abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator woensdag 15 maart 2006 @ 17:19:39 #151
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_36061613
Ik was vanmiddag met samara aan het bellen blazen, wat had ik een lol.
Ze doet het blaasringetje echt tegen haar onderlip aan en blaast hard, ze had uiteindelijk de druppels aan haar kin hangen.
Ik probeerde haar dus te vertellen dat ze hem iets verder van haar mond moest houden, waarop zij boos nog harder blies.
Ik had twee potjes gehaald, zij had er dus één en ik had er één, toen het harder blazen niet werkte, wilde ze perse ruilen, die van mij "deed" het immers wel.
UIeindelijk na heel wat frustratie van haar kant, volgde ze mijn advies op en heeft nog een aantal hele mooie bellen geblazen, maar wat kan er een hoop eigenwijsheid in zo'n klein meisje zitten zeg.
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  woensdag 15 maart 2006 @ 19:00:37 #152
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_36064358
Mijn zoontje danst.
De voetjes gaan woest op en neer en met zijn vuistjes zwaait hij op en neer. En als toefje op de slagroom draait hij constant pirhouetjes. Ondertussen gilt hij: "Dansun!!" Gilt daarna naar zijn vader en daarna naar zijn moeder: "Papa dansun! Mama dansun!"
Wat kan dat joch stralen zeg.
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_36065432
Giulia heeft vandaag voor het eerst met een rietje gedronken

Er stond nog een pakje verstopt in de vensterbank, die haar vriendinnetje had laten staan vanmiddag. en ik zag haar ineens slurpen..
Dus toen heb ik maar een nieuw pakje gepakt voor haar, en ja hoor, ze drinkt met rietje

Ben helemaal trots Probeerde haar dat al zo lang te "leren"...
Life is not the amount of breaths you take, it's the moments that take your breath away....
  † In Memoriam † woensdag 15 maart 2006 @ 20:06:55 #154
81992 Githa
pi_36066531
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 16:52 schreef Belana het volgende:
Liam heeft krentebaard, we hebben een zalfje gekregen. Hij is vandaag helemaal een beetje zielig ervan toch. Ik heb al het bedeengoed en de handdoeken in de was gedaan vawege het besmettingsgevaar. Maar de plekken waren al droog en dus niet meer zo besmettelijk. En nu er een zalfje op gaat moet het snel over zijn.
Nou, toch goed dat je bent gegaan! ...zo zielig idd die krentenbaard mijn nichtje heeft het laatst gehad.
  woensdag 15 maart 2006 @ 20:39:34 #155
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_36067628
Och jee Belana, ik had er helemaal overheen gelezen. Krentenbaard wat naar! Ik heb er foto's van gezien en het ziet er echt verschrikkelijk naar uit.
Geef Liam een dikke .
Als je niet lacht, ben je dood.
  woensdag 15 maart 2006 @ 20:52:15 #156
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_36068034
Liam Krentenbaard

leuk he Léon, dansen! Saskia vindt dat ook zo leuk (vooral als je opgetild wordt door je moeder en dan moet die heel wild gaan doen ) Zelf het slaapliedje in de babyfoon gaat dat kontje op draaien
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_36068133
Liam beterschap

Kindjes die dansen
  woensdag 15 maart 2006 @ 21:20:52 #158
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_36068923
hier ook zon lief mannetje die ontzettend lief is (eigenlijk altijd wel).
vandaag zijn we buiten en hij ziet een vogel in de lucht, hij wijst ernaar en zegt KwaaK een waterhoentje in het water, zegt ook KwaaK, en dan de echte eendjes in et vizier KwaaK
met poesje steekt hij zn tong uit en mond wijd open en dan komt er iauw, zo lief gewoon.
en wat ik ook bijzonder vond, vanmorgen op de commode is hij nijntje tv aan het kijken (dat speeltvtje) en daar komt een vlinder voorbij, hij wijst naar de vlinder en toen naar de vlinders die aan zijn lamp hangen, zo slim al ook ik sta er af en toe van te kijken wat hij allemaal snapt.
als ik vraag of maxim ziek is begint hij te kuchen.
en sinds gisteren kan hij blazen in het water in bad, en dan zon gorgelgeluidje erbij. soms gaat dat nog fout en krijgt hij een gigantische slok water binnen, maar zo lief om te zien.

ook ik ben verliefd gewoon
  † In Memoriam † donderdag 16 maart 2006 @ 14:53:24 #159
81992 Githa
pi_36086718
Maxim wat goed he! ...jullie worden allemaal zo groooooooooot.
Blazen doet Jordy ook alleen dan duwt hij zijn onderkaak/lip naar voren zodat hij in zijn eigen gezicht blaast.

Tex, hoe is het met Noah ? ... zien zijn oogjes er weer wat beter uit?

Liam en Piet beterschap
  donderdag 16 maart 2006 @ 15:01:37 #160
24188 Belana
kloon van belana
pi_36086951
de zalf slaat heel goed aan bij liam en hij heeft er geen last van hoor meiden! Het zijn gelukkig maar 2 plekken op zijn wang en die trekken al aardig weg nu.

lief al die kindjes
stormy waters...
sailin'
  donderdag 16 maart 2006 @ 15:07:20 #161
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_36087099
Githa, Noah's oogjes zijn nog steeds hetzelfde

Maar hij lijkt er zelf niet veel last van te hebben gelukkig. Alleen het schoonmaken dan, dat vindt ie echt niet leuk.
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  † In Memoriam † donderdag 16 maart 2006 @ 15:10:01 #162
81992 Githa
pi_36087187
ohw gossie, nog steeds joh
Hij kan er misschien geen last van hebben maar het ziet er zo zielig uit. Daarbij kan het bijna geen pretje zijn als je oogjes s' morgens helemaal zijn dicht geplakt.

Hoop niet dat dit een gevoelig puntje bij Noah is en dat hij er vaker last van gaat krijgen bij verkoudheidjes.
beterschap maar weer
  donderdag 16 maart 2006 @ 15:13:57 #163
24188 Belana
kloon van belana
pi_36087294
arme Noah, ik mag toch hopen dat het nou eens over gaat zeg
stormy waters...
sailin'
  donderdag 16 maart 2006 @ 15:16:35 #164
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_36087373
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 15:10 schreef Githa het volgende:
Hoop niet dat dit een gevoelig puntje bij Noah is en dat hij er vaker last van gaat krijgen bij verkoudheidjes.
beterschap maar weer
Daar ben ik dus ook een beetje bang voor. Eerst sloeg het op zn oren, en nu dus op z'n ogen.
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  † In Memoriam † donderdag 16 maart 2006 @ 15:18:57 #165
81992 Githa
pi_36087449
Als het idd zo vaak voor zou komen moet je misschien eens een doorverwijzing vragen naar de KNO arts. Zou ik iig doen, ik weet helemaal niet of die dan iets voor je kan betekenen, maar dit zo kan natuurlijk ook niet
  donderdag 16 maart 2006 @ 15:25:37 #166
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_36087614
Ja nou ja, de huisarts vond het vooralsnog niet zorgwekkend. Dus ik kijk het nog wel even aan. Hopelijk wordt het gauw lente, en is ie dan ook minder verkouden
©Dumbo
  donderdag 16 maart 2006 @ 20:25:38 #167
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_36096394
Och arme Noah

Ik moet dit even ergens kwijt hoor.Toen ik Jolie ophaalde bij de oppas was ze nog even aan het spelen, naast haar zat een meisje van vier. Ze speelden niet met elkaar, Jolie deed de pop in bed. Ik had het met de oppas even over Jolie. Het meisje er naast kreeg schijnbaar even te weinig aandacht ofzo want ineens duwde ze Jolie zo om ver, ze werd gewaarschuwd. Jolie stond weer op om te gaan spelen, schopt dat meisje gewoon tegen d'r buik aan en sloeg d'r in het gezicht *stomme Jolie* Jolie begon echt heel hard te brullen en duwde het meisje van d'r af. Nou ja zulke dingen gebeuren nou eenmaal waar meerdere kindjes bij elkaar spelen (hoewel ik het liever niet had (gezien)) maar echt wat zijn zulke dingen vervelend zeg.

Jolie was helemaal onder de indruk, toen ik d'r thuis ergens over op d'r kop gaf, sloeg ze zich zelf in het gezicht Ik zei dat ze dat echt nooit moest doen, zegt ze 'Zjelie tom!' (stom) bah. Ik weet dat het niks is maar het voelt vervelend
  donderdag 16 maart 2006 @ 20:29:14 #168
24188 Belana
kloon van belana
pi_36096525
och arme jolie, en arme jij
stormy waters...
sailin'
  donderdag 16 maart 2006 @ 20:32:53 #169
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_36096625
Oh, dan zou mijn hart ook breken, LB Ik vind dat kind heel stom!
Jolie is dan ook nog 'ns een meisje dat alles goed onthoudt en doorheeft. Maakt het rotter, je denkt niet zomaar: oh, is een kind, is ze zo vergeten. Hoewel dat natuurlijk best alsnog zo kan zijn.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  donderdag 16 maart 2006 @ 20:41:44 #170
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_36096852
Ja nou hoor ik vind zulke dingen zo zielig en kindjes slaan en Jolie waarschijnlijk zelf ook wel eens. Maar dit was gewoon echt pesterig doen en hard, niet omdat Jolie d'r blokkentoren omver liep of d'r stift pikte. Gewoon vervelend doen en een kind dat ik niet goed ken, dan haat ik het echt meteen. Weet je wel wie dat is godverdomme, dat is JOLIE, doe es ff gewoon zeg denk ik dan. Ik hoop dat ze het morgen vergeten is en de leuke dingen onthouden heeft. Ik wil niet dat ze zich zelf zomaar slaat, zeker niet 'voor straf' ik heb haar nooit geslagen. Ik vind het echt erg als ze zulke dingen doen.
  donderdag 16 maart 2006 @ 20:49:22 #171
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_36097090
Ik vind het niet niks hoor LB. Ik vind het heel gemeen van zo'n 'groot' kindje om op zo'n manier met een klein kindje als Jolie om te gaan.

Kai gaat opeens zo snel. Hij is al een aantal dagen zo lief en knuffelig en hij jengelt en gilt niet meer zo als hij iets wil. Nu zegt hij gewoon "nana" en wijst naar hetgeen hij wil hebben. Vanmorgen heb ik hem geleerd hoe hij kushandjes moet geven. Hij vergeet de kusjes weg te blazen en blijft heel lief met zijn handjes voor zijn mond zitten terwijl hij met een luid smakkend geluid zijn vingertjes zoent En dan heb ik het mooiste nog niet genoemd. Hij is vandaag uit zichzelf gaan zitten Meneerm@x was vandaag thuis en hij had Kai 's middags op bed gelegd voor zijn slaapje, alleen Kai was het daar niet mee eens. Hij ging huilen en bleef huilen. In het kader van het strenge slaapbeleid heeft meneerm@x hem een minuut of 10 laten huilen en is toen maar even gaan kijken. Zat meneer rechtovereind in zijn bedje te snikken Hij kan het dus wel
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  donderdag 16 maart 2006 @ 20:50:57 #172
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_36097140
Ha Kai, wat fijn! Volgens mij is Jolie ook zo voor het eerst gaan zitten, boos in bed.
  donderdag 16 maart 2006 @ 20:51:22 #173
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_36097155
Wat goed van Kai! Supernieuws, m@x!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_36097179
Kai, dat is een felicitatie waard man! Super

LB, misschien toch maar eens vragen of dat andere kindje vaker zo doet. Wel rot als Jolie zichzelf slaat en stom noemt. Dat komt vast niet van 1 pesterijtje.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  donderdag 16 maart 2006 @ 20:53:40 #175
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_36097229
Nou, Snoop. Hopelijk wel van 1 pesterijtje en morgen weer vergeten juist.

Ik weet dat je het niet stom bedoelde, hoor, maar ik zou juist hopen op wel alleen vandaag eenmalig, zeg maar.
pi_36097345
Kai wat goed

Jolie en Luchtbel
  donderdag 16 maart 2006 @ 20:57:08 #177
24188 Belana
kloon van belana
pi_36097347
Kai woei!!!

mmm... LB, ik zou me net als jij voelen hoor! Ik hou niet zo van kindjes die zo doen als dat oudere kindje (terwijl ik heus wel weet dat alle kindje wel eens zo kunnen doen) maar de mijn e is het liefst en daar moet je vanf blijven
stormy waters...
sailin'
pi_36097362
wat zielig LB, ik kan ook niet tegen zulke acties. van een kind van 4 verwacht je dat ook niet zo gauw meer, alhoewel ik er trouwens ook een ken die voortdurend gemenigheidjes uithaalt met z'n jongere broertje. loeipissig word ik daarvan als ik 't zie.

kai, hartstikke goed! (fijn m@x!) en nu nog even leren om dan ook weer te kunnen gaan liggen.

tex, wat rot dat noah's ogen nog steeds zo vol zitten, ik hoop echt dat 't snel over is.

piet was vandaag nog steeds behoorlijk ziek en vanavond bleek anna ook al koorts te hebben. (wordt morgen een 'vrije dag' voor mij vrees ik. )
pi_36097465
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 20:53 schreef Sugar het volgende:
Nou, Snoop. Hopelijk wel van 1 pesterijtje en morgen weer vergeten juist.

Ik weet dat je het niet stom bedoelde, hoor, maar ik zou juist hopen op wel alleen vandaag eenmalig, zeg maar.
Nee, ik snap dat het geen 'handige' opmerking van mij is en misschien valt het wel mee hoor. Maar daarom even vragen aan de oppas.

En beterschap voor Piet!
  donderdag 16 maart 2006 @ 21:01:50 #180
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_36097488
Ja Jolie onthoudt zulke dingen wel snel, ik denk niet dat zoiets eerder is gebeurd. Het meisje kreeg ook flink op d'r kop en alles dus ik hoop dat het niet nog een keer gebeurd. Ik weet ook dat ze allemaal wel zo doen soms maar ja Jolie is nog maar 1

Succes daar Bix!
pi_36097594
Jolie is idd wel een slimmerik die dat snel oppikt. Gelukkig zag je dat de oppas ingreep. Dat is mooi.
Bij Morris op de creche zat ook zo'n 'pesterig' jongetje Kinderen van achteren neerhalen en moedwillig pijn doen. Maar gelukkig werd daar ook scherp op gelet en werd er gelijk ingegrepen.
Dat geeft toch een geruster gevoel. maar een kind van 4 is enorm groot ten opzichte van een 1-jarige. En het is idd rot als ze dan zo'n ukkie dwars zitten.
  Jubileum moderator donderdag 16 maart 2006 @ 21:05:44 #182
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_36097609
Wat verschrikkelijk LB, ik zou net als jij een enorme oerdrift hebben en bijna terug willen meppen naar zo'n kindje. Getver

Piet en Anna beterschap en bix heel veel sterkte vannacht en morgen.

Iris is vandaag naar het cb geweest en alles was meer dan goed Gewicht 14 kilo (enorme diepe lijn naar beneden was dat maar toch nog lekker stevig) en lengte 94 cm. Dat was wat aan de kleine kant zeiden maar ik heb geen vergelijkingsmateriaal dus ik vind het eigenlijk wel meevallen.
Ontwikkelingstesten waren meer dan goed, ze heeft de testen voor 3 jarigen vast gemaakt en hartje e.d. waren ook helemaal prima.
De ogentest ging heel goed en op mijn verzoek is er nog even goed gekeken naar evt. scheelkijken (ivm Eva's oogafwijking) maar daar hebben ze geen enkele aanwijzing voor kunnen vinden
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  donderdag 16 maart 2006 @ 21:48:21 #183
103793 kozakken
Living the life
pi_36099035
Hier hebben we sinds kort naast ons geweldig lieve, leuke en praatgrage mannetje ook een dreumespuber in huis. Allemensen! Echt, hell can brake loose in 2 seconden. Pffff... Zooo driftig, zo eigenwijs, zo z'n eigen zin. Drie woorden zijn favoriet (naast Bumba ) en dat zijn in willekeurige volgorde: Jonne, nee en mij!
Tegelijkertijd vind ik het fijn dat hij ook lekker eigenwijs kan zijn en dus ook zijn eigen ik verder ontwikkelt. Wilde alleen dat hij dat nou eens deed wanneer het ook ons uitkwam
Gevoelsmatig komt het ten dele ook door het veel begrijpen, maar niet alles goed kunnen uitleggen of uitdrukken. "goenba" is zo'n nieuw woord waar ik niets mee kan maar wat wel een hele belangirjke voor hem is. Maar hij wijs net zo goed richtig tv (of afstandsbediening, boekje wat daar ligt, speeltje, kast, of weet ik veel wat!) als hij het in de keuken naar een plank kan doen met etenswaren. Probeer het dan maar eens te snappen.

Ik ben zelf de laatste tijd minder goed te pas. En dat merkt hij meteen. Dus wil hij veel bij mama zijn. Vleiend voor mij, maar ook wel lastig. Vooral wanneer ik bv. zoals gisteren alleen maar ziek op bed wil liggen. Dan is een dreumes (of ben je met bijna 2 al peuter?) die dwingend je nachtlampje kruipend OVER je hoofd wil aandoen wat minder aanlokkelijk.
  vrijdag 17 maart 2006 @ 00:14:11 #184
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_36104016
Hier is mij ook erg in trek aan het worden

Gelukkig is ze wel gestraft in het bij zijn van Jolie had haar dus ook wel kunnen wurgen Heb zelf toen ook zo'n akkefietje mee gemaakt toen Zoë uit het speelhuisje gesodemieterd werd waarbij ik dacht kind kan je wel een mep verkopen.

Kai stoer man zitten
  vrijdag 17 maart 2006 @ 06:34:05 #185
24188 Belana
kloon van belana
pi_36106654
kozakken, allemaal zeeeeeer herkenbaar Liam praat gelukkig erg goed endat is dan het verschil, ik weet meestal wel wat ie wil of bedoelt en dat is verdomd makkelijk idd
sterkte!
stormy waters...
sailin'
  vrijdag 17 maart 2006 @ 09:50:36 #186
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_36108807
kan de dreumespuberteit ook toeslaan??

heb hier een ventje rondlopen die bijv op de salontafel gaat zitten (erg bang dat de glasplaat nog eens breekt), ik pak hem eraf en zeg streng NEE dat mag niet en zet hem ergens anders neer. meneer barst in lachen uit en loopt terug om weer op de tafel te klimmen
hij ziet het echt als een spelletje, de lolbroek.

hoe maak ik van dit geen spelletje? hij vind het lollig als ik hem kom pakken
  vrijdag 17 maart 2006 @ 10:07:12 #187
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_36109173
Ik zou denk ik eerst streng zeggen dat het niet mag en hem ergens anders zetten, en bij herhaling wel ergens anders neerzetten maar zonder iets te zeggen of hem aandacht te geven. En dan consequent blijven en zonodig blijven herhalen. En vooral onthouden dat het maar een fase is
©Dumbo
  † In Memoriam † vrijdag 17 maart 2006 @ 10:09:57 #188
81992 Githa
pi_36109238
Wat bij Jordy wel werkt als hij echt niet wil luisteren, is zijn kinnetje beedpakken en hem mij aan laten kijken en dan streng zeggen dat het niet mag. Vind hij helemaal niet leuk, die oogjes kijken dan ook vooral niet naar mij maar het werkt wel 20 min ofzo
  vrijdag 17 maart 2006 @ 10:25:51 #189
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_36109624
Moeilijk Martineke. Bij ons is nee-schudden echt geen grapje. En dan ook echt haar aankijken.

LB, wat vervelend die situatie met dat 'gemene' kind. En wat moeilijk dat Jolie dingen dan zo goed onthoud. Vooral dat laatste, Zjelie tom, gaat door merg en been. Maar juist haar super begrip maakt wel dat je haar goed kan uitleggen dat alleen stoute kindjes zulke dingen zeggen en dat het niet waar is.
M@x, wat goed!!!!!!

Ons monster is bij oma logeren. We zouden deze week twee keer op en neer naar het brabantsche dus het was fijner voor haar als ze daar bleef. Nu heb ik uitgeslapen, maar mis ik haar. Ik bel steeds op hoe het gaat en ze piept helemaal niet! Thuis heeft ze echt vaak van die zeur-momenten, maar bij oma niet. En ze slaapt uit!! Thuis is ze meestal om kwart voor 7 wakker, bij oma om 8 uur. Hmmm.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  † In Memoriam † vrijdag 17 maart 2006 @ 10:27:53 #190
81992 Githa
pi_36109673
hahaha Lishe ... Brabant is gewoon slaapverwekkend en heeft een kalmerende uitwerking
  vrijdag 17 maart 2006 @ 10:29:08 #191
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_36109709
Vooral dat laatste Githa.... (Wij hopen toch nog ooit daar te gaan wonen, kan ik het niet heel erg slaapverwekkend noemen, toch? )
  vrijdag 17 maart 2006 @ 10:42:30 #192
24188 Belana
kloon van belana
pi_36110030
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 09:50 schreef Martineke het volgende:
kan de dreumespuberteit ook toeslaan??

heb hier een ventje rondlopen die bijv op de salontafel gaat zitten (erg bang dat de glasplaat nog eens breekt), ik pak hem eraf en zeg streng NEE dat mag niet en zet hem ergens anders neer. meneer barst in lachen uit en loopt terug om weer op de tafel te klimmen
hij ziet het echt als een spelletje, de lolbroek.

hoe maak ik van dit geen spelletje? hij vind het lollig als ik hem kom pakken
Als je er achter bent, wil het mij dan ook vertellen?
vreselijk is dat he? als het lang door gaat zet ik hem altijd in de box, zoekt ie het daar maar een tijdje uit
stormy waters...
sailin'
  vrijdag 17 maart 2006 @ 10:43:52 #193
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_36110062
Als Noah bij opa en oma lpgeert slaapt ie ook altijd uit tot half 9/9 uur
©Dumbo
  vrijdag 17 maart 2006 @ 10:55:14 #194
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_36110347
Wat zou dat toch zijn Tex? De indrukken? Bij mijn ouders is het altijd heel druk (als in; veel mensen over de vloer.) Misschien dat dat verschil maakt. (Als dat het is, dan is de volgende meeting bij mij!!!)
  vrijdag 17 maart 2006 @ 10:58:01 #195
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_36110423
Martineke, ik zou zijn aandacht prtoberen af te leiden. Door bijvoorbeeld zelf een toren te gaan bouwen, zonder hem er in te betrekken. Echt iets zogenaamd heel aantrekkelijk maken om te komen doen, zeg maar. Natuurlijk hou je dan wel stiekem in de gaten of hij niet weer op de tafel klimt. Zolang je echt toekijkt of hem niet afleidt, is die aantrekkingskracht misschien nog te groot voor hem.

Werkt bij Maria soms wel.
pi_36110525
Ik had eigenlijk gisteren naar t CB gemoeten. Nou ja moeten
Kai wat goed joh!!!
En Luchtbel ook ik zou net als Lois van die oerdriften voelen Maar als ik eerlijk ben is Jans hier wel eens zo'n meisje waardoor andere ouders die oergevoelsn krijgen

Maar ik wil even supertrots iets delen hoor.

Vanochtend is Jans voor t laatst naar logopedie geweest
Ze was zeer tevreden en ze zit nu op het nivo wat bij haar hoort.
Jans communicieert nu door middel van taal ipv haar eigen taaltje of gebaren. En al zal ze nog niet zo uitgebreid praten als een ander, dat komt nu wel. Ze durft fouten te maken met praten, zegt vanuit het niets dan ineens weer een heel moeilijk woord. Maar boven alles ze merkt dat ze plezier van de taal heeft Dat ze er dingen mee voor elkaar krijgt. Ze zegt zo'n 3 woordjes in een zin nu. In juni moeten we nog wel als "controle" naar de auris. Dan kunnen ze daar ook de vooruitgang zien. En weet ik zelf ook gelijk of ze de laatse maanden nog verder vooruit is gegaan, kan ik nog tips krijgen enz.
Echt ik ben zo blij. Ik ben ook zo blij met de logopediste die we hadden. Van de week even iets leuks kopen en iets leuks knutselen met Jans voor haar. Heeft ze wel verdiend. Jans gaf haar uit zichzelf een dikke kus bij het weg gaan

[ Bericht 1% gewijzigd door jessie op 17-03-2006 11:11:10 ]
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  vrijdag 17 maart 2006 @ 11:08:14 #197
24188 Belana
kloon van belana
pi_36110705
wat lekker jessie
stormy waters...
sailin'
  vrijdag 17 maart 2006 @ 11:15:38 #198
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_36110920
Lishe ik weet het niet. Zo heel druk is het bij mijn ouders ook weer niet. Alleen de buren (ook kinderen) lopen wel in en uit. Maar zij zijn daar wel de hele dag in de weer met hem. Dus in dat opzicht misschien wel drukker!

Jessie wat fijn! En super knap van Jans
©Dumbo
  † In Memoriam † vrijdag 17 maart 2006 @ 11:45:39 #199
7074 moussy
kuttekop
pi_36111699
Jansje goed zeg

Ik kreeg vandaag van de psz dat Cas zich heel goed weet uit te drukken sinds vandaag hij gaat dus ook met sprongen vooruit met praten Zelfs het woord kabouter komt er uit, ipv dat hij sinterklaas en kabouters piet noemt
Je zou er haast een boek over schrijven!
  vrijdag 17 maart 2006 @ 12:49:19 #200
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_36113628
ok thanks allemaal
afleiden door zelf te gaan "spelen" zal ik eens proberen, thanks Sugar
hem afleiden en ergens neerzetten werkt vooralsnog niet, veels te leuk om hard terug te lopen en er weer op te klimmen zodat mama weer komt om hem eraf te pakken
streng aankijken en nee zeggen terwijl ik zn armen vasthoud is ook erg lachwekkend

en hij is weer gekrabt door de kat kat kan echt niks hebben van kleine kindjes heb ik t idee. tijd om wat anders te gaan verzinnen denk ik
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')