werd. Ik snapte de helft maar.
Oh, en ik heb m'n paspoort niet eens hoeven laten zien. Betrouwbaar uiterlijk he![]()
Het duurde in totaal ook 50 minuten ofzo... En daarna gingen we uit eten met de hele familie, maar om 19:00 moest ik wel weer in Den Bosch op school zijn..
Kortom, ik ben sinds de sleutel overdracht nog niet in m'n huisje geweest
En dus ook nog geen foto's
Sorry lieve mensen
Ja zeker, Zag er oke uit hoor. Alleen de grote slaapkamer lijkt nu toch niet zo groot als ik dacht...quote:Op donderdag 20 april 2006 21:57 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Maar, en, dus, want...![]()
Was het wel leuk om in elk geval even de inspectie te doen? Zag het er oké uit?
Ik moet om 4 uur morgenochtend weer opstaan. Dus ik ga nu slapenquote:Ga je straks nog kijken? Of morgen? En waar begin je dan mee? Heb je nog kunnen filmen?
Nee, was geen toevalquote:Ging je uit eten om het huis te vieren? Of was dat toeval?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |