Als sommigen aan het rekenen gaan allicht ergens in een kortgeding voor de rechtbank ...quote:Op zondag 19 maart 2006 01:56 schreef TerroRobbie het volgende:
Wordt het kampioenschap dan 21 april beslist?
Die anekdote hoor je inderdaad heel erg vaak voorbijkomen.quote:Misschien maar beter zo, want moest hij de matchen van Club doen had hij wellicht toch enkel maar geluld over Verheyen en High Street...
Ook leuk. Twee voormalige 1e klassers als ik me niet vergis?quote:Op zondag 19 maart 2006 01:02 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
Het gaat trouwens Rupel-Boom v Harelbeke worden, de week erop. Best een leuk stadion daar en Boom speelt tegen de degradatie en Harelbeke voor de promotie.
Ja. Alleen hadden ze toen andere namen.quote:Op zondag 19 maart 2006 09:01 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ook leuk. Twee voormalige 1e klassers als ik me niet vergis?
die schijnt ze ook altijd te missen ... (het is en blijft nog een stukje nederlander natuurlijk ...)quote:Op zondag 19 maart 2006 18:26 schreef Saviola het volgende:
Smojehoe slecht kun je een strafschop trappen.. Waarom neemt Boussoufa die eigenlijk niet?
schitterende speler als hij de ruimte krijgt om te voetballen. Volgens mij iemand die op dat vlak zelfs zo het Nederlandse elftal in zou kunnen (in elk geval minstens even sterk als sommige van die ajax-debutanten die daar op een gegeven moment opdoken) , maar op het moment dat je er een mannetje opkleeft (zoals gisteren in de 2de helft gebeurde) zie je hem véél minder ...quote:Op maandag 20 maart 2006 11:21 schreef Dylan Dog het volgende:
Boussouffa wordt dus in verband gebracht met PSV. Kunnen de kenners eens vertellen wat het voor een speler is en of ie PSV aan zou kunnen?
Bij Standard was dat, niet? Ik hoorde er gisteren ook van jaquote:Op maandag 20 maart 2006 23:25 schreef placebeau het volgende:
Net in studio één. Een lijnrechter die afvlagt bij een inworp
Wat een lul zeg... Wil ie weg bij Standard?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:50 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
In de beker momenteel :
Rode kaart: 39' Conceiçao (spuugde
naar Meert, kreeg rood, trok dan zijn
shirt uit en duwde dat in Verveckens
gezicht en raakte hem met zijn vuist)
De straf daarvoor telt ook in de competitie ... Benieuwd of het Standard de titel kan kosten ...
Welnee, dit is gewoon de reden waarom zo'n voetballer 'maar' bij Standard speelt. Een véél te kort lontje voor de top ...quote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:51 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Wat een lul zeg... Wil ie weg bij Standard?
Het feit dat Conceiçao nog een veld op mag, is sowieso schandalig.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:05 schreef Heero87 het volgende:
Ik ben de match aan het volgen op ClubRTL. Wat Conceiçao daar deed, was ronduit schand-alig.
nee hoor, men heeft vorig jaar het reglement veranderd. Nu krijgt de eerstvolgende in de competitie die plek als de landskampioen de beker wint. (dus Genk of Zulte in dit geval)quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:20 schreef SaintOfKillers het volgende:
Hup Zulte.
Standard mag kampioen worden, maar een dubbel.
En als ze finale halen en bij de eerste 2 eindigen, dan gaat zo'n Charleroi of Moeskroen mogelijk Europa in, ongeacht of ze dan die finale winnen of niet.
Hup Zulte.
Niet waar, dat zijn geruchten die elk jaar opnieuw gelanceerd worden, maar fout zijn. De verliezende bekerfinalist gaat wel degelijk naar de Uefa-beker als de winnaar bij de eerste twee eindigt.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:21 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
nee hoor, men heeft vorig jaar het reglement veranderd. Nu krijgt de eerstvolgende in de competitie die plek als de landskampioen de beker wint. (dus Genk of Zulte in dit geval)
Tsjah het blijft een rare.. met 2 kanten:quote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:50 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
In de beker momenteel :
Rode kaart: 39' Conceiçao (spuugde
naar Meert, kreeg rood, trok dan zijn
shirt uit en duwde dat in Verveckens
gezicht en raakte hem met zijn vuist)
quote:De aftrap van het bekerduel tegen Zulte Waregem wordt gegeven door de kleine Lukas, een leukemiepatiëntje waarmee Sergio Conceiçao regelmatig contact onderhoudt.
quote:
Ze kunnen hem misschien vanaf begin juni 2,5 maanden schorsen ...quote:Op woensdag 22 maart 2006 00:13 schreef placebeau het volgende:
Nou, je weet maar nooit...
Het zal al een hele prestatie zijn als ze voor het eind van het seizoen een beslissing nemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |