quote:Op donderdag 6 april 2006 18:27 schreef renz0r het volgende:
Jup gefeliciteerd. Kwestie van Survival of tyhe fittest. Feyenoord heeft het helaas steeds NET niet en das eenmaal een zwakte wat andere ploegen als bijvoorbeeld PSV niet heeft.
Ik ben een grote feyenoordsupporter die gewoon een realist is dat Feyenoord het soms gewoon niet niet heeft. Desalnietemin zal ik elke wedstrijd naar de overwinning schreeuwen!
Feyenoord for life!
Ben gewoon iemand die leuk over voetbal kan praten met ajacieden, PSVers of mijn part fortuna sittard supportersMensen beoordelen op hun favo voetbalclub vind ik zoiets kansloos.

Lekker boeiend, zou graag ruilen. Dat gejank van met name joden maakt het alleen maar lekkerder.quote:Op donderdag 6 april 2006 18:14 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
230 euro voor elke 2 weken een saaie pot![]()

Tis lekker offtopic maar ik kan niet meer zeggen dan dat ik het hier helemaal mee eens benquote:Op donderdag 6 april 2006 18:27 schreef renz0r het volgende:
Ben gewoon iemand die leuk over voetbal kan praten met ajaxieden, PSVers of mijn part fortuna sittard supportersMensen beoordelen op hun favo voetbalclub vind ik zoiets kansloos.

Dus!?!?!quote:Op vrijdag 7 april 2006 11:40 schreef TerroRobbie het volgende:
[Geslacht: vrouw]

Dat vraag je toch niet, omdat hij op vak X zit, hè.quote:Op donderdag 6 april 2006 18:04 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Gewoon een vraag, ken je wel lui die er heen zijn geweest?
Vrouwen horen niet bij het voetbal.quote:

En mag ik vragen waarom dan niet?quote:

Maar niet in een stadion.quote:Op zondag 9 april 2006 00:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Vrouwen horen wel bij het voetbal.

quote:Op zondag 9 april 2006 00:42 schreef Teigetje78 het volgende:
Nou laat maar, ik zal al niks meer zeggen, alleen dat ik het een erg kortzichtige gedachte vind.

idd, ik vind het ook niet erg om naar mooie vrouwen te kijken voor en na de wedstrijdquote:Op zondag 9 april 2006 12:03 schreef DutchGooner het volgende:
Vrouwen horen wel bij het voetballen.
Zit je gisteren bij de oersaaie wedstrijd Charlton v Everton ben ik uiteindelijk toch blij dat e rnog wat vrouwelijk schoon om me heen zit,dat was een stuk beter te pruimen als die 90 minuten voetbal

quote:Op maandag 13 maart 2006 17:55 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Vitesse. Noord, vak 127.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |