Nee, dat blijft een mening.quote:Op zondag 12 maart 2006 12:03 schreef BVO het volgende:
Raffaëla is een veel betere zangeres, das niet alleen een mening, maar lijkt me een vaststaand feit... kom op hey, dat heeft ze gisteravond toch wel bewezen.
Ze is een betere performer. Haar stem is erg goed, maar niet zo sterk als die van Floortjequote:Op zondag 12 maart 2006 12:03 schreef BVO het volgende:
Raffaëla is een veel betere zangeres, das niet alleen een mening, maar lijkt me een vaststaand feit... kom op hey, dat heeft ze gisteravond toch wel bewezen.
Ik zie Raffa veel meer zoals Jim nu is en Floortje meer als Jamai.quote:Op zondag 12 maart 2006 09:40 schreef PeRi het volgende:
Op de lange baan net als Jim zeker.
En daar ben ik het helemaal mee eensquote:Op zondag 12 maart 2006 12:05 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ze is een betere performer. Haar stem is erg goed, maar niet zo sterk als die van Floortje
Gelukkig wordt Trijntje Oosterhuis-repertoire door échte muziekkenners beter gewaardeerd dan dat Beyoncé-achtige van Raf.quote:Op zondag 12 maart 2006 12:05 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik zie Raffa veel meer zoals Jim nu is en Floortje meer als Jamai.
Oftewel, Raffa wordt een mediapersoonlijkheid die regelmatig hitjes blijft scoren en na een jaar of wat het buitenschap met haar sterrendom gaat verblijden, Floortje kan zich hier in musicals en Trijntje Oosterhuis-repertoire gaan storten.
Voor jou misschien niet.quote:Op zondag 12 maart 2006 12:12 schreef PeRi het volgende:
Trijntje Oostherhuis is geen Idol.
Gáát het daar om dan?quote:Op zondag 12 maart 2006 12:10 schreef WithMe het volgende:
[..]
Gelukkig wordt Trijntje Oosterhuis-repertoire door échte muziekkenners beter gewaardeerd dan dat Beyoncé-achtige van Raf.
Floortje mag Hind's voeten nog niet kussen wat mij betreftquote:Op zondag 12 maart 2006 12:18 schreef BVO het volgende:
Floortje gaat het goed doen hoor, zal best hitjes scoren, maar een idool is ze niet. Net zo min als Hind dat bijvoorbeeld is.
Zo'n CD-cover zie ik véél liever dan eentje met Raffa eropquote:Op zondag 12 maart 2006 12:17 schreef Timmai het volgende:
[afbeelding]
maar nee, het mocht niet zo zijn
Raf mag nog niet eens in de schaduw staan van Beyoncé of Aretha.quote:Op zondag 12 maart 2006 12:18 schreef BVO het volgende:
[..]
Gáát het daar om dan?
Raffaëla wordt een Nederlandse combinatie van Beyonce en Aretha Franklin, een ster met een dijk van een stem.
Floortje gaat het goed doen hoor, zal best hitjes scoren, maar een idool is ze niet. Net zo min als Hind dat bijvoorbeeld is.
quote:Op zondag 12 maart 2006 12:18 schreef BVO het volgende:
Gáát het daar om dan?
Raffaëla wordt een Nederlandse combinatie van Beyonce en Aretha Franklin, een ster met een dijk van een stem.
Maar das logisch.quote:Op zondag 12 maart 2006 12:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Floortje mag Hind's voeten nog niet kussen wat mij betreft
Het Floortje bashen kan nu wel stoppen wat mij betreftquote:Op zondag 12 maart 2006 12:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Floortje mag Hind's voeten nog niet kussen wat mij betreft
Beeldspraak.quote:Op zondag 12 maart 2006 12:20 schreef WithMe het volgende:
[..]
Raf mag nog niet eens in de schaduw staan van Beyoncé of Aretha.
quote:Op zondag 12 maart 2006 12:21 schreef Timmai het volgende:
[..]
Het Floortje bashen kan nu wel stoppen wat mij betreft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |