abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36018632
He Githa gelukkig dat alles wel goed was. Maar ik kan me je angst wel voorstellen hoor. En al die mensen die er dan nog eens naar vragen, bah!
Dikke kus
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 14 maart 2006 @ 12:32:56 #102
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_36018845
Githa, wat fijn dat het er goed uitziet! Je moet maar bedenken dat het nu nog erg opvalt, over een paar jaar ziet niemand het meer. Dan ziet het er gewoon uit als alle andere kinderhandjes, al zijn de details misschien iets anders, maar op het oog ziet niemand dat. Ik vind het echt hartstikke knap wat ze allemaal kunnen op dat gebied
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  † In Memoriam † dinsdag 14 maart 2006 @ 12:45:27 #103
81992 Githa
pi_36019219
Thnx ladys
Het valt allemaal gewoon zwaar, waarschijnlijk omdat we nu in wat rustiger vaarwater zijn beland en tja, dan heb je tijd om na te denken ....heeeeeeeelemaal niet goed
pi_36019298
Githa Een vriend van ons heeft maar 3 vingers, maar hij gebruikt zijn hand zo natuurlijk dat het maanden duurde voordat het mij opviel. Nu zien mensen nog dat Jordy iets aan zijn handje heeft, het is nog dik, en wat rood, en mensen vinden het zielig voor zo'n ukkie. Maar ik denk echt dat er straks niemand meer naar om zal kijken hoor !
  † In Memoriam † dinsdag 14 maart 2006 @ 12:51:13 #105
81992 Githa
pi_36019365
Is ook vast zo .... Jordy is ook zo'n typje dat overal naar toe stapt en natuurlijk dan mensen vastpakt enzo.... dan valt dat ook meer op.
dat kromme zal ook best mee gaan vallen zei ik streng tegen mezelf
  dinsdag 14 maart 2006 @ 12:53:48 #106
24188 Belana
kloon van belana
pi_36019434
Githa
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 14 maart 2006 @ 12:54:37 #107
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_36019452
Githa, misschien een tip.. ik weet niet of de artsen je er over verteld hebben, maar voor het litteken weefsel kan je ook camouflage therapie doen.
Mijn nicht had ene ongeluk gehad en een heel erg lelijk groot litteken er aan over gehouden.. d.m.v. camouflage therapie is het litteken nu bijna niet zichtbaar meer
Engaging Infinite Improbability Drive..
  † In Memoriam † dinsdag 14 maart 2006 @ 12:56:18 #108
81992 Githa
pi_36019493
wat houd dat dan in ?
  dinsdag 14 maart 2006 @ 12:59:07 #109
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_36019566
Ja en als het niet meevalt....het handje goed kunnen gebruiken is het allerallerbelangrijkst!

Jolie kan een beetje zingen Bob de Bouwjer ku je makuh met het allerleukste hoge stemmetje en gister in de bus hoorde ik ineens wiejuh van bus ron ron, kint bus hee en weer hee en weer ik wist niet eens dat ze dat liedje kende!
  dinsdag 14 maart 2006 @ 13:00:57 #110
91591 gnoompje
naomi en kelvin
pi_36019625
@ Tex als het idd door een verkoudheid komt kan het zijn dat zijn neusje zo vol zit dat het gewoon een andere weg naar buiten zoekt.
Naomi had dat begin dit jaar ook. Erg verkouden, gevolg buis van eustasias dievan je neusholte naar een andere holte loopt propvol en dus alles via de traanbuisjejs naar buiten plus dat het ook deels ontstoken ogen waren. Ik heb toen naast de fusithalmic ook neusspray gekregen om de afvoer van alle overtollige viezigheid een beetje mee te helpen. Dit hielp erg goed.
Misschien kan je de huisarts/assistente vragen of dit een optie is.
ik ben niet blond, ik ben gewoon mezelf!!
  dinsdag 14 maart 2006 @ 13:01:08 #111
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_36019630
Camouflage
Camouflage therapie past men toe bij bijvoorbeeld ontsierende littekens, wijn- of pigmentvlekken. Er wordt een kleurige crème samengesteld precies passend bij de huid en de patiënt geleerd deze op te brengen. De camouflagecrème is water en veeg vast en blijft daarom goed zitten. Deze therapie kan men ook toepassen bij couperose en vitiligo.

Engaging Infinite Improbability Drive..
  † In Memoriam † dinsdag 14 maart 2006 @ 13:06:18 #112
81992 Githa
pi_36019789
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 12:59 schreef Luchtbel het volgende:
Ja en als het niet meevalt....het handje goed kunnen gebruiken is het allerallerbelangrijkst!
Is ook wel zo, maar gevoelsmatig is het niet zo makkelijk om zo te denken. Komt ook omdat er nog zoveel onzeker is. Als je een eindbeeld hebt kun je je daar bij neerleggen. Nu weet ik niet hoe het eruit zal zien en ook niet of er nog iets gedaan moet worden aan zijn handje.

Zo heb ik meer rust met zijn voetjes, die voetjes zijn een feit, dat is zo en zo blijft het ook. Neemt niet weg dat ik het anders gewenst zou hebben voor hem en neemt ook niet weg dat ik me wel eens ongerust maak over zijn toekomst....en daar verdriet om heb.

Jolie, wat lief ...zingen is leuk
  † In Memoriam † dinsdag 14 maart 2006 @ 13:08:04 #113
81992 Githa
pi_36019837
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 13:01 schreef _evenstar_ het volgende:
Camouflage
Camouflage therapie past men toe bij bijvoorbeeld ontsierende littekens, wijn- of pigmentvlekken. Er wordt een kleurige crème samengesteld precies passend bij de huid en de patiënt geleerd deze op te brengen. De camouflagecrème is water en veeg vast en blijft daarom goed zitten. Deze therapie kan men ook toepassen bij couperose en vitiligo.

Mooi dat zoiets bestaat !
Lijkt me niet iets waar wij gebruik van kunnen gaan maken. Bij jordy gaat het meer om de vorm en de stand van de vinger als de littekens denk ik.
Toch bedankt
  dinsdag 14 maart 2006 @ 13:09:24 #114
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_36019879
Dat weet ik ook wel maar de buitenstaander mag dat nog wel even benadrukken toch ik snap je echt wel hoor! Zag trouwens dat het shirtje past, leuk!
  † In Memoriam † dinsdag 14 maart 2006 @ 13:11:46 #115
81992 Githa
pi_36019961
Dat mag zeker LB nam het ook niet negatief op, maar dacht zal me ff nader verklaren

Jaaa, shirtje is geweldig! Ik vind het zo'n leuk ding.
Ik heb ook een colbertje en dan dit shirt eronder, lekker stoer
  dinsdag 14 maart 2006 @ 13:22:53 #116
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_36020321
Githa... Ik snap helemaal hoe moeilijk het is je erbij neer te leggen. Maar er zit nog zoveel tijd tussen voor het helemaal 'beter' is. Ik sta al te kijken van hoever het genezen is! (in het kinderfototopic.) Die kleine man van jou die komt er wel! (Ik ken al 1 aanbidster )
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  dinsdag 14 maart 2006 @ 13:38:20 #117
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_36020824
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 13:11 schreef Githa het volgende:
Dat mag zeker LB nam het ook niet negatief op, maar dacht zal me ff nader verklaren
Ja terwijl ik juist bedoelde blabla je weet wel!

FIjn dat shirtje goed is
  dinsdag 14 maart 2006 @ 15:14:49 #118
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_36024050
Githa gelukkig ziet het er allemaal goed uit en iedereen heeft kromme vingers dus tegen de tijd van Jordy naar school heeft hij net zulke mooie vingers als ieder ander kindje

Noah zielepietje

Jolie meid wat ben je toch ook een knapperd
  dinsdag 14 maart 2006 @ 15:30:32 #119
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_36024592
Githa alles is al gezegd Logisch dat je het er moeilijk mee hebt, het is ook niet niks allemaal
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  dinsdag 14 maart 2006 @ 15:33:17 #120
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_36024683
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 13:00 schreef gnoompje het volgende:
@ Tex als het idd door een verkoudheid komt kan het zijn dat zijn neusje zo vol zit dat het gewoon een andere weg naar buiten zoekt.
Naomi had dat begin dit jaar ook. Erg verkouden, gevolg buis van eustasias dievan je neusholte naar een andere holte loopt propvol en dus alles via de traanbuisjejs naar buiten plus dat het ook deels ontstoken ogen waren. Ik heb toen naast de fusithalmic ook neusspray gekregen om de afvoer van alle overtollige viezigheid een beetje mee te helpen. Dit hielp erg goed.
Misschien kan je de huisarts/assistente vragen of dit een optie is.
Dat had ie eerst dus met zijn oren Hij heeft al paar keer oorontsteking gehad, één keer peniciline voor gekregen, dat hielp toen wel goed. 2 weken geleden was het weer zover, en op aanraden van de CB arts (waar we toen toch waren) veel gaan neussprayen. Nu is het dus op z'n ogen geslagen Neussprayen doen we dus al, met gewone zoutoplossing. Volgens de huisarts was dit voldoende.

Maar misschien dat ik toch maar de neusdruppels weer ga geven die hij voor het peniciline kuurtje heeft gehad...
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  dinsdag 14 maart 2006 @ 16:17:18 #121
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_36026186
Hopelijk gaat het snel over dan Tex. Want of het nou echt een vieze ontsteking is of snot, het blijft sneu als het helemaal vastplakt enzo.

Kijk uit met neusdruppels he, die kunnen het slijmvlies ook dusdanig gaan irriteren dat je juist weer meer snot krijgt. Vandaar denk ik dat de HA de zoutoplossing aanraadde.
pi_36032577
Githja succes met de vingers!!
DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
pi_36035004
Ach Noah toch, arme vent. Balen dat er niets aan te doen is Tex, hopelijk is het snel weer over. En tot die tijd maar even genieten van je lange uitslaper
pi_36035130
*Uit lurk positie komt*
Een verkoudheid kan veel buisjes verstoppen. Als je het met een zoutoplossing kan verhelpen, ok. Maar ik zou idd voorzichtig zijn/ huisarts vragen als het om neusdruppels gaat.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  Jubileum moderator dinsdag 14 maart 2006 @ 21:02:12 #125
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_36035382
Agos die onstoken oogjes Zo sneu is dat, ik kan, net als Jessie, die supranettes echt aanraden. Dat werkte hier echt snel!

Githa logisch hoor dat het nu (pas) allemaal op je af komt.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_36042262
arme noahtje, ik hoop dat 't heel snel over is! maar over die neusdruppels: meer dan een zoutoplossing mag je toch ook nog niet geven onder 2 jaar? of vergis ik me.

githa ik vind 't ook niks gek dat dit je niet in de kouwe kleren gaat zitten allemaal. geweldig dat 't zo goed geneest nu en succes met verder afwachten maar weer. verder gaat 't gelukkig ook hartstikke goed en leuk met jordy, begrijp ik uit alle beschrijvingen/foto's, super!

ik ga ook nog even opscheppen over anna hoor. ik moet zó om haar lachen en vind 't zo knap wat ze allemaal alweer snapt en doet. ze zegt nu echt alles na, en begrijpt ook weer veel meer. ze is helemaal bob-de-bouwer-fan en zingt uit volle borst het refrein mee 'Boooob Bouw', maar ze roept 't ook als ze een plaatje of voorwerp van BdB ziet. en G en Piet hebben onderling een beetje een plagerig spelletje om teksten/liedjes een beetje te veranderen, en dan zegt de ander zodra hij dat hoort 'raarliedje, raarliedje!'. nou roept anna ook al steeds 'raaliedje'. de termen 'MIJ!' en 'NEI' (=nee) heeft ze volledig onder de knie en ze snapt ook al zoveel van wat je tegen haar zegt, ik verbaas me daar keer op keer over. vanmorgen haalde ik haar uit bed en ik vroeg 'zo en hoe is het met het hoesten?' en meteen ging ze heel nep zitten kuchen. bij elke kat zegt ze 'MIAUW!' en wijst ze er dan heel geestdriftig naar, als om mij erop attent te maken dat ze een kat ziet. vaak ziet ze ze ook inderdaad eerder dan ik, dus dan denk ik eerst 'waarom zit ze nu alweer miauw te roepen?' maar als ik dan beter kijk (bijvoorbeeld bij een of ander tekenfilmpje) blijkt er inderdaad een kat voorbij gekomen te zijn. of 't nou DikkieDik of die blauwe kat uit BdB is (weet z'n naam zo gauw niet), ze herkent ze allemaal feilloos. en dus dat noemen van haar eigen naam vind ik ook zo grappig ineens. nu ik 't allemaal opschrijf denk ik wel 'oei, vast totaal oninteressant verhaal voor jullie deze opsomming' maar ja ik ben zelf zo onder de indruk, kan 't niet laten het op te schrijven.

o en piet ontdekte van de week z'n tepels "wat is dat nou??" en toen ik 't uitgelegd had ging ie bijna springen van blijdschap 'ik heb ook borsten!!!'. vanmorgen zaten we samen in bad en liet 't 'm natuurlijk ook niet los. "mama heeft hele grote borsten (hihi wie had gedacht dat iemand me dat eens zo serieus zou zeggen) en piet hele kleine''.
  woensdag 15 maart 2006 @ 06:46:05 #127
24188 Belana
kloon van belana
pi_36045408
Bix, wat leuk! Ze gaat zeker hard dan he! Ik weet nog hoe leuk ik het allemaal vond die hele kleine dingen en hoe hard het gaat vanaf een jaar Geniet er maar lekker van, tis zo'n heerlijk meisje
stormy waters...
sailin'
  † In Memoriam † woensdag 15 maart 2006 @ 07:18:27 #128
81992 Githa
pi_36045469
Helemaal niet oninteressant Bix, je verhalen boeien, de liefde, vrolijkheid en trots stralen uit dit verhaal en dat kan alleen maar leuk zijn om te lezen!
Anna, super goed hoor een kleine slimme dame ben jij.
  woensdag 15 maart 2006 @ 08:30:31 #129
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_36045848
Léon is als een blad aan een boom omgedraaid qua gedrag.
Voor hij ziek werd gilde hij om het minste geringste en at slecht.
Nu hij beter is, is hij compleet anders. Hij is superlief, praat honderduit 'Mama naar de winkel?' en rent, 'springt', danst door het huis.
Hij eet tussen de middag rustig 3 boterhammen op. Terwijl hij uren kon doen over een halve.
Gelukkig, want hij had geen kont meer over.
Ondeugend is hij nog wel. Maandag deed hij iets wat niet mocht en papa wilde hem toespreken. Zegt hij: "Gang? Gang? Gang?"
Om vervolgens richting gang te vertrekken en wacht tot papa de deur dicht doet.
Maar ik ben wel blij dat hij nu weer zo is. Kennelijk heeft hij weer een ontwikkeling doorgemaakt (ik denk de spraak), waardoor hij zich veel beter kan uitdrukken.

[ Bericht 1% gewijzigd door dutchie op 15-03-2006 11:37:27 ]
Als je niet lacht, ben je dood.
  woensdag 15 maart 2006 @ 09:01:38 #130
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_36046218
Wat een goeie verhalen hier!

Githa, begrijpelijk en logisch hoor, je gevoel erover. Misschien is EuroDisney idd een optie? Hopelijk voel je je snel beter en blijft het met Jordy gewoon super gaan!

Maria heeft gisteren haar eerste echte schoentjes gekregen! Deze zijn het (die donkerbruine, suede).

Ik vind ze zo stoer en leuk en lief en cool!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  † In Memoriam † woensdag 15 maart 2006 @ 09:03:58 #131
81992 Githa
pi_36046257
Ze zijn ook mooi
Ik wil ze zien met een Maria erin ....

ja, een vakantie zou welkom zijn, mits vriendje vrij kan krijgen.
  woensdag 15 maart 2006 @ 09:06:23 #132
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_36046302
Ik wil ze ook zien met Maria erin. Ze is alleen op het kdv. Mama moet afstuderen, maar zoekt in plaats daarvan foto's van kinderschoenen om hier te pronken.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_36046323
Ze zijn stoer !!!! Ik vind die rode en die roze helemaal
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  † In Memoriam † woensdag 15 maart 2006 @ 09:08:11 #134
81992 Githa
pi_36046335
Sugar ....
  woensdag 15 maart 2006 @ 09:35:44 #135
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_36046836
Leuk Sugar!

En Bix! Helemaal niet saai! Leuk om te lezen juist!
  woensdag 15 maart 2006 @ 09:36:18 #136
2565 Elegantly Wasted
can you handle me?!
pi_36046852
Githa

Iemand hier een een paar rollen behang en een emmer plaksel over??
Echt, Glenn is veels te bijdehand en ondeugend op het ogenblik. Hij past gewoon nu al al mijn oude taktieken toe als hij straf krijgt; namelijk net doen of het je geen bal kan schelen en het beste van de situatie maken. Zo zit hij regelmatig al zingend op de trap, staat hij al babbelend in de hoek en krijg ik een knipoog (met 2 oogjes dicht) van hem als ik hem om iets op zijn kop geef.....*zucht*.

Hij klets en lacht tegen alles wat hij tegenkomt en eet als een bootwerker. Kortom: het gaat lekker met Glenn.
Do you lead, or are you led?
Are you sure that you don't care?
  † In Memoriam † woensdag 15 maart 2006 @ 09:39:27 #137
81992 Githa
pi_36046907
EW... een gezonde knul
maar onthou...het is een fase het gaat over.
  woensdag 15 maart 2006 @ 11:40:22 #138
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_36050079
Bix, ik lees nu pas je verhaal en dan vlak eronder dat van mij. Ik doe het ook hoor.
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_36050343
Ha ha ha.. Githa!

Maar EW beter een bijdehand ventje wat knipoogt dan één die kwaad word en gaat stampvoeten en keihard NEE! schreeuwt..
W ~ H ~ T
  woensdag 15 maart 2006 @ 11:56:53 #140
2565 Elegantly Wasted
can you handle me?!
pi_36050585
O, maar Jonnetje die versie hebben we hier soms ook hoor.
Nee en No 1 van de weinige woordjes die hij in 2 talen perfect kent
Do you lead, or are you led?
Are you sure that you don't care?
pi_36050756
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 11:56 schreef Elegantly Wasted het volgende:
O, maar Jonnetje die versie hebben we hier soms ook hoor.
Nee en No 1 van de weinige woordjes die hij in 2 talen perfect kent
Bij Giulia is het het woord "nonno" wat ze perfect weet in twee talen

Loopt de hele dag met een foto van "nonno" rond
Life is not the amount of breaths you take, it's the moments that take your breath away....
pi_36055102
en nonno is?

fijn dutchie, dat leon weer wat lekkerder in z'n vel zit.

sugar, prachtige schoenen!!

piet was gisteren heel vervelend, echt geen land mee te bezeilen. maar waarschijnlijk kwam 't gewoon doordat ie ziek aan 't worden was, want heb 'm zojuist vervroegd van 't kdv op kunnen halen, hij had heel erg moeten spugen (doet ie nooit) en heeft behoorlijk hoge koorts. 't arme ventje lag heel bleekjes te slapen onder een deken op een matras in de hoek van het speellokaal, hij zag er echt vreselijk zielig en ziek uit. thuis ook meteen onder de wol gestopt. zo zielig is ie, ik moest bijna huilen van meelij. maar nu ligt ie gelukkig lekker te slapen.
  Jubileum moderator woensdag 15 maart 2006 @ 14:28:47 #143
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_36055749
Sugar wat een leuke schoentjes!

Agossie arme Piet! Beterschap!

Heerlijk die geniet verhalen, echt niet saai maar juist enorm leuk om te lezen.

Morgen moet Iris sinds lange tijd weer eens naar het cb (konsensatiebulo zoals ze zelf zegt ). Ik ben heel erg benieuwd hoe lang en hoe zwaar ze is. Voor mijn gevoel is ze veel langer dan Eva was op die leeftijd maar dat kan ook komen doordat ze zo onzettend wijs is. Ze kletst de hele dag door en is vol belangstelling voor haar omgeving "ben je allemaal aan het doen mama?" "ben je lekker puzzel aan het maken Eva?"
Ze is verzot op dieren, echt alle dieren en vind ze allemaal machtig interessant. Dieren op Animal Planet (tv), vogeltjes in de tuin "zijn ze aan het doen mama?", hondjes die voorbijlopen "gaan ze op het gras poepen, bah!", en onze eigen katten. Ze maakt overal propjes van en daar moet Sjors, onze rode kater, dan mee spelen. Arme Sjors, die had zo gehoopt op een rustige oude dag....
"sjohosh! wakker worden, kijk pjopje, lekker spelen?" en als bejaarde Sjors dan geen sjoege geeft "hij luistert niet he mama?".
De babyborn, haar "beeeebie", sjouwt ze overal mee naar toe en krijgt overal tekst en uitleg over "we gaan even boodschapjes doen beebie, nee je moet mee" en 's avonds in bed horen we door de babyfoon "nee beebie nu niet meer huilen, lekker slapen"
Ze is gek op knutselen en kleuren, hoewel ze de kleuren nog niet goed kan benoemen, en kleien.
Ze vind puzzelen ook erg leuk, ze maakt inmiddels als puzzels van 12 stukjes
Wat nog wel het allermooiste is dat zo ontzettend leuk met Eva kan spelen. Als Eva ineens gaat rennen door de kamer, vind Iris dat de normaalste zaak van de wereld en gaat meerennen. Verstoppertje spelen vinden ze samen ook erg leuk, en dat doen ze ook regelmatig. Dat gaat ongeveer als volgt: Iris gaat omgedraaid tegen de muur staan volgens het principe "als ik jullie niet zie dan kunnen jullie mij ook niet zien" en is dan "vestopt". Eva moet dan gaan zoeken en die roept steeds "Iehies waar ben je?" waarop Iris dan antwoord "vestohopt!". Eindelijk heeft Eva haar dan "gevonne!" en dan draaien ze de rollen om.
Zo grappig is ook die eerlijkheid op deze leeftijd, als Iris dwars ligt en niet wil aankleden kruipt ze vaak onder de tafel. Ik doe dan net of ik haar niet kan vinden en loop wat heen en weer terwijl ik mompel "waar is Iris nou? Ik kan haar niet vinden" en dan hoor je ineens onder de tafel vandaan "ik ben hier mama"
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_36055797
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 10:57 schreef texelonia het volgende:
Nou het was een beetje een domper
Volgens de huisarts heeft het te maken met een verkoudheid, en komt het dus door een virus en dan help een zalfje niet. Dat zou alleen helpen als het werd veroorzaakt door een bacterie. Dus we mogen stoppen met smeren (scheelt weer een drama) en dus ook geen ander zalfje gekregen. Verder gewoon goed schoonhouden zoals we al deden en hopen dat het gauw overgaat. Als ie echt ziek wordt, suffig en koorts of z'n oogwit wordt rood, dan moeten we terugkomen. Maar nu is het niks ernstigs (alleen heel vervelend).

Nou ja wel fijn dat het geen kwaad kan natuurlijk, beetje jammer alleen dat er niks tegen gedaan kan worden.
Tex, opzich vervelend dat hij niks krijgt. Maar ik merk ook wel dat als Chantel verkouden is ze meer last heeft van snotoogjes. Als het oogwit rood word, dan is het ontstoken (conjunctivitus) en dus een bacterie die zijn werk doet. Maar hoe ik hier de oogjes schoonhoud is met een kopje gekookt afgekoeld water en een theelepeltje zout erin, en dan met watjes schoonmaken. Zout dood de bacterien die er eventueel inzitten en het irriteerd de oogjes niet, dus kan dan ook geen kwaad lijkt me. Dikke voor Noa.
pi_36056519
zout irriteert de oogjes niet? mijn oogjes wel hoor, als ik bijv. in de zee zwem kunnen mijn ogen daar maar slecht tegen.

lois, die iris is ook echt een prachtkind he. en zo grappig & lief, die enorme liefde voor dieren! (piet heeft ook wel dat hele sociale, dat ie als we allemaal aan tafel zitten bijvoorbeeld vraagt 'papa, wil je ook nog een broodje?' . oja en over die poppen: anna is ook ineens zo lief voor een paar popjes en noemt ze ook 'beeebiieejjj'. ) wat leuk hoe eva & iris samen kunnen spelen. ze kennen elkaar natuurlijk door en door, dus weten wel goed wat ze van elkaar kunnen verwachten. maar fijn dat 't dus niet alleen maar botst (had ook nog gekund ).
pi_36057586
Was jullie kwijt vond het al zo rustig , maar de vorige was dus dicht.

Kreeg vandaag de rekening in huis voor de kraamzorg van Isis , vond het al zolang duren voordat we die rekening van de eigen bijdrage kregen.
Maar er zat dus vandaag een enveloppe met mijn gegevens erop geschreven en zonder porto bij de post van vandaag. De dagtekening van de 2e !! aanmaning was 13 juni 2005 en er stond al in dat ze bij geen tijdige betaling Intrum Justitia zouden inschakelen. Op de een of andere manier hebben ze de post naar ons oude adres gestuurd en degene die het behandeld is pas maandag weer bereikbaar en er is ook niemand die het kan overnemen. Ik heb er dus maar een hele boze mail achteraan gestuurd. Ben benieuwd wat ze te melden hebben.
pi_36059186
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 14:09 schreef bixister het volgende:
en nonno is?
Italiaans voor opa
Life is not the amount of breaths you take, it's the moments that take your breath away....
  woensdag 15 maart 2006 @ 16:52:58 #148
24188 Belana
kloon van belana
pi_36060788
Liam heeft krentebaard, we hebben een zalfje gekregen. Hij is vandaag helemaal een beetje zielig ervan toch. Ik heb al het bedeengoed en de handdoeken in de was gedaan vawege het besmettingsgevaar. Maar de plekken waren al droog en dus niet meer zo besmettelijk. En nu er een zalfje op gaat moet het snel over zijn.
stormy waters...
sailin'
  woensdag 15 maart 2006 @ 16:54:38 #149
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_36060846
Oh Belana, moest nog aan jullie denken vandaag. Wat goed dat je meteen bent gegaan dan!
  woensdag 15 maart 2006 @ 16:57:08 #150
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_36060953
Ah zielig en Piet ook al ziek, beterschap

Iris klinkt echt heel lief en grappig zo Jolie verstopt ook voor zichzelf soms als er niemand is die naar d'r kijkt hoor ik soms 'Zjelie waa benjenu?' en dan staat ze met een deken over d'r hoofd en roept 'kiekiek' als het ze het wegtrekt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')