Zit die lange Timmer uit Ede d'r nog??quote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:13 schreef Tiemie het volgende:
Graafschap, Vak 15 (Spinnekop)

Meestal SS, behalve als die kakkerlakken kwamen , dan zat ik op Marathon of nog dichterbij...quote:Op woensdag 15 maart 2006 20:40 schreef Ma-Maatje het volgende:
[..]
Nee, deze Carolien had blond haar (hoorde bij de 'in-crowd'; ze liep ook wel eens op het veld als er een huldiging was of zo).
En in welk vak zat je als we in het Olympisch speelden?
Ik meestal in H, maar ook wel in AA, SS of TT.

In H.... was je de daar ook toen een partij kutnazi's uit Rotterdam het heel stoer vond om daar kleine kinderen de stuipen op het lijf te jagen?quote:Op woensdag 15 maart 2006 20:40 schreef Ma-Maatje het volgende:
[..]
Nee, deze Carolien had blond haar (hoorde bij de 'in-crowd'; ze liep ook wel eens op het veld als er een huldiging was of zo).
En in welk vak zat je als we in het Olympisch speelden?
Ik meestal in H, maar ook wel in AA, SS of TT.

wel cool dat je dat voor arsenal over hebt. waarom ga je eigenlijk niet in engeland wonen? lijkt mij veel handiger enzo. ik reis van haarlem naar amsterdam in een uurtje met de bus;en ik dacht dat ik lang reisdequote:Op maandag 13 maart 2006 16:39 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik kan op dit moment het alleen dit seizoen doen,speelt natuurlijk mee dat het het laatste jaar op Highbury is.
Kan iig geen 2 achtereenvolgende seizoen betalen.
Misschien over een paar jaar weer.

SS was toch achter de goal?quote:Op woensdag 15 maart 2006 22:11 schreef --HOOLIE-- het volgende:
[..]
Meestal SS, behalve als die kakkerlakken kwamen , dan zat ik op Marathon of nog dichterbij...

Yep...zeg maar onder het scorebord....quote:

No shit. Welke rij?quote:Op donderdag 16 maart 2006 10:35 schreef Kleffe_Dop het volgende:
PSV, Noord 2e Ring vak PR

FC Groningen vak EEquote:Op donderdag 16 maart 2006 12:30 schreef Crudus het volgende:
Trouwens, misschien ook interessante vragen die ook direct beantwoord kunnen worden door iedereen in dit topic:
Áls je een seizoenskaart hebt:
1. Behoud je deze weer voor het volgende seizoen? Zo nee, waarom niet?
2. Ben je van plan van plaats te wisselen? Zo ja, waarom?

1. Maar natuurlijk, ik heb ze zelfs een doorlopende machtiging gegeven, dus als ik genoeg geld heb ben ik automatisch verzekerd van mijn plek.quote:Op donderdag 16 maart 2006 12:30 schreef Crudus het volgende:
Trouwens, misschien ook interessante vragen die ook direct beantwoord kunnen worden door iedereen in dit topic:
Áls je een seizoenskaart hebt:
2. Ben je van plan van plaats te wisselen? Zo ja, waarom?
Gisteren lag de brief van PSV in de bus, dus ik ben wel eens benieuwd wat eenieders plannen zijn met zijn/haar seizoenskaart.

Nee, maar op Zuid zit ik voor de sfeer, op Oost is het ook nog te zien als WE naar Noord spelen...quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:47 schreef Domenica het volgende:
Oost wel?

Het is dit jaar helaas mijn laatste kaart voor FC Twente, sinds 1999 zit ik in vak 25, maar nu ik een baan heb in Amsterdam ga ik hem niet meer verlengen. Kost me bovenop de al dure seizoenskaart dan ook elke 2 weken een halve tank benzine en daar heb ik geen zin in.quote:Op donderdag 16 maart 2006 12:30 schreef Crudus het volgende:
[b]Áls je een seizoenskaart hebt:

quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:25 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:

Doe je hem echt weg of laat je hem door iemand overnemen.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:25 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
[..]
Het is dit jaar helaas mijn laatste kaart voor FC Twente, sinds 1999 zit ik in vak 25, maar nu ik een baan heb in Amsterdam ga ik hem niet meer verlengen. Kost me bovenop de al dure seizoenskaart dan ook elke 2 weken een halve tank benzine en daar heb ik geen zin in.
Maar ik kan dit seizoen nog een paar wedstrijden genieten!![]()

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |