Hm kent iemand haar nog over een jaar? En Floortje? Net vroeg me al iemand wie vorig jaar ook al weer 2e werdquote:Op zondag 12 maart 2006 00:49 schreef FuifDuif het volgende:
Een terrechte winnares. Wat een superster die Raffie.
Ja, maar das altijd zo met Idols... Het gaat om nu, en nu is ze een supersterquote:Op zondag 12 maart 2006 01:34 schreef ranja het volgende:
[..]
Hm kent iemand haar nog over een jaar? En Floortje? Net vroeg me al iemand wie vorig jaar ook al weer 2e werd
Blijft afwachten...
De nieuwe versie al?quote:Op zondag 12 maart 2006 01:40 schreef BVO het volgende:
Disco Infernaaaaaaaaaawas zoooo briljant.
Heb hem op repeat, echt geweldig.
http://www.rtl.nl/shows/idols3/fun/single.xmlquote:Op zaterdag 11 maart 2006 23:58 schreef Yeahinho het volgende:
Is die mp3 gratis te downloaden? Eens effe idols.nl checken.
Zou een wonder zijn geweest als het gratis was...quote:Pak je telefoon en sms het woord IDOL naar 3040. Je ontvangt dan twee smsjes met daarin onder andere een waardebon.
Kosten
De kosten voor het downloaden van de single bedragen ¤3,-. Je betaalt dit bedrag via de twee sms’jes à ¤ 1,50 per stuk. De kosten hiervan worden via je telefoonprovider in rekening gebracht.
Wat een spektakel ook hequote:Op zondag 12 maart 2006 01:40 schreef BVO het volgende:
Disco Infernaaaaaaaaaawas zoooo briljant.
Heb hem op repeat, echt geweldig.
Het zou een wonder zijn als iemand wist wie er vorig jaar tweede werd.... vooral aangezien er geen Idols 2005 was. Tenzij je Raffish natuurlijk als tweede wilt bestempelen.quote:Op zondag 12 maart 2006 01:34 schreef ranja het volgende:
[..]
Hm kent iemand haar nog over een jaar? En Floortje? Net vroeg me al iemand wie vorig jaar ook al weer 2e werd
Blijft afwachten...
quote:Op zondag 12 maart 2006 01:42 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Wat een spektakel ook he![]()
Zang&cheografie![]()
Precies wat ik tegen heb op Rafaella. Inferna. Wat nou Inferna? Inferno is het.quote:Op zondag 12 maart 2006 01:40 schreef BVO het volgende:
Disco Infernaaaaaaaaaa
Nee, dr moest weer iemand doodgaanquote:Op zondag 12 maart 2006 01:54 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Morgen geen Idols voorpagina gok ik
Ben echt benieuwd waar Floortje mee gaat komen iddquote:Op zondag 12 maart 2006 01:56 schreef WithMe het volgende:
Over een paar maanden breekt het Raffaloos tijdperk aan. Ondertussen heeft Floortje buiten alle aandacht om de tijd gehad om een prachtalbum op te nemen, waarmee ze keihard zal toeslaan terwijl Raffaëla nog in de vieze luiers zit. Zo wordt Floortje uiteindelijk dé grote ster van Idols 2006.
vast met iets goedsquote:Op zondag 12 maart 2006 01:58 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ben echt benieuwd waar Floortje mee gaat komen idd
nog maar een keerquote:Op zondag 12 maart 2006 01:55 schreef shiNinG_staR het volgende:
M'n dvd doet vervelend, kwam er na het commentaar op Raffaëla's single-optreden (wat trouwens geweldig was!) nog wat boeiends? Hij schakelde gelijk over naar Backstage.
Dat mocht ze willen.quote:Op zondag 12 maart 2006 02:04 schreef -Vaduz- het volgende:
Niks Dutch, Floortje gaat op de Lucie Silvas tour.![]()
ik hoop het, geweldige muziek, mooie songs, maar niet te soft of sloomquote:Op zondag 12 maart 2006 02:04 schreef -Vaduz- het volgende:
Oehquote:Op zondag 12 maart 2006 02:04 schreef -Vaduz- het volgende:
ik hoop op een snel vervolg...Idols 4, plz...quote:Op zondag 12 maart 2006 02:04 schreef Danzig het volgende:
Eerlijk is eerlijk vanavond was Raffa beter dan Floortje, over het geheel gezien vind ik Floortje beter, maar goed de uitslag was meer dan duidelijk. Ben benieuwd hoe het verder gaat ,of we nog iets van ze zullen horen. En natuurlijk de belangrijkste vraag, komt er dit jaar weer een nieuwe idols of slaan ze weer een jaartje over?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |