quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:42 schreef Maikuuul het volgende:
Ik daarnet naar de film geweest in Belgie
Hostel genaamd.
Enfin de film is afgelopen en gaan terug naar het huis van me vriendin, daar stond immers me brommer.
Ik duw me sleutel int contact, en probeer te draaien, geen beweging
Wij blijven proberen maar het lukt niet, dus we pakken een aansteker en verwarmen de sleutel. We kregen hem bijna op contact maar nog net niet. Na nog 1 aansteek beurt draaide eindelijk de sleutel om en ik kon naar huis
Zo kut :/ hoe kan dat nou bevrieren
Ik heb het hem toch wel geflikt om het te fixerenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:49 schreef cerror het volgende:
Tering randmongool... je hebt jezelf ditmaal overtroffen met je stupiditeit.
krentquote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:50 schreef Camplo het volgende:
Hostel is wel coole film. Maar wrom kijken in de bios?? Zonde man.
We waren naar Belgie geweest ( Euroscoop )quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:50 schreef Camplo het volgende:
Hostel is wel coole film. Maar wrom kijken in de bios?? Zonde man.
En de reiskosten?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:52 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
We waren naar Belgie geweest ( Euroscoop )
Kost maar 5.50 en een blik Jupilerkost maar 1.50
Ja die was gratis en voor niets, goedkope slotje op gezetquote:
Die film heb ik net lekker thuis zitten kijkenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:42 schreef Maikuuul het volgende:
Ik daarnet naar de film geweest in Belgie
Hostel genaamd.
Enfin de film is afgelopen en gaan terug naar het huis van me vriendin, daar stond immers me brommer.
Ik duw me sleutel int contact, en probeer te draaien, geen beweging
Wij blijven proberen maar het lukt niet, dus we pakken een aansteker en verwarmen de sleutel. We kregen hem bijna op contact maar nog net niet. Na nog 1 aansteek beurt draaide eindelijk de sleutel om en ik kon naar huis
Zo kut :/ hoe kan dat nou bevrieren
Eat YOUR heart out. Niet vergeten, okquote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:48 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Maikuuul
![]()
Fijn dat het je uiteindelijk wel is gelukt je slot te ontvriezen en naar huis te rijden.![]()
Slim idee om de sleutel te verwarmen.Eat our heart out, McGyver.
![]()
quote:Op zondag 12 maart 2006 00:42 schreef Kevin_VS_Ps3 het volgende:
Ontopic: Waarom duwde je die sleutel niet in de kut van je vriendin? Die was vast wel warm![]()
Zeker met dubbele ondertiteling?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:52 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
We waren naar Belgie geweest ( Euroscoop )
Kost maar 5.50 en een blik Jupilerkost maar 1.50
That is like.......soo treuquote:Op zondag 12 maart 2006 02:48 schreef Agiath het volgende:
Te droog gewoon, zo'n mega slechte TT en dan zo'n grammaticaal goeie OP![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |