Nou, toch goed dat je bent gegaan! ...zo zielig idd die krentenbaardquote:Op woensdag 15 maart 2006 16:52 schreef Belana het volgende:
Liam heeft krentebaard, we hebben een zalfje gekregen. Hij is vandaag helemaal een beetje zielig ervan toch. Ik heb al het bedeengoed en de handdoeken in de was gedaan vawege het besmettingsgevaar. Maar de plekken waren al droog en dus niet meer zo besmettelijk. En nu er een zalfje op gaat moet het snel over zijn.
Daar ben ik dus ook een beetje bang voor. Eerst sloeg het op zn oren, en nu dus op z'n ogen.quote:Op donderdag 16 maart 2006 15:10 schreef Githa het volgende:
Hoop niet dat dit een gevoelig puntje bij Noah is en dat hij er vaker last van gaat krijgen bij verkoudheidjes.
beterschap maar weer
Nee, ik snap dat het geen 'handige' opmerking van mij is en misschien valt het wel mee hoor. Maar daarom even vragen aan de oppas.quote:Op donderdag 16 maart 2006 20:53 schreef Sugar het volgende:
Nou, Snoop.Hopelijk wel van 1 pesterijtje en morgen weer vergeten juist.
![]()
Ik weet dat je het niet stom bedoelde, hoor, maar ik zou juist hopen op wel alleen vandaag eenmalig, zeg maar.![]()
Als je er achter bent, wil het mij dan ook vertellen?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 09:50 schreef Martineke het volgende:
kan de dreumespuberteit ook toeslaan??
heb hier een ventje rondlopen die bijv op de salontafel gaat zitten (erg bang dat de glasplaat nog eens breekt), ik pak hem eraf en zeg streng NEE dat mag niet en zet hem ergens anders neer. meneer barst in lachen uit en loopt terug om weer op de tafel te klimmen![]()
hij ziet het echt als een spelletje, de lolbroek.
hoe maak ik van dit geen spelletje? hij vind het lollig als ik hem kom pakken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |