Dat idee had ik ook een beetje. Sowieso vind ik Raffaëla beter uitkomen in vrolijke Disco Inferno/Think achtige nummers, maar ze zong ook deze ballad werkelijk onvergetelijk.quote:Op zondag 12 maart 2006 13:21 schreef Cee het volgende:
Het winnende liedje van Raf had gisteren een beetje een 'My impossible dream' gehalte van Glennis Grace. Qua liedje en qua stem. Een beetje maar, hoor.
Liedje komt toch ook van dezelfde schrijver...quote:Op zondag 12 maart 2006 13:21 schreef Cee het volgende:
Het winnende liedje van Raf had gisteren een beetje een 'My impossible dream' gehalte van Glennis Grace. Qua liedje en qua stem. Een beetje maar, hoor.
Nope. Dat heeft de Telegraaf verzonnen.quote:Op zondag 12 maart 2006 13:24 schreef Woelli het volgende:
[..]
Liedje komt toch ook van dezelfde schrijver...
Dat had ik ook gisteravond.quote:Op zondag 12 maart 2006 12:57 schreef Marble het volgende:
[..]
Het nummer doet mij ook weinig, maar wat zingt ze het ongelooflijk mooi. Ik kan gewoon zo genieten van hoe prachtig ze het zingt, het nummer maakt niet eens meer uit.
quote:Op zondag 12 maart 2006 13:28 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nope. Dat heeft de Telegraaf verzonnen.
Toen Floortje het zong was het echt het saaiste nummer ever en kon ik niet wachten tot het afgelopen was. Die paar minuten leken wel uren te duren.quote:Op zondag 12 maart 2006 13:32 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Raf zingt hem met emotie en overtuiging, Floortje was zo bezig met de technische kant
Ja inderdaad.quote:Op zondag 12 maart 2006 13:33 schreef Marble het volgende:
[..]
Toen Floortje het zong was het echt het saaiste nummer ever en kon ik niet wachten tot het afgelopen was. Die paar minuten leken wel uren te duren.
Omdat ik het nummer al sinds maandag ken, werd ik echt geirriteerd door Floortje's versie..maar toen kwam Raf...quote:Op zondag 12 maart 2006 13:35 schreef Woelli het volgende:
Raf zong met gevoel, daar kreeg ik kippenvel van.
Bij Floor kreeg ik niks![]()
Inderdaad, terwijl bij Raffaëla.. wowquote:Op zondag 12 maart 2006 13:33 schreef Marble het volgende:
[..]
Toen Floortje het zong was het echt het saaiste nummer ever en kon ik niet wachten tot het afgelopen was. Die paar minuten leken wel uren te duren.
Hoe laat begint L&C eigenlijkquote:Op zondag 12 maart 2006 13:39 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Vergeet niet:
Vanmiddag Raffaëla bij Life and Cooking!
17.00quote:
Ik geloof 5 uur, maar ik weet het niet zeker. Misschien moet je het nog even aan iemand anders vragen.quote:
Je doet 't er om, hè.quote:Op zondag 12 maart 2006 13:43 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik geloof 5 uur, maar ik weet het niet zeker. Misschien moet je het nog even aan iemand anders vragen.
Ja, maar het duurt twee uur he, dus wanneer komt Raffaquote:Op zondag 12 maart 2006 13:46 schreef PeRi het volgende:
Begint L&F niet om 5 uur?
Ze zal de kijkcijfertrekker zijn, dus reken er maar op dat ze ergens tegen het eind komtquote:Op zondag 12 maart 2006 14:24 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja, maar het duurt twee uur he, dus wanneer komt Raffa.
Maar in het begin hebben ze het er zeker over dus dan hoor je ook wel wanneer ze komt lijkt me.
quote:Op zondag 12 maart 2006 14:27 schreef PeRi het volgende:
Van de Raffaëla fanclub website..
Zo. 12 Mar 17:00-18:00 Optreden Life & Cooking. RTL4, Den Haag.
aha, okay.quote:Op zondag 12 maart 2006 14:34 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Den Haag staat overal bij als de locatie onbekend is
quote:Zo. 12 Mar
17:00-18:00 Optreden Life & Cooking RTL4
Den Haag
Website
--------------------------------------------------------------------------------
Di. 14 Mar
06:00-09:00 Giel Beelen - 3FM 3FM
Den Haag
Website
--------------------------------------------------------------------------------
Di. 14 Mar
06:00-09:00 Stenders Vroeg Yorin FM
Den Haag
Website
Di. 14 Mar
09:00-12:00 Gouden Uren Radio 2
Den Haag
Website
Do. 16 Mar
22:30-23:15 Jensen! RTL5
Den Haag
Website
Vr. 17 Mar
16:30-18:15 TMF Re-action TMF
Den Haag
Website
Zo. 19 Mar
18:10-19:00 Top of the Pops TV2 - BNN
Den Haag
Website
Vr. 24 Mar
22:00-23:59 Optreden Zenith Venray Zenith - Venray
Den Haag
Website
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |