Je bent verslaafd. Korsakov loert op jouw hersencellenquote:Op zondag 12 maart 2006 02:42 schreef JDude het volgende:
Ik kan na meerdere pilseners nog prima een Nederlandse zin vormen, mag ik toch meeposten?
Daar twijfel ik niet aan.quote:Op zondag 12 maart 2006 02:44 schreef star_gazer het volgende:
Je bent verslaafd. Korsakov loert op jouw hersencellen
quote:Op zondag 12 maart 2006 02:40 schreef star_gazer het volgende:
Dornkenmensentopicc!!
Alleen posten als je tdronken bent
Zat modden, mooi was dat.quote:
Eh, nee.quote:Op zondag 12 maart 2006 02:51 schreef JDude het volgende:
[..]
Zat modden, mooi was dat.
Wist je dat ik ooit nog een dag of drie invalmod op Onz ben geweest?
Oh.quote:
Hè, wat recalcitrant.quote:
Mênnus stampen bedoel je?quote:Op zondag 12 maart 2006 02:44 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Je bent verslaafd. Korsakov loert op jouw hersencellen
Nou.quote:
Jij hebt die fles bniet, ik welquote:
Om eenofandere reden moet ik er nu opeens aan denken dat ik al veel te lang niet met Sleutel 13 op pad ben geweest.quote:
Vind je het erg als ik er geen zak van begrijp?quote:
MJah maakt mij nie veel uit héquote:Op zondag 12 maart 2006 03:07 schreef JDude het volgende:
[..]
Vind je het erg als ik er geen zak van begrijp?
Gastm , als je dronken bent neem je alles aan.quote:Op zondag 12 maart 2006 03:05 schreef De_Ananas het volgende:
Wat moet je met een lege fles?
Om over Bacardi maar niet te beginnen. :')
Sleutel 13 opent alle fietsen sloten.quote:Op zondag 12 maart 2006 03:05 schreef JDude het volgende:
[..]
Om eenofandere reden moet ik er nu opeens aan denken dat ik al veel te lang niet met Sleutel 13 op pad ben geweest.
Ga dan gelijk op de tmf chat zittenquote:Op zondag 12 maart 2006 03:09 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Gastm , als je dronken bent neem je alles aan.
En bacardik is een breezermagneetm, ik zo fietsen op de stad, komt zo;n kats gaar wijf zo van mag ik een slokjem , ik zo oke maar dr zit niks meer in, nou toen droop ze af
Die bedoel ik jaquote:
Succes. Ik heb me net bedacht dat ik me maar tevreden stel met wat er al staat/hangtquote:Op zondag 12 maart 2006 03:12 schreef B_BOY het volgende:
wij hebben net beslist dat we sleuteltje dertien zo gaan testen.
Alé kruip is in uwe bed aléquote:Op zondag 12 maart 2006 03:13 schreef Duder het volgende:
bne ik nu store omdta ik nte deo of ik zat bne?
![]()
jaah vinnik leukieeeeeeee nou en?quote:
Nog bijzondere objecten op het oog?quote:Op zondag 12 maart 2006 03:15 schreef B_BOY het volgende:
alé hoelang duurt ut nog voordat we borden gaan scoren? ritsel vraag daar ff rond.
Gewoon doen!quote:
YESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSquote:
Ik ben de kwaadste niet.quote:
c.quote:Op zondag 12 maart 2006 03:26 schreef cerror het volgende:
Nog niet. komt wel!
jij hebt nog niet genoeg bier op , je post is nog veel te duidelijk te lezenquote:Op zondag 12 maart 2006 03:29 schreef Jig het volgende:
gfghjghjkhghkljhgfhtrsedsrtdrttftfhthg
Jd. Wie gehtst?quote:
Benedengemiddeld.quote:
Saaie avond he?quote:
Ook dat.quote:Op zondag 12 maart 2006 03:45 schreef cerror het volgende:
Saaie avond he?
I know, vandaar al een filmpje opgezet...
Hee C. ga je m'n email ooit nog beantwoorden?quote:Op zondag 12 maart 2006 03:45 schreef cerror het volgende:
[..]
Saaie avond he?
I know, vandaar al een filmpje opgezet...
Ja d'r is gedoe.quote:Op zondag 12 maart 2006 03:48 schreef Snakey het volgende:
[..]
Hee C. ga je m'n email ooit nog beantwoorden?
steenwijk? help.. toch niet in de buze geweest ofzo?quote:Op zondag 12 maart 2006 03:51 schreef cerror het volgende:
[..]
Ja d'r is gedoe.
Timo (de gene met cd's) zit ergens in Steenwijk en laat niets meer van zich horen.
Maar als het goed is krijg ik morgen een cd van Marcel (drummer).
quote:Op zondag 12 maart 2006 03:53 schreef ondeugend het volgende:
Niet nuchter.... niet dronken....
Nu hoor ik nergens bij
hier hetzelfdequote:Op zondag 12 maart 2006 03:53 schreef ondeugend het volgende:
Niet nuchter.... niet dronken....
Nu hoor ik nergens bij
quote:
Sjagerijn !quote:
Volgens mij heb je poep in je hoofd, want voor de rest ruik ik weinig sletjequote:Op zondag 12 maart 2006 03:57 schreef B_BOY het volgende:
[..]
\een niet schijten bord en een hier word gewerkt bordje.
Ik ben d'r wel eens geweest maar niet vandaag.quote:Op zondag 12 maart 2006 03:54 schreef Djep het volgende:
[..]
steenwijk? help.. toch niet in de buze geweest ofzo?
Sorry.... druk met het andere topic.quote:
say whut?!?quote:Op zondag 12 maart 2006 03:58 schreef Twizla het volgende:
[..]
Volgens mij heb je poep in je hoofd, want voor de rest ruik ik weinig sletje
ok gelukkig maarquote:Op zondag 12 maart 2006 03:59 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik ben d'r wel eens geweest maar niet vandaag.
Okee.quote:Op zondag 12 maart 2006 03:59 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Sorry.... druk met het andere topic.
Ik heb invloed !quote:
Hey, je woont in Meppel.quote:
Dat is anders best triest hoorquote:
Meppel is zo slecht nog niet hoor...quote:
En insert_credit?quote:Op zondag 12 maart 2006 04:09 schreef B_BOY het volgende:
Er was eensch een meisje uit meppel
of zo iets...
toch?
psiesssssssssquote:
Ja, Meppel hier. Ik was net ff een rondje om de Wold Aa met mijn dames( drie in getal, waaronder de dalmaat)... Hmm waar woon jij dan? Ik in Haveltermade, bij de Gristelijke school, langs de Wold Aa. Goh leuk, weer een Meppeler op het forum.quote:
Koedijkslanden ende.quote:Op zondag 12 maart 2006 04:18 schreef Djep het volgende:
[..]
Ja, Meppel hier. Ik was net ff een rondje om de Wold Aa met mijn dames( drie in getal, waaronder de dalmaat)... Hmm waar woon jij dan? Ik in Haveltermade, bij de Gristelijke school, langs de Wold Aa. Goh leuk, weer een Meppeler op het forum.
De dames zijn lastig in het noorden maar ik denk dat hij het wel gered heeft.quote:Op zondag 12 maart 2006 04:20 schreef B_BOY het volgende:
en alle drie genueckt?>
Hmm mijn ouders wonen in de p*tterstraat,...quote:Op zondag 12 maart 2006 04:20 schreef cerror het volgende:
[..]
Koedijkslanden ende.
50 meter van dingstede af.
Die straat is gay, lang niet zo gay als de randweg though.quote:Op zondag 12 maart 2006 04:22 schreef Djep het volgende:
[..]
Hmm mijn ouders wonen in de p*tterstraat,...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |