abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35987881
Ik denk dat Portillo en Vandenbergh wel samen kunnen spelen. Nu staat 'n Balaban er ook voortdurend in en wat Balaban kan, dat kan Vandenbergh ook en zo mogelijk kan hij dat beter. In elk geval zal hij er meer scoren dan Balaban als hij een basisplaats heeft.

Ibrahim Salou gaat wel heel hard zeg. Turnhout - Kortrijk - Zulte Waregem en nu wil je 'm bij Club Brugge hebben.

Joao Carlos moet 2 miljoen kosten volgens mij. Huysegems is misschien wel haalbaar. Weet niet precies wat AZ voor hem wil vangen.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_35987934
Neeneen, ik doel dus op een derde doelman en iemand die zich daar dus absoluut naar schikt. Stijnen en Verbauwhede moeten de nummers één en twee blijven. Die derde doelman geven we dan een contract voor één of twee seizoenen zodat hij zeker niet de jeugd na Stijnen en Verbauwhede belemmerd.
  maandag 13 maart 2006 @ 13:03:31 #103
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_35987962
Ik denk dat Balaban nu echt wel zijn basisplaats kwijt is aan Dufer
pi_35987965
Dan ben je dus een beetje overbodig. Kun je beter Dany Verlinden een spelerslicentie geven.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  maandag 13 maart 2006 @ 13:04:25 #105
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_35987988
quote:
Op maandag 13 maart 2006 13:02 schreef Heero87 het volgende:
Neeneen, ik doel dus op een derde doelman en iemand die zich daar dus absoluut naar schikt. Stijnen en Verbauwhede moeten de nummers één en tee blijven.
Dat bedoel ik, er zit voldoende jong talent bij Club die zich daar wel een tijd naar wil schikken hoor ... (Vonck en Reynaert zijn bv 2 hele degelijke jonge doelmannen in wording hoor.)
Maar die zullen ze dus ook wel dumpen voor een of andere buitenlandse naam zoals ze bv een Mollez ook gedumpt hebben.
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_35987990
quote:
Op maandag 13 maart 2006 13:03 schreef placebeau het volgende:
Ik denk dat Balaban nu echt wel zijn basisplaats kwijt is aan Dufer
Dat denk ik ook wel. Het zou me niet eens verbazen als Balaban helemaal niets meer speelt dit seizoen. Ceulemans heeft er echt genoeg van.
pi_35988045
quote:
Ibrahim Salou gaat wel heel hard zeg. Turnhout - Kortrijk - Zulte Waregem en nu wil je 'm bij Club Brugge hebben.

Joao Carlos moet 2 miljoen kosten volgens mij. Huysegems is misschien wel haalbaar. Weet niet precies wat AZ voor hem wil vangen.
Vertrekken zal Salou sowieso. Als het niet Anderlecht of Club Brugge wordt, dan wordt het het buitenland en zijn we weer een goede speler uit onze competitie kwijt. We moeten een tweede Coelho-scenario vermijden.

Huysegems is einde contract, 't is afwachten of hij bij zal tekenen bij AZ.
pi_35988063
quote:
Lierse-manager Danny Aras kondigde onlangs nog met fierheid aan dat de licentie geen probleem zal vormen. Zo waren er slechts enkele kleine opmerkingen van eerder administratieve aard. Geen onoverkomelijke problemen dus en zo kan Lierse verder werken aan het sportieve aspect, de club in eerste houden.

Op de officiële website werd bekend gemaakt dat Lierse snel aan tafel zou gaan zitten met de sterkhouders van wie het contract afloopt dit seizoen. Ook enkele mensen die eind volgend seizoen einde contract zijn mogen zich aan een gesprek verwachten. De club wil hiermee duidelijk de basis leggen voor een verbeterde ploeg die nog steeds onder leiding zal staan van trainer Trost.

Trost zat vorige week ook al samen met de rest van de technische staf en het bestuur om over het budget van volgende seizoen te praten. Ook hier lijkt de toekomst van Lierse verzekerd. Manager Aras bevestigde dat er weer nieuwe kandidaten klaar zijn om in Lierse te investeren. Voorts wou hij ook nog kwijt dat alle pensioengelden gestort zijn (nodig voor het behalen van de licentie) en dat ''het geval' Nunes volledig van de baan is, de som die Lierse nog schuldig is aan de ex-club van de Braziliaan zal gespreid vergoed worden.
quote:
Wat er ook gebeurt, Lierse, La Louvière, FC Brussels en Sint-Truiden zullen volgend jaar geen Europees voetbal spelen. De vier eersteklassers dienden immers geen Europese licentieaanvraag in.

Die Europese licentie bevat nog eens strengere eisen dan de Belgische licenties en is dus nodig om mee te doen aan de Europabeker. De vier clubs konden of wilden geen aanvraag indienen, des te meer daar ze sowieso weinig kans maken op een Europees ticket.

In tweede klasse diende Virton, dat voorlaatste staat, dan weer geen licentieaanvraag in voor eerste klasse. Beringen Heusden-Zolder diende zelfs helemaal geen aanvraag in en gaat wellicht volgende week in vereffening.
pi_35988115
quote:
Op maandag 13 maart 2006 13:06 schreef Heero87 het volgende:

[..]

Vertrekken zal Salou sowieso. Als het niet Anderlecht of Club Brugge wordt, dan wordt het het buitenland en zijn we weer een goede speler uit onze competitie kwijt. We moeten een tweede Coelho-scenario vermijden.

Huysegems is einde contract, 't is afwachten of hij bij zal tekenen bij AZ.
Ik denk dat Huysegems zijn langste tijd in Alkmaar wel heeft gehad, maar ik weet niet of hij terug naar België wil. Volgens mij bevalt het Nederlandse voetbal hem prima.

Salou is echt heel snel gegaan. Vorig jaar 2e klasse bij Kortrijk, het jaar daarvoor 3e klasse bij Turnhout en even daarvoor zelfs nog 4e klasse bij Turnhout.
pi_35988206
quote:
Dat bedoel ik, er zit voldoende jong talent bij Club die zich daar wel een tijd naar wil schikken hoor ... (Vonck en Reynaert zijn bv 2 hele degelijke jonge doelmannen in wording hoor.)
Maar die zullen ze dus ook wel dumpen voor een of andere buitenlandse naam zoals ze bv een Mollez ook gedumpt hebben.
Akkoord, maar die jongens zijn 18 jaar. Stel je voor dat volgend jaar in september met een geblesseerde Stijnen en een geblesseerde Verbauwhede zit. Moet je dan zo'n jonge Reynaert of Vonck in doel gaan zetten met het risico dat hij blundert en hij daardoor de rest van zijn carrière in rook ziet opgaan?

Volgens mij is het beter om een ervaren derde doelman voor één of twee seizoenen te nemen, die dan na die twee seizoenen vervangen wordt door Vonck of Reynaert.

Sowieso zullen er trouwens op lange termijn keepers moeten vertrekken. Met Vonck, Reynaert, Verbauwhede en Stijnen zitten we met vier zeer getallenteerde keepers met een miniem leeftijdsverschil. We kunnen moeilijk een rotatiesysteem met vier keepers starten he.
  maandag 13 maart 2006 @ 13:26:47 #111
pi_35988666
quote:
Op maandag 13 maart 2006 13:11 schreef Heero87 het volgende:

[..]

Akkoord, maar die jongens zijn 18 jaar. Stel je voor dat volgend jaar in september met een geblesseerde Stijnen en een geblesseerde Verbauwhede zit. Moet je dan zo'n jonge Reynaert of Vonck in doel gaan zetten met het risico dat hij blundert en hij daardoor de rest van zijn carrière in rook ziet opgaan?

Volgens mij is het beter om een ervaren derde doelman voor één of twee seizoenen te nemen, die dan na die twee seizoenen vervangen wordt door Vonck of Reynaert.

Sowieso zullen er trouwens op lange termijn keepers moeten vertrekken. Met Vonck, Reynaert, Verbauwhede en Stijnen zitten we met vier zeer getallenteerde keepers met een miniem leeftijdsverschil. We kunnen moeilijk een rotatiesysteem met vier keepers starten he.
Tuurlijk zijn die jongens 18, maar ze moeten ooit eens debuteren. Of ze dat nu op hun 18de of hun 23ste doen maakt daar eigenlijk geen verschil in. Ze hebben talent, waarom die nu al niet gebruiken als 3de en 4de keeper? Dat durven we in België vaak véél te weinig, jongeren ook bij topclubs laten debuteren in de ploeg hé. Kijk naar hoe goed de jeugd bij Genk het nu doet hé. Of Kompany en co bij Anderlecht toen ze noodgedwongen in de ploeg kwamen ...
pi_35988888
Er is toch een cruciaal verschil tussen een jonge veldspeler en een jonge keeper vind ik...
  maandag 13 maart 2006 @ 16:44:56 #113
pi_35994893
Oh wie zegt daar trouwens dat er bij de Belgische topclubs geen malafide personen het geld beheren ... :

Proces tegen Marseille gestart

In Marseille is maandagmorgen een corruptieproces gestart tegen Olympique Marseille. Ook Luciano D'Onofrio behoort tot de beschuldigden.

Tussen 1997 en 1999 zou een aantal bestuursleden, ex-spelers en tussenpersonen van Olympique Marseille zich onrechtmatig hebben verrijkt en misbruik hebben gemaakt van sociale goederen voor een totaalbedrag van ongeveer 28 miljoen euro.

Tijdens de hoorzitting voor de correctionele rechtbank werden de 14 personen die zijn beschuldigd, een eerste keer opgeroepen. Onder hen Robert Louis-Dreyfus, ex-voorzitter en belangrijkste aandeelhouder van de club (en ex-geldschieter van Standard) , en Luciano D'Onofrio, de huidige vice-voorzitter en 'eigenaar' van Standard.

Ook onder andere ex-trainer Rolland Courbis staat terecht. Het proces zal ongeveer drie weken duren
pi_36011189
Ik heb gezegd dat daar geen Kroaten of Chinezen zitten. Dat bij Standard niet alles pluis is, weet iedereen, en beschouw ik ondertussen als "normaal".

Trouwens sinds wanneer is Standard een topclub?
pi_36011247
Trouwens als het een beetje meezit hebben we volgend seizoen zes Europese deelnemers. Bij de winterstop stond ons land eerste in de Fair Play Ranking, is dat in mei nog zo, dan mag het fairste team van België Europa in.

Verder is er nog de uitbreiding van de Intertoto. Vanaf dit seizoen mag elk land één team afvaardigen en worden er elf tickets voor de Uefa-beker verdeeld. Vermits ons land negende stond in de Uefa-ranking, kunnen we toch stiekem hopen. .

Maar natuurlijk: twee teams extra kan op lange termijn rampzalig zijn voor de coëfficient.
  dinsdag 14 maart 2006 @ 06:21:37 #116
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_36012933
Was het ook niet zo dat Anderlecht eerste stond in het Belgische fair-play klassement
  dinsdag 14 maart 2006 @ 14:28:48 #117
pi_36022484
"Hier houdt het Geel-Dessel-fusieverhaal op"

di 14/03/06 - De raad van bestuur van Dessel heeft beslist dat er alleen een samensmelting met Geel komt als de fusieclub haar thuiswedstrijden in Dessel afwerkt. Bij Geel reageert men ontgoocheld over de houding van Dessel, de kans dat er effectief een KFC Campina komt is wel erg klein geworden.

Luc Vanhoof, voorzitter van de beheerraad van KFC Dessel Sport, gaf aan Sporza.be toelichting over de mogelijke fusie met Geel.
Verbroedering Geel heeft zijn sportief lot verbonden aan Dessel Sport. Enkel een fusie kan ervoor zorgen dat de ploeg in tweede klasse blijft.

Dessel stelt wel zijn eisen. "We gaan akkoord als we in Dessel kunnen blijven en er hier snel een nieuw stadion komt", zegt Vanhoof.

"Dessel werkt met vrijwilligers, als we naar Geel zouden uitwijken, dan zouden de onkosten te hoog zijn."

Geel mag nu rustig nadenken over dit voorstel. "We hopen dat het gezond verstand in Geel zegeviert", is de wens van Vanhoof.

Fusieverhaal houdt op

Geel-preses Vic Keersmaekers reageert dinsdag ontgoocheld in Gazet van Antwerpen. "Als dat zo is, dan houdt het fusieverhaal hier op."

"Wie onze accomodatie heeft, kan het niet maken om in Dessel te gaan spelen", zei hij. Geel wil dus niet uitwijken naar Dessel en KFC Kampina lijkt een doodgeboren kind te worden.

Worden uitslagen Beringen-Heusden-Zolder geschrapt?

Het Uitvoerend Comité van de voetbalbond zal zich woensdag buigen over de zaak Beringen-Heusden-Zolder. Het comité moet beslissen of alle uitslagen van de ploeg dit seizoen geschrapt worden of niet.

Toen Lommel enkele jaren geleden zijn activiteiten stopte, schrapte de bond alle uitslagen. Ook moet het Uitvoerend Comité nog bepalen of de spelers van Beringen-Heusden-Zolder dit seizoen nog voor een andere club mogen uitkomen.
pi_36024199
Geen Kampina dus. Positief, want ik zie Geel wel weer terugkomen op termijn.
pi_36024374
Dit kan echt alleen in België he .

Ik hoop wel dat Geel en Dessel gaan fuseren trouwens, want dat zijn de 2 ploegen die ik het meest volg in de Tweede Klasse .
pi_36027415
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 06:21 schreef placebeau het volgende:
Was het ook niet zo dat Anderlecht eerste stond in het Belgische fair-play klassement
Ik dacht Beveren...

Maar het zou in ieder geval hilarisch zijn moest België in het jaar van wellicht het grootste omkopingsschandaal uit onze geschiedenis een "fair play" - ticket krijgen.
  dinsdag 14 maart 2006 @ 17:44:26 #121
pi_36028994
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 16:53 schreef Heero87 het volgende:

[..]

Ik dacht Beveren...

Maar het zou in ieder geval hilarisch zijn moest België in het jaar van wellicht het grootste omkopingsschandaal uit onze geschiedenis een "fair play" - ticket krijgen.
welke Chinees zou er hierop gegokt hebben ?
pi_36131483
Verdiende overwinning van Standard tegen Racing Genk, doelpunt van Niculae (1-0). Maar wat een fout weer van Costa, bijna identiek aan die overtreding op Portillo enkele weken geleden. Met dat verschil dat de arbiter het dit keer zag, maar slechts geel gaf.

Zulte Waregem onderuit tegen Lierse, wel verrassend, maar ik zag het wel aankomen want hun spel was toch al serieus minder de afgelopen weken...
  vrijdag 17 maart 2006 @ 23:04:03 #123
pi_36131862
Waregem haakt dus definitief af voor de titel dit jaar ... (Genk ook trouwens voor zover ze daar nog die ambitie hadden)
pi_36136014
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 15:19 schreef Barnet_Bee het volgende:
Geen Kampina dus. Positief, want ik zie Geel wel weer terugkomen op termijn.
Dat denk ik ook wel. Financieel lijkt het nu allemaal redelijk op orde, in tegenstelling tot Turnhout enkele jaren terug.
  zaterdag 18 maart 2006 @ 10:53:13 #125
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_36137464
Vanavond naar KVM-Dessel Sport...
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_36137527
quote:
Vele lezers zullen Ebrima Ebou Sillah nog kennen uit zijn periode bij Club Brugge. De Gambiaan is nu echter aan de slag bij RBC dat stijf laatste staat in de Nederlandse eredivisie. Op het einde van het seizoen is de 25-jarige winger er einde contract. Dat is ook FC Brussels te weten gekomen. De hoofdstedelingen willen dan ook graag de linksvoetige international inlijven.

Sillah vertrok bij Club in 2002 en ging toen aan de slag bij RBC. Na een jaartje Roosendaal ging het richting Rubin Kazan waar hij drie seizoenen speelde en ploegmaat was van Cédric Roussel. Sinds vorig jaar verdedigt Sillah weer de kleuren van RBC nadat hij eerder een negatieve test aflegde bij Vitesse.
pi_36151111
Laters he Brugge , RSCA 2-0 voor
pi_36152609
Weet iemand waar je het programma van de Belgische 4e klasse kunt vinden?
pi_36152697
www.voetbalkrant.com en dan onder het submenu 'Binnenland'.
pi_36153771
Bedankt. Ik zal eens gaan rondkijken.
pi_36153883
Morgen bv Berchem, Schoten en Dilbeek.
pi_36154483
Union St. Gilles v KV Oostende spreekt me het meeste aan. Dudenpark is erg mooi en KVO is mijn club in België. Berchem heeft trouwens ook een mooi stadion. Staat ook voor binnenkort in de planning.
pi_36154675
Berchem heeft morgen een belangrijke wedstrijd tegen Ukkel.

KVO is 'n leuke club inderdaad, Union St Gilles lijkt me ook wel de moeite. Toch een mooie historie.
pi_36154730
Wat een wedstrijd van Club weer. Ik vraag me af hoe we überhaupt op die derde plaats zijn gekomen.

En wat een slechte lijnrechters weer, zij het aan beide kanten.
pi_36154773
Frapant hoe Studio Anderlecht weer weigert om de televisiebeelden van BelgacomTV te gebruiken die duidelijk aanwijzen dat de kopbal van Westerlo niet over de lijn was toen Leko hem wegkopte.
  zaterdag 18 maart 2006 @ 23:04:34 #136
pi_36154861
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 23:01 schreef Heero87 het volgende:
Frapant hoe Studio Anderlecht weer weigert om de televisiebeelden van BelgacomTV te gebruiken die duidelijk aanwijzen dat de kopbal van Westerlo niet over de lijn was toen Leko hem wegkopte.
Studio 1 mag maar beelden van 6 van de camera's gebruiken elke match meen ik ergens gelezen te hebben . De rest zijn extras voor de Belgacom TV abonnees ...
  zaterdag 18 maart 2006 @ 23:06:26 #137
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_36154901
Hehe, Wilhelmsson geel voor een schwalbe en het was gewoon een duidelijke strafschop .
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_36155098
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 23:04 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]

Studio 1 mag maar beelden van 6 van de camera's gebruiken elke match meen ik ergens gelezen te hebben . De rest zijn extras voor de Belgacom TV abonnees ...
Voor zo één gevalletje zal Belgacom vast een uitzondering toelaten. En anders kon de commentator best zeggen dat het niet over de lijn was in plaats van te zeggen "Is het over de lijn? Ik weet het niet..."
  zaterdag 18 maart 2006 @ 23:15:29 #139
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_36155127
Wat is dat Beveren toch een matige kutploeg . Weg ermee.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  zaterdag 18 maart 2006 @ 23:28:05 #140
pi_36155427
De degradatiestrijd wordt er ook met de week spannender op. 6 ploegen binnen een marge van 4 punten ...
pi_36157928
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 22:57 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Berchem heeft morgen een belangrijke wedstrijd tegen Ukkel.

KVO is 'n leuke club inderdaad, Union St Gilles lijkt me ook wel de moeite. Toch een mooie historie.
Het gaat trouwens Rupel-Boom v Harelbeke worden, de week erop. Best een leuk stadion daar en Boom speelt tegen de degradatie en Harelbeke voor de promotie.
  zondag 19 maart 2006 @ 01:05:06 #142
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_36158006
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 23:01 schreef Heero87 het volgende:
Op rtbf waren het dezelfde beelden hoor, je kan zo achter alles iets zoeken.
  zondag 19 maart 2006 @ 01:06:29 #143
pi_36158045
quote:
Op zondag 19 maart 2006 01:05 schreef placebeau het volgende:

[..]

Op rtbf waren het dezelfde beelden hoor, je kan zo achter alles iets zoeken.
Overigens was de commentatorstem volgens mij niet eens iemand van "Studio 1" , maar de commentator van Belgacom TV zelf ...
pi_36158220
quote:
Op zondag 19 maart 2006 01:06 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]

Overigens was de commentatorstem volgens mij niet eens iemand van "Studio 1" , maar de commentator van Belgacom TV zelf ...
De commentator was Eddy Demarez van Studio 1, een notoir Anderlecht-supporter.

Als ik zoiets zeg, dan is dat trouwens echt niet alleen op dit gebaseerd. Het is al maanden lang dat Studio 1 selectief fases van Anderlecht wegfilterd. Als Anderlecht een vrije trap krijgt na een shwalbe van Wilhelmsson, laten ze niet eens de voorafgaande "fout" zien en tonen ze gewoon de vrije trap op zich. Moest het Club Brugge of Standard zijn, dan praten ze er bij wijze van spreken de week daarna nog over.

Zo ook weer vandaag. In de korte terugblik op Standard - Genk hadden ze het meer over twee buitenspelfases ten voordele van Standard dan over wat anders. Moest het een terugblik op een match van Anderlecht zijn, dan hadden ze wellicht gesproken over het "prachtige champagnevoetbal van Zetterberg en co" en niet over zulke fases.

Dat Eddy Demarez Anderlecht-supporter is, weet iedereen. Ook Tom Coninckx werd tot dit seizoen samen met vader Alain wekelijks in de tribunes van Anderlecht gespot. En Filip Joos gaf zelfs ooit eens volmondig toe dat hij en enkele vrienden regelmatig een bezoekje brachten aan het Constant Vanden Stock Stadion.
Oh ja, bijna vergeten we Frank Raes. Het is echt geen toeval dat die man de afgelopen drie jaar elke Champions League - wedstrijd van Anderlecht mag becommentariëren. Misschien maar beter zo, want moest hij de matchen van Club doen had hij wellicht toch enkel maar geluld over Verheyen en High Street...

Je moet trouwens eens Sporza-radio aanzetten tijdens een match van Anderlecht en ondertussen kijken naar de match op BelgacomTV. Negen kansen op de tien is Peter Vandenbempt commentator op de radio en stelt hij de wedstrijd geheel anders voor dan ze in feite is op televisie. Het zou me dan ook niet verbazen moest die Vandenbempt met een paarswitte sjaal in de tribune zitten.

Nu goed, VTM / KanaalTwee en Wilfried Mostinckx waren niet veel beter natuurlijk.
quote:
Het gaat trouwens Rupel-Boom v Harelbeke worden, de week erop. Best een leuk stadion daar en Boom speelt tegen de degradatie en Harelbeke voor de promotie.
Rupel Boom, prachtige club! Zonde dat ze straks gaan degraderen, want een club als Boom hoort op z'n minst in derde thuis.

[ Bericht 26% gewijzigd door Heero87 op 19-03-2006 01:29:32 ]
  zondag 19 maart 2006 @ 01:17:24 #145
pi_36158281
quote:
Op zondag 19 maart 2006 01:14 schreef Heero87 het volgende:

[..]

De commentator was Eddy Demarez van Studio 1, een notoir Anderlecht-supporter.
Ach, het is eens wat anders dan die 12 jaar Clubsupporters bij VTM ...
  zondag 19 maart 2006 @ 01:20:29 #146
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_36158333
En, heero, heb je al eens een livewedstrijd van Anderlecht gezien op één?
Dan krijgt Anderlecht er altijd serieus van langs door "voetbalkenner" Wim De Coninck. Tegen Lierse heb ik me daar enorm aan geërgerd.
pi_36158569
Wim De Coninck werkt voor BelgacomTV, niet voor Studio 1.

En het is inderdaad zo dat die man ook verschrikkelijk anti-G5 en vooral anti-Anderlecht is, wellicht omdat hij bij hen als keeper nooit aan de bak kwam.

Heb trouwens "kleine" edit doorgevoerd bij vorige post.
  zondag 19 maart 2006 @ 01:38:19 #148
pi_36158731
quote:
Op zondag 19 maart 2006 01:31 schreef Heero87 het volgende:
Wim De Coninck werkt voor BelgacomTV, niet voor Studio 1.

En het is inderdaad zo dat die man ook verschrikkelijk anti-G5 en vooral anti-Anderlecht is, wellicht omdat hij bij hen als keeper nooit aan de bak kwam.

Heb trouwens "kleine" edit doorgevoerd bij vorige post.
Ter uwer info, Wilfried Mostinckx is een Clubfan ...
pi_36158785
Alsof ik dat niet wist. Half VTM is Clubfan, ik zeg dan ook dat het bij VTM/KanaalTwee absoluut niet beter was, integendeel.
pi_36159000
Wordt het kampioenschap dan 21 april beslist?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')