Veelquote:Op maandag 13 maart 2006 16:01 schreef Chen het volgende:
[..]
Hmmm, hoeveel kost zo'n seizoenskaart dan?
tussen de 80-105 euroquote:Op maandag 13 maart 2006 16:11 schreef Chen het volgende:
En wat ben je dan gemiddeld op zo'n dag kwijt voor een treinreisje retour Engeland?
Nee hoor,dan betaal je ongeveer even veel of misschien iets minder maar dan mag je ook nog op zijn minst 20 euro betalen voor een treinkaartje naar het centrum van Londen en je moet per se overnachten aangezien je niet terug kan vliegen op zaterdagen voor betaalbare prijzen.quote:
Hahaha kneusje jasper heeft voor het eerst een seizoenkaart en gelijk een stoer topic openenquote:Op zondag 12 maart 2006 00:41 schreef Jasza het volgende:
Heb jij een seizoenkaart en zoja van welke club![]()
Ik heb zelf een seizoenkaart van Ajax, Vak 425![]()
Of je zegt niets.....quote:Op maandag 13 maart 2006 16:20 schreef Erwtensoep het volgende:
en dat voor het vreemdelingenlegioen van Wenger
Vind je het leuk om ajax te zien spelen....?quote:Op maandag 13 maart 2006 16:23 schreef Erwtensoep het volgende:
Vind je het leuk dan om naar 11 buitenlanders te kijken? Is toch geen engelse club meer
Ja en?quote:Op maandag 13 maart 2006 16:26 schreef Erwtensoep het volgende:
Er zitten een stuk meer nederlanders bij Ajax dan dat er engelsen bij arsenal zitten
Ach,laat hem,alsof een gemiddelde ajax-supporter die club de rug zou toekeren als ze met 11 Belgen spelen,eeuwig durende discussie.quote:Op maandag 13 maart 2006 16:27 schreef Dylan Dog het volgende:
Wat boeit dat nu weer Soep? Het gaat er hier om of en waar je een SCC hebt, begin dan niet meteen over dat soort dingen te ouwehoeren...
Ach,voor mij zou 90 minuten ajax al een hele opgave zijn.quote:Op maandag 13 maart 2006 16:29 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik wou alleen maar zeggen dat je er wat voor over moet hebben om naar dat vreemdelingenlegioen te kijken
Das dan best een dure hobbie. Maar wel leuk.quote:Op maandag 13 maart 2006 16:18 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Nee hoor,dan betaal je ongeveer even veel of misschien iets minder maar dan mag je ook nog op zijn minst 20 euro betalen voor een treinkaartje naar het centrum van Londen en je moet per se overnachten aangezien je niet terug kan vliegen op zaterdagen voor betaalbare prijzen.
Reken maar uit als je wilt...
Dus als bij Ajax opeens 30 negers spelen en 1 Nederlander kom je niet meer?quote:Op maandag 13 maart 2006 16:29 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik wou alleen maar zeggen dat je er wat voor over moet hebben om naar dat vreemdelingenlegioen te kijken
Arsenal kost me om en nabij de 4500-5000 dit seizoen,alleen de thuiswedstrijden dan.quote:Op maandag 13 maart 2006 16:30 schreef Druppel het volgende:
[..]
Das dan best een dure hobbie. Maar wel leuk.
Doe je dit 1 seizoen om het is mee te maken. OF doe je het elk jaar.quote:Op maandag 13 maart 2006 16:31 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Arsenal kost me om en nabij de 4500-5000 dit seizoen,alleen de thuiswedstrijden dan.
Dit is excl (European) aways.
Duur dusquote:Op maandag 13 maart 2006 16:31 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Arsenal kost me om en nabij de 4500-5000 dit seizoen,alleen de thuiswedstrijden dan.
Dit is excl (European) aways.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |