6 dacht ik, of vind je 2e ring geen zuidquote:Op dinsdag 14 maart 2006 08:19 schreef --HOOLIE-- het volgende:
[..]
Eh....ik heb er hier maar 3 geteld geloof ik....
Me ingang is toch anders echt Zuid Jquote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:16 schreef TerroRobbie het volgende:
nee
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:15 schreef Jasza het volgende:
[..]
6 dacht ik, of vind je 2e ring geen zuid![]()
Moet je even een pagina terug kijkenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 08:33 schreef --HOOLIE-- het volgende:
[..]
Slap gelul...de Arena zit wekelijks vol man....
en ontopic..
Voor welk vak heb jij een seizoenskaart????
Bartquote:Op dinsdag 14 maart 2006 08:31 schreef Keltie het volgende:
[..]
En toch blijven we komen.. Zouden ze in Duivendrecht een voorbeeld aan kunnen nemen![]()
Volgens teletekst?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:51 schreef Jasza het volgende:
[..]
BartBij jullie zat het begin dit jaar niet voller dan 30.000 bij ons is het altijd rond de 35.000-40.000
![]()
Je moet ook geen Talpa kijken...quote:Op dinsdag 14 maart 2006 12:18 schreef ruud_fr het volgende:
dan is de capaciteit zeker 90.000, gezien al die lege plekken die ik op talpa zie
Nope,ken iemand die 2 seizoenkaarten extra heeft dus dat is geen probleem.quote:Op maandag 13 maart 2006 18:29 schreef --HOOLIE-- het volgende:
[..]
Wel cool...maar ook een duur grapje.
Is het niet lastig om dan over een paar jaar weer aan een scc te komen??
't is dat ik erg graag die wedstrijden zie, anders had ik het wel geboycotquote:Op dinsdag 14 maart 2006 12:59 schreef deejaylethal het volgende:
[..]
Je moet ook geen Talpa kijken...
2 seizoenkaarten extra???quote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:46 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Nope,ken iemand die 2 seizoenkaarten extra heeft dus dat is geen probleem.
Ik kan volgend jaar dus als ik wil gewoon weer elke wedstrijd gaan.
Je bent toch niet een van die jongens waar ik altjd stiekem een beetje bang voor was hè?quote:Op maandag 13 maart 2006 21:08 schreef --HOOLIE-- het volgende:
[..]
,....ik zat in de Meer ook op M...zou ik je eventueel kunnen kennen (goed Nederlands...)
Ja, was leuk! Altijd even zwaaien naar onze 'vrienden' in Vak L! ook al zaten jullie dan achter een 'netje'.quote:Op maandag 13 maart 2006 21:14 schreef Againzender het volgende:
[..]
[..]
Het was altijd best gezellig daar, ookal zat ik in L
ehh.....nee, ik kwam wel om ff voor aanvang binnen , maar dan was er al plek vrij gehouden..quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:41 schreef Ma-Maatje het volgende:
[..]
Je bent toch niet een van die jongens waar ik altjd stiekem een beetje bang voor was hè?![]()
Die kwamen iets voor 14.30 uur binnen en wrongen zich dan gewoon tussen de mensen op de beste plaatsen die daar al om 13.00 uur waren gaan zitten.
tja, dat kon nog op die houten bankies!
Aha.quote:Op woensdag 15 maart 2006 08:10 schreef --HOOLIE-- het volgende:
[..]
ehh.....nee, ik kwam wel om ff voor aanvang binnen , maar dan was er al plek vrij gehouden..
kan mij wel zoiets herinneren...quote:Op woensdag 15 maart 2006 20:33 schreef Ma-Maatje het volgende:
[..]
Aha.
Was jij er ook bij die keer dat Jari Litmanen anoniem (met rood petje) in Vak M stond? Ik was er die keer wel, maar WIST DIT DUS NIET! Pas de eerstvolgende thuiswedstrijd kwam ik erachter door een foto van hem in de Kick-Off met Carolien, ken je die?
ik kan er nu nog van balen dat ik Jari toen niet heb opgemerkt!
Nee, deze Carolien had blond haar (hoorde bij de 'in-crowd'; ze liep ook wel eens op het veld als er een huldiging was of zo).quote:Op woensdag 15 maart 2006 20:37 schreef --HOOLIE-- het volgende:
[..]
kan mij wel zoiets herinneren...
Ik ken wel een Carolien, redelijk slank en lang bruin/zwart haar...ze was vaak met haar broer....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |