JAMAARHETISZOSPANNEND!quote:
*save as*quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:40 schreef -Hans- het volgende:
[..]
omg
Iedereen krijgt 100 euro van MIJ als FLOORTJE wint!
Dat was juist leukquote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:39 schreef Quara het volgende:
[..]
Dat is ook achterhaald tegenwoordigVond die opmerking van raf dat HJ er zo goed ingetrapt was wel erg treurig.
Sterkte ermee.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:40 schreef amaranta het volgende:
mijn buurman is een drugsdealer
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:40 schreef chansadres het volgende:
[..]
Eigenlijk alle opmerkingen van Raff zijn zo kinderachtig en treurig
Doe niet zo kleinzielig.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:40 schreef chansadres het volgende:
[..]
Eigenlijk alle opmerkingen van Raff zijn zo kinderachtig en treurig
ff quoten voor de zekerheid.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:40 schreef -Hans- het volgende:
[..]
omg
Ga jij ook zo dansen dan? Dan ga ik op jou stemmen ok? Als hoge uitzonderingquote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:40 schreef chansadres het volgende:
[..]
Ik doe volgende keer ook mee
Eerst leren zingen
Kan je makkelijk zeggen.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:40 schreef -Hans- het volgende:
[..]
omg
Well, I hear the music,quote:
Omdat A al bekend was voor dat de lijnen dicht waren, ik bedoel, ze moeten die mensen eerst bellen om hun naam en woonplaatst te weten.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:41 schreef Renesite het volgende:
JE KAN NU NOG STEMMEN!
10 seconden later
"DIE EN DIE HEBBEN DE PRIJZEN"
2 uur later
"WE HEBBEN DE UITSLAG NOG NIET"
Als je A) weet, waarom B) nog lange niet
Deal!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:41 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Kan je makkelijk zeggen.
Mochten pasen en pinksteren echt op 1 dag vallen, dan mail ik je zo mijn rekeningnummer door.
Ik heb 't er gisteren eindelijk uit kunnen halen, ze zingt dat nummer uit flashdance (What a feeling)quote:
echt? De mijne ookquote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:40 schreef amaranta het volgende:
mijn buurman is een drugsdealer
Heeel goed.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:42 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik heb net nog maar een keer extra gestemd.![]()
Ja wel op tijd ja.
en dr moeder pleegt volgens mij zelfmoordquote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:39 schreef Vivi het volgende:
Floortje ligt vanavond huilend in dr bedje
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:42 schreef Svensational het volgende:
[..]
Omdat A al bekend was voor dat de lijnen dicht waren, ik bedoel, ze moeten die mensen eerst bellen om hun naam en woonplaatst te weten.
Dat kunnen ze ook na het sluiten van de lijnen doen.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:42 schreef Svensational het volgende:
[..]
Omdat A al bekend was voor dat de lijnen dicht waren, ik bedoel, ze moeten die mensen eerst bellen om hun naam en woonplaatst te weten.
Dat zou zooooo geniaal zijn.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:42 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik hoop wel dat Raf gaat janken a la Kelly C hoor tijdens dr nummer!
Ik ook.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:42 schreef Svensational het volgende:
Ik pis in m'n broek! [afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |