ok, ik hou het in gedachten maar als ik een vario oid ervoor kan krijgen vindt ik het een wat mager bod. Maar zoals ik al zei, hou het in gedachten, vindt het nl wel een mooi toestel.quote:Op zondag 12 maart 2006 16:33 schreef YoopY het volgende:
verwacht geen bb bij de razr. Apparaat is nagelnieuw, incl de special edition box.
no tx, ben wel tevreden genoeg met mn digitale televisiequote:Op zondag 12 maart 2006 22:49 schreef ruudjuh31 het volgende:
Philips DST5816 Schotelontvanger +schotel?
daarom doe je hem wegquote:Op zondag 12 maart 2006 21:35 schreef YoopY het volgende:
Het IS een heeeeel mooi toestel. Echt. Vooral het grote super-duidelijke scherm spreekt mij aan.
lolquote:Op dinsdag 14 maart 2006 10:55 schreef YoopY het volgende:
kick
lol, hoop ik voor je, zou wel cool zijnquote:Op zaterdag 18 maart 2006 08:24 schreef Dementor het volgende:
Ik hou dit topic even in de gaten misschien komt mijn gestolen telefoon ook nog voorbij.
als de rest los weg gaat natuurlijk wel.quote:Op maandag 27 maart 2006 14:17 schreef SureZal het volgende:
verkoop je Up in smoke tour ook los ?
Sssst.....!quote:Op maandag 27 maart 2006 14:17 schreef SureZal het volgende:
verkoop je Up in smoke tour ook los ?
doe een goedbod danquote:Op maandag 27 maart 2006 18:42 schreef OG-Loco het volgende:
[..]
Sssst.....!
Die wil ikmet Busta Rhymes.
exc verzendkosten? (ff kijken wat er met mn psp gebeurd, als dat duidelijk wordt krijg je een akkoord, of nietquote:
Af en toe es op my active topics klikken helpt ookquote:Op donderdag 30 maart 2006 18:15 schreef OG-Loco het volgende:
Of ik kom m halen [ mits niet te ver weg en via OV fatsoenlijk te bereiken ].
Ja, ik was je topic kwijt.
nope, ben em nogniet definitief kwijt, maar zoek geen telefoon meer, heb nu een mda vario.quote:Op donderdag 30 maart 2006 19:00 schreef YoopY het volgende:
Ben je dat ding al kwijt?
Mn motorola is er nog steeds, mocht je nog interesse hebben.
dankjequote:Op donderdag 30 maart 2006 20:23 schreef YoopY het volgende:
tsssk naja, jammer dan. succes verder!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |