quote:Op zondag 12 maart 2006 14:49 schreef PsyCha het volgende:
Tering laden duurt lang
ooh wacht ik snap het alquote:Op zondag 12 maart 2006 15:05 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Degene op wiens space ik zat is wel leuk![]()
quote:Op zondag 12 maart 2006 15:29 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
over kostneigingen gesproken...
[afbeelding]
Wat doe je?quote:Op zondag 12 maart 2006 15:29 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
over kostneigingen gesproken...
[afbeelding]
Je bedoelt ziektequote:Op zondag 12 maart 2006 15:39 schreef Pony-Lover het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wel leuk voor die man dat ie een hobby heeft![]()
Leuke hobby.quote:Mijn hobby is het verzamelen van sexy lingerie en dan babydolls in het bijzonder. Ik heb er inmiddels zo'n 50 stuks. Ook zou ik wel een mooie romantische bruidsjurk willen hebben, maar die durf ik dus echt niet te kopen. Of zo'n echt sexy dansgarde pakje of kunstschaats pakje.
Misschien dat hij de baby-dolls gewoon over i-net bestelt. Een (passende) bruidsjurk bekomen zonder hem aan te meten is moeilijker.quote:Op zondag 12 maart 2006 16:06 schreef Lucille het volgende:
[..]
Leuke hobby.
Maar hij durft niet een bruidsjurk te kopen.
Waarom passend hij past sowieso nooit goedquote:Op zondag 12 maart 2006 16:19 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:
[..]
Misschien dat hij de baby-dolls gewoon over i-net bestelt. Een (passende) bruidsjurk bekomen zonder hem aan te meten is moeilijker.
is dit een tvp?quote:
quote:Burgerlijke staat Alleenstaand
Kom nou, ik heb niet zulke mooie bruine haren.quote:Op maandag 13 maart 2006 16:01 schreef YellowLedbetter het volgende:
En stiekem verdenk ik de TS ervan dat het een van zijn msn-kloonaccounts is
Ik zeg:'Ontkenningsfase!!!!'quote:Op maandag 13 maart 2006 18:45 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Kom nou, ik heb niet zulke mooie bruine haren.![]()
Ik kan tenminste mijn eigen piemel in mijn eigen oor krijgen, dat doe jij me niet naquote:Op maandag 13 maart 2006 19:26 schreef Borkydude het volgende:
Ik zeg stop een piemel in je oor.
De Space die je wilt bekijken, bestaat mogelijk niet of de toegang ertoe is beperkt.quote:Op zondag 12 maart 2006 14:44 schreef Borkydude het volgende:
Zit ik net gezellig op de Space van een meisje uit m'n MSN lijst, ik heb het wel gezien, en druk rechts op "nieuwe spaces" kom ik hier uit:
http://spaces.msn.com/babydolletje/
![]()
![]()
?? wat is daar leuk aan, gewoon een zwangere vrouwquote:Op donderdag 16 maart 2006 10:40 schreef kaspermols282 het volgende:
http://spaces.msn.com/Zwangeres/ hahaha
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |