Ik zit ook in vak 426 alleen dan in anders stadionquote:Op zondag 12 maart 2006 02:00 schreef Silenus het volgende:
Ajax, vak 426.
Net een vakkie naast jou dus, Jasza.
Precies, en van de andere kant.. voor mij zit (of beter gezegd, zit er nooitquote:Op maandag 13 maart 2006 14:53 schreef TerroRobbie het volgende:
Overigens is het natuurlijk onzin dat wanneer je geen scc hebt je perse een nepperd bent. Ik kan zat echten die om wat voor reden dan ook geen seizoenkaart hebben.
de hele discussie "jij bent lekker nepper dan ik" gaat toch nergens over?quote:Op maandag 13 maart 2006 14:53 schreef TerroRobbie het volgende:
Overigens is het natuurlijk onzin dat wanneer je geen scc hebt je perse een nepperd bent. Ik kan zat echten die om wat voor reden dan ook geen seizoenkaart hebben.
hoeveel kosten deze kaarten per (half)jaar??quote:Op zondag 12 maart 2006 02:00 schreef Silenus het volgende:
Ajax, vak 426.
Net een vakkie naast jou dus, Jasza.
En ook nog die van FC Den Bosch erbij?quote:Op maandag 13 maart 2006 03:32 schreef DutchGooner het volgende:
Arsenal,West Lower,Block P
Nee, hij heeft voor het eerst sinds xx jaar geen scc meer dit jaar.quote:Op maandag 13 maart 2006 15:31 schreef Chen het volgende:
[..]
En ook nog die van FC Den Bosch erbij?
226 per jaar, volgend jaar weet ik niet.quote:Op maandag 13 maart 2006 15:27 schreef deejaylethal het volgende:
[..]
hoeveel kosten deze kaarten per (half)jaar??
Nope,volgend jaar weer samen met Standardquote:Op maandag 13 maart 2006 15:31 schreef Chen het volgende:
[..]
En ook nog die van FC Den Bosch erbij?
Hoe doe je dat dan met reizen naar Londen?quote:Op maandag 13 maart 2006 15:46 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Nope,volgend jaar weer samen met Standard
met de auto of treinquote:Op maandag 13 maart 2006 15:56 schreef Chen het volgende:
[..]
Hoe doe je dat dan met reizen naar Londen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |