Ik denk dat we nog genoeg van Floortje zullen horen. Ze lijkt me ambitieus genoegquote:Op zondag 12 maart 2006 02:04 schreef Danzig het volgende:
Eerlijk is eerlijk vanavond was Raffa beter dan Floortje, over het geheel gezien vind ik Floortje beter, maar goed de uitslag was meer dan duidelijk. Ben benieuwd hoe het verder gaat ,of we nog iets van ze zullen horen. En natuurlijk de belangrijkste vraag, komt er dit jaar weer een nieuwe idols of slaan ze weer een jaartje over?
Ja na de tranen kwamen er gewoon weer zuivere tonen uit haar gouden keeltjequote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:54 schreef Toeps het volgende:
Ze zingt mooi! Ik zou dat niet kunnen hoor, in die toestand.
quote:
ik niet, laat eerst de mensen van de huidige generatie maar hun werk uitbrengen (Raf, Ellen, Harm, Angelique) en Floortje (ondanks dat ik me op de bank liet ontglippen "goed dat je wint van die trut") zal denk ik meer in musicals succesvol wordenquote:Op zondag 12 maart 2006 02:07 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
ik hoop op een snel vervolg...Idols 4, plz...
maar weet niet, eerst komt dat X-facot gedoe nog.... kom op, Idols 4 willen we, geen slechte rip-off
quote:Op zondag 12 maart 2006 09:51 schreef VirtualPOM het volgende:
Ze heeft de stem, de looks, de charme en de persoonlijkheid van een ster, dus wat mij betreft is Raf de beste kandidaat van alle 3 edities bij elkaar![]()
Fout gegoktquote:Op zondag 12 maart 2006 01:54 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Morgen geen Idols voorpagina gok ik
Raffaela is geen slechte znageres, en ik vind haar zangkwaliteiten eigenlijk net zo goed, zoniet beter, dan Floortje.quote:Op zondag 12 maart 2006 12:01 schreef WithMe het volgende:
De traditie dat de beste zangeres niet wint is voortgezet. Jammer hoor.
De traditie dat de beste nummer 4 wordt dan weer wel...quote:Op zondag 12 maart 2006 12:01 schreef WithMe het volgende:
Dewi en Marlies waren best goed, maar niet de besten hoor.quote:Op zondag 12 maart 2006 12:03 schreef ranja het volgende:
[..]
De traditie dat de beste nummer 4 wordt dan weer wel...
Aan de positieve kant: Floortje gaat lekker door in de muziek, en heeft veel meer de vrijheid daarin.quote:Op zondag 12 maart 2006 12:01 schreef WithMe het volgende:
Nee, dat blijft een mening.quote:Op zondag 12 maart 2006 12:03 schreef BVO het volgende:
Raffaëla is een veel betere zangeres, das niet alleen een mening, maar lijkt me een vaststaand feit... kom op hey, dat heeft ze gisteravond toch wel bewezen.
Ze is een betere performer. Haar stem is erg goed, maar niet zo sterk als die van Floortjequote:Op zondag 12 maart 2006 12:03 schreef BVO het volgende:
Raffaëla is een veel betere zangeres, das niet alleen een mening, maar lijkt me een vaststaand feit... kom op hey, dat heeft ze gisteravond toch wel bewezen.
Ik zie Raffa veel meer zoals Jim nu is en Floortje meer als Jamai.quote:Op zondag 12 maart 2006 09:40 schreef PeRi het volgende:
Op de lange baan net als Jim zeker.
En daar ben ik het helemaal mee eensquote:Op zondag 12 maart 2006 12:05 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ze is een betere performer. Haar stem is erg goed, maar niet zo sterk als die van Floortje
Gelukkig wordt Trijntje Oosterhuis-repertoire door échte muziekkenners beter gewaardeerd dan dat Beyoncé-achtige van Raf.quote:Op zondag 12 maart 2006 12:05 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik zie Raffa veel meer zoals Jim nu is en Floortje meer als Jamai.
Oftewel, Raffa wordt een mediapersoonlijkheid die regelmatig hitjes blijft scoren en na een jaar of wat het buitenschap met haar sterrendom gaat verblijden, Floortje kan zich hier in musicals en Trijntje Oosterhuis-repertoire gaan storten.
Voor jou misschien niet.quote:Op zondag 12 maart 2006 12:12 schreef PeRi het volgende:
Trijntje Oostherhuis is geen Idol.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |