Janken? Serieus.quote:Op zondag 12 maart 2006 17:08 schreef Bolletje... het volgende:
Toen Floortje de single zong, deed het me niets, toen raffaela hem zong, was ik helemaal onder de indruk, en toen ze hem nog een keer mocht zingen heb ik echt zitten janken, ik was zooo voor Raf al sinds de theatershows..maar kwam ook wel door de alcohol hoor
Ik vind het in ieder geval geweldig dat ze gewonnen heeft!!!!
Oh, en ik dacht dat je een man wasquote:Op zondag 12 maart 2006 17:12 schreef Bolletje... het volgende:
Ja erg he, ik kan heel erg goed opgaan in dat soort dingen
Maar had ook al flesje wijn op
Mogen mannen niet huilen? Of zijn vrouwen gewoon labiel?quote:Op zondag 12 maart 2006 17:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh, en ik dacht dat je een man was. Ja, drank, vrouwen en drama, dat kán nog wel eens voor tranen zorgen
.
Allebei.quote:Op zondag 12 maart 2006 17:48 schreef PeRi het volgende:
[..]
Mogen mannen niet huilen? Of zijn vrouwen gewoon labiel?
Ojé, ik heb mezelf weer in een lastige positie weten te praten.quote:Op zondag 12 maart 2006 17:48 schreef PeRi het volgende:
[..]
Mogen mannen niet huilen? Of zijn vrouwen gewoon labiel?
Hier de uitzondering! Ik hield het bij de uitslag echt niet droog.quote:Op zondag 12 maart 2006 17:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het is gewoon iets wat ik waarneem in mijn eigen omgeveing; vrouwen zijn net wat emotioneler, en mannen lijken dat vaak niet zo te zijn.
Natuurlijk uitzonderingen daar gelaten.
Precies!quote:Op zondag 12 maart 2006 15:06 schreef Insomaniac het volgende:
Ben nu alles aan het terugluisteren en Disco Inferno is gewoon briljant! Alles klopt, de zang, de dans, ze beweegt perfect.. Flirten met de camera.. Totaalplaatje van een Idol.
.
Nou, ik ben trots op je hoor.quote:Op zondag 12 maart 2006 21:54 schreef Svensational het volgende:
Ik was de eerste die het over haar had.
Idols #9, ook voor transseksuelen en egotrippers.
Ik vind mezelf ook vrij tof nu.quote:
Duh. Das het nummer wat geld op moet gaan brengenquote:Op zondag 12 maart 2006 23:33 schreef Magics het volgende:
Filmpje van right here right now, stopt halverwege het optreden![]()
Ze staat idd helemaal te stralen.quote:Op zondag 12 maart 2006 23:47 schreef Svensational het volgende:
Haar onderbreking tijdens Disco Inferno is echt helemaal top. Ze vindt het zelf ook wel leuk
!
quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:12 schreef Svensational het volgende:
Ben ik dan de enige die haar echt gewoon niet leuk vindt? Behalve dat baby-geluidje dan?
ja, dat was echt leuk. Ik vond het echt een geweldig optreden. Ook hoe ze zo de lucht in werd gehesen.. leukquote:Op zondag 12 maart 2006 23:47 schreef Svensational het volgende:
Haar onderbreking tijdens Disco Inferno is echt helemaal top. Ze vindt het zelf ook wel leuk
!
Ze keek wel ff moeilijk voordat ze omhoog gingquote:Op maandag 13 maart 2006 00:44 schreef Shirley het volgende:
[..]
ja, dat was echt leuk. Ik vond het echt een geweldig optreden. Ook hoe ze zo de lucht in werd gehesen.. leuk
Nou ja, om als zwangere vrouw een paar meter de lucht ingetakeld te worden lijkt me ook wel effe eng.quote:Op maandag 13 maart 2006 00:47 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ze keek wel ff moeilijk voordat ze omhoog ging
Ze had hoogtevrees
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |