Ja, want na deze wedstrijd is de FC kansloos in alle andere wedstrijden?quote:Op zondag 12 maart 2006 12:56 schreef Noca het volgende:
[..]
Jullie komen nog bij ons, dus ik hoop voor je dat je vanmiddag wint..anders kujn je het sowieso wel vergeten
Jups, max nog 6 puntenquote:Op zondag 12 maart 2006 13:02 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ja, want na deze wedstrijd is de FC kansloos in alle andere wedstrijden?![]()
![]()
quote:Op zondag 12 maart 2006 13:02 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ja, want in deze wedstrijd is de FC kansloos
quote:Op zondag 12 maart 2006 13:03 schreef SCH het volgende:
Zoek mij maar op - ik ben die jongen die staat te springen
quote:Op zondag 12 maart 2006 04:53 schreef The_BoezelaaR het volgende:
http://www.break.com/index/patiencechild.html
De next Adolf![]()
![]()
![]()
Ik lig nog steeds in een deuk![]()
![]()
![]()
Want wie niet springt....!quote:Op zondag 12 maart 2006 13:03 schreef SCH het volgende:
Zoek mij maar op - ik ben die jongen die staat te springen
Te lui om waarschijnlijk te typen?quote:Op zondag 12 maart 2006 13:04 schreef SCH het volgende:
[..]
Ws. ben ik dan al weer in een politiebusje afgevoerd![]()
Jouw gevoel zegt al jaren dat je met een lelijke aap in een te klein appartementje moet wonen dus zullen we daar maar niet al te veel waarde aan hechtenquote:Op zondag 12 maart 2006 13:06 schreef clauwheee het volgende:
Ja euh, het maakt mij trouwens niet uit hoor, wat het wordt. Zegt m'n gevoel alleen. Voor wat het waard is
Ik hoop dat Clautje gelijk heeftquote:Op zondag 12 maart 2006 13:06 schreef clauwheee het volgende:
Ja euh, het maakt mij trouwens niet uit hoor, wat het wordt. Zegt m'n gevoel alleen. Voor wat het waard is
Vertaling:quote:
Noca vraagt ineens wanneer er weer een meeting isquote:Op zondag 12 maart 2006 13:07 schreef SCH het volgende:
[..]
Jouw gevoel zegt al jaren dat je met een lelijke aap in een te klein appartementje moet wonen dus zullen we daar maar niet al te veel waarde aan hechten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |