Ik kan op dit moment het alleen dit seizoen doen,speelt natuurlijk mee dat het het laatste jaar op Highbury is.quote:Op maandag 13 maart 2006 16:38 schreef Druppel het volgende:
[..]
Doe je dit 1 seizoen om het is mee te maken. OF doe je het elk jaar.

Whahaquote:Op maandag 13 maart 2006 16:21 schreef rotskibo het volgende:
[..]
Hahaha kneusje jasper heeft voor het eerst een seizoenkaart en gelijk een stoer topic openen
ga je usb poort een beurt geven ofzo![]()

Heb ik ook, paar plaatsen naast me zitten normaal 3 gozers maar die zijn er hooguit 30% van de thuisduels geweest. PSV-Feyenoord sowieso, de eerste 3x waren ze er nog wel maar daarna ging Ajax slecht en komen ze niet meer en de afgelopen 3 thuisduels waren ze er ineens wel weerquote:Op maandag 13 maart 2006 15:02 schreef Silenus het volgende:
[..]
Precies, en van de andere kant.. voor mij zit (of beter gezegd, zit er nooit) een vrouw die dit seizoen nog welgeteld drie keer is geweest. De eerste competitiewedstrijd tegen Feyenoord, en nog een keertje tegen Roda JC ofzo. En afgelopen zaterdag weer tegen PSV.
Nou, ik weet natuurlijk niet waarom ze nooit kan maar ik plaats er wel mijn vraagtekens bij.
En zo zijn er bij ons overigens veel te veel mensen die maar weinig gebruik van hun scc maken..

Zal wel weer 5 euro duurder zijn zoals elk jaarquote:Op maandag 13 maart 2006 15:43 schreef Silenus het volgende:
[..]
226 per jaar, volgend jaar weet ik niet.

En jij bent natuurlijk ervaringsdeskundigequote:Op maandag 13 maart 2006 17:13 schreef Jasza het volgende:
[..]
Zal wel weer 5 euro duurder zijn zoals elk jaar![]()

Logisch. Al sinds '99 geen kampioen meer geweest.quote:Op maandag 13 maart 2006 17:28 schreef HerrFrietsaus het volgende:
En bij ons (Feyenoord) word het 5 % goedkoper![]()

Wel cool...maar ook een duur grapje.quote:Op maandag 13 maart 2006 16:39 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik kan op dit moment het alleen dit seizoen doen,speelt natuurlijk mee dat het het laatste jaar op Highbury is.
Kan iig geen 2 achtereenvolgende seizoen betalen.
Misschien over een paar jaar weer.

quote:season Ticket Waiting List Registration
Thank you for your interest in joining the season ticket waiting list. We currently have over 30,000 supporters on the Season Ticket Waiting List, within Emirates we will be able to accommodate an additional 13,000 season ticket holders. Of these, 50% will be offered to Islington residents as a condition of the Stadium Planning Agreement. Thereafter any new availability will come from those season ticket holders who relinquish their tickets at the end of each season.

Sta regelmatig op 410, maar mn pa heeft liever dat ik nog 1 jaartje wacht met een sccquote:Op maandag 13 maart 2006 01:59 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Blijkbaar wel, heb jou nog niet zien posten dat je een seizoenkaart hebt... Dus toch TT-supporter?

,....ik zat in de Meer ook op M...zou ik je eventueel kunnen kennen (goed Nederlands...quote:Op maandag 13 maart 2006 20:55 schreef Ma-Maatje het volgende:
Ajax vak 125
(voorheen in de Meer: Vak M)

quote:Op maandag 13 maart 2006 20:55 schreef Ma-Maatje het volgende:
Ajax vak 125
(voorheen in de Meer: Vak M)
Het was altijd best gezellig daar, ookal zat ik in Lquote:Op maandag 13 maart 2006 21:08 schreef --HOOLIE-- het volgende:
[..]
,....ik zat in de Meer ook op M...zou ik je eventueel kunnen kennen (goed Nederlands...)

Absoluut....ik zo willen dat het in de Arena nu half zo gezellig was als toen....maarja..als...quote:Op maandag 13 maart 2006 21:14 schreef Againzender het volgende:
[..]
[..]
Het was altijd best gezellig daar, ookal zat ik in L

Wat moet je ervoor hebbenquote:Op zondag 12 maart 2006 14:46 schreef Biertjuhhhh het volgende:
Roda Ja, Oost Tribune
iemand hier die die nog over wil kopen voor een spotprijs?

Eh....ik heb er hier maar 3 geteld geloof ik....quote:Op maandag 13 maart 2006 21:49 schreef Max-Westerman het volgende:
Veel mensen op zuid bij Ajax

En toch blijven we komen.. Zouden ze in Duivendrecht een voorbeeld aan kunnen nemenquote:Op maandag 13 maart 2006 18:04 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Logisch. Al sinds '99 geen kampioen meer geweest.

quote:Op dinsdag 14 maart 2006 08:31 schreef Keltie het volgende:
[..]
En toch blijven we komen.. Zouden ze in Duivendrecht een voorbeeld aan kunnen nemen![]()

quote:Op maandag 13 maart 2006 20:53 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Sta regelmatig op 410, maar mn pa heeft liever dat ik nog 1 jaartje wacht met een scc

6 dacht ik, of vind je 2e ring geen zuidquote:Op dinsdag 14 maart 2006 08:19 schreef --HOOLIE-- het volgende:
[..]
Eh....ik heb er hier maar 3 geteld geloof ik....

Me ingang is toch anders echt Zuid Jquote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:16 schreef TerroRobbie het volgende:
nee

quote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:15 schreef Jasza het volgende:
[..]
6 dacht ik, of vind je 2e ring geen zuid![]()

Moet je even een pagina terug kijkenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 08:33 schreef --HOOLIE-- het volgende:
[..]
Slap gelul...de Arena zit wekelijks vol man....
en ontopic..
Voor welk vak heb jij een seizoenskaart????

Bartquote:Op dinsdag 14 maart 2006 08:31 schreef Keltie het volgende:
[..]
En toch blijven we komen.. Zouden ze in Duivendrecht een voorbeeld aan kunnen nemen![]()

Volgens teletekst?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:51 schreef Jasza het volgende:
[..]
BartBij jullie zat het begin dit jaar niet voller dan 30.000 bij ons is het altijd rond de 35.000-40.000
![]()

Je moet ook geen Talpa kijken...quote:Op dinsdag 14 maart 2006 12:18 schreef ruud_fr het volgende:
dan is de capaciteit zeker 90.000, gezien al die lege plekken die ik op talpa zie

Nope,ken iemand die 2 seizoenkaarten extra heeft dus dat is geen probleem.quote:Op maandag 13 maart 2006 18:29 schreef --HOOLIE-- het volgende:
[..]
Wel cool...maar ook een duur grapje.
Is het niet lastig om dan over een paar jaar weer aan een scc te komen??

't is dat ik erg graag die wedstrijden zie, anders had ik het wel geboycotquote:Op dinsdag 14 maart 2006 12:59 schreef deejaylethal het volgende:
[..]
Je moet ook geen Talpa kijken...

2 seizoenkaarten extra???quote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:46 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Nope,ken iemand die 2 seizoenkaarten extra heeft dus dat is geen probleem.
Ik kan volgend jaar dus als ik wil gewoon weer elke wedstrijd gaan.

Je bent toch niet een van die jongens waar ik altjd stiekem een beetje bang voor was hè?quote:Op maandag 13 maart 2006 21:08 schreef --HOOLIE-- het volgende:
[..]
,....ik zat in de Meer ook op M...zou ik je eventueel kunnen kennen (goed Nederlands...)

Ja, was leuk! Altijd even zwaaien naar onze 'vrienden' in Vak L! ook al zaten jullie dan achter een 'netje'.quote:Op maandag 13 maart 2006 21:14 schreef Againzender het volgende:
[..]
[..]
Het was altijd best gezellig daar, ookal zat ik in L

ehh.....nee, ik kwam wel om ff voor aanvang binnen , maar dan was er al plek vrij gehouden..quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:41 schreef Ma-Maatje het volgende:
[..]
Je bent toch niet een van die jongens waar ik altjd stiekem een beetje bang voor was hè?![]()
Die kwamen iets voor 14.30 uur binnen en wrongen zich dan gewoon tussen de mensen op de beste plaatsen die daar al om 13.00 uur waren gaan zitten.
tja, dat kon nog op die houten bankies!

Aha.quote:Op woensdag 15 maart 2006 08:10 schreef --HOOLIE-- het volgende:
[..]
ehh.....nee, ik kwam wel om ff voor aanvang binnen , maar dan was er al plek vrij gehouden..

kan mij wel zoiets herinneren...quote:Op woensdag 15 maart 2006 20:33 schreef Ma-Maatje het volgende:
[..]
Aha.
Was jij er ook bij die keer dat Jari Litmanen anoniem (met rood petje) in Vak M stond? Ik was er die keer wel, maar WIST DIT DUS NIET! Pas de eerstvolgende thuiswedstrijd kwam ik erachter door een foto van hem in de Kick-Off met Carolien, ken je die?
ik kan er nu nog van balen dat ik Jari toen niet heb opgemerkt!

Nee, deze Carolien had blond haar (hoorde bij de 'in-crowd'; ze liep ook wel eens op het veld als er een huldiging was of zo).quote:Op woensdag 15 maart 2006 20:37 schreef --HOOLIE-- het volgende:
[..]
kan mij wel zoiets herinneren...
Ik ken wel een Carolien, redelijk slank en lang bruin/zwart haar...ze was vaak met haar broer....

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |