kom op zeg, daar kunnen we net zo goed BNN voor bedanken met "Sprint" of uhm... de EO met "Pimp my Life" of "Andries Knevel" of... etc, etc, etc...quote:Op zondag 12 maart 2006 17:20 schreef MrManiak het volgende:
Wat een bagger-serie... Talpa, dankjewel voor het verbaggeren van de Nederlandse TV...
En?!!!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:34 schreef robster16 het volgende:
Btw, Nienke Beekhuysen staat deze week als glamourpoes in de Veronica magazine. Ik zal de pagina's later even scannen, kunnen we zien wat voor potential Lotte heeft zonder lelijk haar, bril en beugelbekkie. Trouwens, het haar is geen pruik, maar haar echte haar zegt ze in het interview. Ze zit ervoor iedere dag in de krullers... Meer volgt...
Het is Nynke Beekhuyzen voor de volledige correctheid.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:34 schreef robster16 het volgende:
Btw, Nienke Beekhuysen staat deze week als glamourpoes in de Veronica magazine. Ik zal de pagina's later even scannen, kunnen we zien wat voor potential Lotte heeft zonder lelijk haar, bril en beugelbekkie. Trouwens, het haar is geen pruik, maar haar echte haar zegt ze in het interview. Ze zit ervoor iedere dag in de krullers... Meer volgt...
plus 67.000 in de herhaling, ik hoop dat de serie toch meer dan 400.000 gaat scoren, dat heeft dit programma wel verdiend.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:51 schreef robster16 het volgende:
372.000 kijkers gisteren, t begint te groeien zo te zien...
dat is een spoiler voor iedereen die de herhaling 's avonds kijkt..quote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:03 schreef jorienvdherik het volgende:
eind van de serie, lotte is ontslagen alweer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |