Dat bedoel ik, er zit voldoende jong talent bij Club die zich daar wel een tijd naar wil schikken hoor ... (Vonck en Reynaert zijn bv 2 hele degelijke jonge doelmannen in wording hoor.)quote:Op maandag 13 maart 2006 13:02 schreef Heero87 het volgende:
Neeneen, ik doel dus op een derde doelman en iemand die zich daar dus absoluut naar schikt. Stijnen en Verbauwhede moeten de nummers één en tee blijven.
Dat denk ik ook wel. Het zou me niet eens verbazen als Balaban helemaal niets meer speelt dit seizoen. Ceulemans heeft er echt genoeg van.quote:Op maandag 13 maart 2006 13:03 schreef placebeau het volgende:
Ik denk dat Balaban nu echt wel zijn basisplaats kwijt is aan Dufer
Vertrekken zal Salou sowieso. Als het niet Anderlecht of Club Brugge wordt, dan wordt het het buitenland en zijn we weer een goede speler uit onze competitie kwijt. We moeten een tweede Coelho-scenario vermijden.quote:Ibrahim Salou gaat wel heel hard zeg. Turnhout - Kortrijk - Zulte Waregem en nu wil je 'm bij Club Brugge hebben.
Joao Carlos moet 2 miljoen kosten volgens mij. Huysegems is misschien wel haalbaar. Weet niet precies wat AZ voor hem wil vangen.
quote:Lierse-manager Danny Aras kondigde onlangs nog met fierheid aan dat de licentie geen probleem zal vormen. Zo waren er slechts enkele kleine opmerkingen van eerder administratieve aard. Geen onoverkomelijke problemen dus en zo kan Lierse verder werken aan het sportieve aspect, de club in eerste houden.
Op de officiële website werd bekend gemaakt dat Lierse snel aan tafel zou gaan zitten met de sterkhouders van wie het contract afloopt dit seizoen. Ook enkele mensen die eind volgend seizoen einde contract zijn mogen zich aan een gesprek verwachten. De club wil hiermee duidelijk de basis leggen voor een verbeterde ploeg die nog steeds onder leiding zal staan van trainer Trost.
Trost zat vorige week ook al samen met de rest van de technische staf en het bestuur om over het budget van volgende seizoen te praten. Ook hier lijkt de toekomst van Lierse verzekerd. Manager Aras bevestigde dat er weer nieuwe kandidaten klaar zijn om in Lierse te investeren. Voorts wou hij ook nog kwijt dat alle pensioengelden gestort zijn (nodig voor het behalen van de licentie) en dat ''het geval' Nunes volledig van de baan is, de som die Lierse nog schuldig is aan de ex-club van de Braziliaan zal gespreid vergoed worden.
quote:Wat er ook gebeurt, Lierse, La Louvière, FC Brussels en Sint-Truiden zullen volgend jaar geen Europees voetbal spelen. De vier eersteklassers dienden immers geen Europese licentieaanvraag in.
Die Europese licentie bevat nog eens strengere eisen dan de Belgische licenties en is dus nodig om mee te doen aan de Europabeker. De vier clubs konden of wilden geen aanvraag indienen, des te meer daar ze sowieso weinig kans maken op een Europees ticket.
In tweede klasse diende Virton, dat voorlaatste staat, dan weer geen licentieaanvraag in voor eerste klasse. Beringen Heusden-Zolder diende zelfs helemaal geen aanvraag in en gaat wellicht volgende week in vereffening.
Ik denk dat Huysegems zijn langste tijd in Alkmaar wel heeft gehad, maar ik weet niet of hij terug naar België wil. Volgens mij bevalt het Nederlandse voetbal hem prima.quote:Op maandag 13 maart 2006 13:06 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Vertrekken zal Salou sowieso. Als het niet Anderlecht of Club Brugge wordt, dan wordt het het buitenland en zijn we weer een goede speler uit onze competitie kwijt. We moeten een tweede Coelho-scenario vermijden.
Huysegems is einde contract, 't is afwachten of hij bij zal tekenen bij AZ.
Akkoord, maar die jongens zijn 18 jaar. Stel je voor dat volgend jaar in september met een geblesseerde Stijnen en een geblesseerde Verbauwhede zit. Moet je dan zo'n jonge Reynaert of Vonck in doel gaan zetten met het risico dat hij blundert en hij daardoor de rest van zijn carrière in rook ziet opgaan?quote:Dat bedoel ik, er zit voldoende jong talent bij Club die zich daar wel een tijd naar wil schikken hoor ... (Vonck en Reynaert zijn bv 2 hele degelijke jonge doelmannen in wording hoor.)
Maar die zullen ze dus ook wel dumpen voor een of andere buitenlandse naam zoals ze bv een Mollez ook gedumpt hebben.
Tuurlijk zijn die jongens 18, maar ze moeten ooit eens debuteren. Of ze dat nu op hun 18de of hun 23ste doen maakt daar eigenlijk geen verschil in. Ze hebben talent, waarom die nu al niet gebruiken als 3de en 4de keeper? Dat durven we in België vaak véél te weinig, jongeren ook bij topclubs laten debuteren in de ploeg hé. Kijk naar hoe goed de jeugd bij Genk het nu doet hé. Of Kompany en co bij Anderlecht toen ze noodgedwongen in de ploeg kwamen ...quote:Op maandag 13 maart 2006 13:11 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Akkoord, maar die jongens zijn 18 jaar. Stel je voor dat volgend jaar in september met een geblesseerde Stijnen en een geblesseerde Verbauwhede zit. Moet je dan zo'n jonge Reynaert of Vonck in doel gaan zetten met het risico dat hij blundert en hij daardoor de rest van zijn carrière in rook ziet opgaan?![]()
Volgens mij is het beter om een ervaren derde doelman voor één of twee seizoenen te nemen, die dan na die twee seizoenen vervangen wordt door Vonck of Reynaert.
Sowieso zullen er trouwens op lange termijn keepers moeten vertrekken. Met Vonck, Reynaert, Verbauwhede en Stijnen zitten we met vier zeer getallenteerde keepers met een miniem leeftijdsverschil. We kunnen moeilijk een rotatiesysteem met vier keepers starten he.![]()
Ik dacht Beveren...quote:Op dinsdag 14 maart 2006 06:21 schreef placebeau het volgende:
Was het ook niet zo dat Anderlecht eerste stond in het Belgische fair-play klassement
welke Chinees zou er hierop gegokt hebben ?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:53 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Ik dacht Beveren...
Maar het zou in ieder geval hilarisch zijn moest België in het jaar van wellicht het grootste omkopingsschandaal uit onze geschiedenis een "fair play" - ticket krijgen.![]()
Dat denk ik ook wel. Financieel lijkt het nu allemaal redelijk op orde, in tegenstelling tot Turnhout enkele jaren terug.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:19 schreef Barnet_Bee het volgende:
Geen Kampina dus. Positief, want ik zie Geel wel weer terugkomen op termijn.
quote:Vele lezers zullen Ebrima Ebou Sillah nog kennen uit zijn periode bij Club Brugge. De Gambiaan is nu echter aan de slag bij RBC dat stijf laatste staat in de Nederlandse eredivisie. Op het einde van het seizoen is de 25-jarige winger er einde contract. Dat is ook FC Brussels te weten gekomen. De hoofdstedelingen willen dan ook graag de linksvoetige international inlijven.
Sillah vertrok bij Club in 2002 en ging toen aan de slag bij RBC. Na een jaartje Roosendaal ging het richting Rubin Kazan waar hij drie seizoenen speelde en ploegmaat was van Cédric Roussel. Sinds vorig jaar verdedigt Sillah weer de kleuren van RBC nadat hij eerder een negatieve test aflegde bij Vitesse.
Studio 1 mag maar beelden van 6 van de camera's gebruiken elke match meen ik ergens gelezen te hebben . De rest zijn extras voor de Belgacom TV abonnees ...quote:Op zaterdag 18 maart 2006 23:01 schreef Heero87 het volgende:
Frapant hoe Studio Anderlecht weer weigert om de televisiebeelden van BelgacomTV te gebruiken die duidelijk aanwijzen dat de kopbal van Westerlo niet over de lijn was toen Leko hem wegkopte.
Voor zo één gevalletje zal Belgacom vast een uitzondering toelaten. En anders kon de commentator best zeggen dat het niet over de lijn was in plaats van te zeggen "Is het over de lijn? Ik weet het niet..."quote:Op zaterdag 18 maart 2006 23:04 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Studio 1 mag maar beelden van 6 van de camera's gebruiken elke match meen ik ergens gelezen te hebben . De rest zijn extras voor de Belgacom TV abonnees ...
Het gaat trouwens Rupel-Boom v Harelbeke worden, de week erop. Best een leuk stadion daar en Boom speelt tegen de degradatie en Harelbeke voor de promotie.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 22:57 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Berchem heeft morgen een belangrijke wedstrijd tegen Ukkel.
KVO is 'n leuke club inderdaad, Union St Gilles lijkt me ook wel de moeite. Toch een mooie historie.
Op rtbf waren het dezelfde beelden hoor, je kan zo achter alles iets zoeken.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 23:01 schreef Heero87 het volgende:
Frapant hoe Studio Anderlecht weer weigert om de televisiebeelden van BelgacomTV te gebruiken die duidelijk aanwijzen dat de kopbal van Westerlo niet over de lijn was toen Leko hem wegkopte.
Overigens was de commentatorstem volgens mij niet eens iemand van "Studio 1" , maar de commentator van Belgacom TV zelf ...quote:Op zondag 19 maart 2006 01:05 schreef placebeau het volgende:
[..]
Op rtbf waren het dezelfde beelden hoor, je kan zo achter alles iets zoeken.
De commentator was Eddy Demarez van Studio 1, een notoir Anderlecht-supporter.quote:Op zondag 19 maart 2006 01:06 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Overigens was de commentatorstem volgens mij niet eens iemand van "Studio 1" , maar de commentator van Belgacom TV zelf ...
Rupel Boom, prachtige club! Zonde dat ze straks gaan degraderen, want een club als Boom hoort op z'n minst in derde thuis.quote:Het gaat trouwens Rupel-Boom v Harelbeke worden, de week erop. Best een leuk stadion daar en Boom speelt tegen de degradatie en Harelbeke voor de promotie.
Ach, het is eens wat anders dan die 12 jaar Clubsupporters bij VTM ...quote:Op zondag 19 maart 2006 01:14 schreef Heero87 het volgende:
[..]
De commentator was Eddy Demarez van Studio 1, een notoir Anderlecht-supporter.
Ter uwer info, Wilfried Mostinckx is een Clubfan ...quote:Op zondag 19 maart 2006 01:31 schreef Heero87 het volgende:
Wim De Coninck werkt voor BelgacomTV, niet voor Studio 1.
En het is inderdaad zo dat die man ook verschrikkelijk anti-G5 en vooral anti-Anderlecht is, wellicht omdat hij bij hen als keeper nooit aan de bak kwam.
Heb trouwens "kleine" edit doorgevoerd bij vorige post.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |