Die negerinquote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:20 schreef Dirktator het volgende:
Ach, je bent gewoon jaloers op die lead-singer. Als je haar een dag zou kunnen zijn, zat je de hele dag voor de spiegel jezelf te vingeren. Jaloezie, dat is het.
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:25 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik ben niet lesbisch,maar wat is die zangeres een mooie vrouw.![]()
[afbeelding]
zingen kan ze in ieder geval niet.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:25 schreef Ratelslangetje het volgende:
[afbeelding]
Pijpen wel.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:28 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
zingen kan ze in ieder geval niet.
Zolang ze maar aan lollies kan likken...quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:28 schreef the_legend_killer het volgende:
zingen kan ze in ieder geval niet.
Let niet op Chriz2k, hij houdt van kleine breezermeisjes. Ik daarentegen heb een zwak voor intellectuele, volwassen vrouwen zoals jij.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:30 schreef Chriz2k het volgende:
Ik zou wel eens een geil nummertje met jou willen maken.
Dat wijfie is geiler.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Can YOU handle Met-Yvana?
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:36 schreef Met-Yvana het volgende:*Mental image*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Wil je Chris2k neuken?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:31 schreef Dirktator het volgende:
[..]
Let niet op Chriz2k, hij houdt van kleine breezermeisjes. Ik daarentegen heb een zwak voor intellectuele, volwassen vrouwen zoals jij.
Neuqen?![]()
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:36 schreef Met-Yvana het volgende:
Ik vond de oude wel goed van de pussycats, maar die nieuwe Beep vind echt helemaal geweldig![]()
!
Dat kut nummer met die William is zo breezerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Alleen breezers kunnen dat liedje leuk vinden.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:38 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dat kut nummer met die William is zo breezer
Ben je gek? Ik vind het juist superorigneelquote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:38 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dat kut nummer met die William is zo breezer
Zo'n plamuurlaag aan make-up erover kan zelfs mevrouw tokkie tot een schoonheid maken..quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:25 schreef Ratelslangetje het volgende:
[afbeelding]
Dat zegt wel wat over je, hè.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:39 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ben je gek? Ik vind het juist superorigneel![]()
Als er onder die plamuurlaag een Tokkie zit dan neuq ik d'r nog.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:39 schreef LennyKravitz het volgende:
[..]
Zo'n plamuurlaag aan make-up erover kan zelfs mevrouw tokkie tot een schoonheid maken..
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:31 schreef Dirktator het volgende:
[..]
Let niet op Chriz2k, hij houdt van kleine breezermeisjes. Ik daarentegen heb een zwak voor intellectuele, volwassen vrouwen zoals jij.
Neuqen?![]()
U bent niet erg kieskeurig?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:41 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Als er onder die plamuurlaag een Tokkie zit dan neuq ik d'r nog.
Wel ff eerst een paar bier![]()
Voor God en Vaderland doe ik allesquote:
beats enzo zullen vast gestolen zijn.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:39 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Dat blijkt wel weerquote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:42 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Voor God en Vaderland doe ik alles![]()
*fotoboek checkt*quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:30 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik zou wel eens een geil nummertje met jou willen maken.
Beep jongenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:16 schreef the_legend_killer het volgende:
Wat is dat voor voor troep
Heel erg slechte muziek en het slaat nergens op, maar je komt het natuurlijk veel te veel tegen op tv
Echt weer zo'n 12 in 1 dozijn breezer meiden groep
Daar zou ik nog wel een puntje aan kunnen zuigen!quote:
Die is echt niet knap hoor. Net als die anders wijven heeft ze vreselijk vele make-up op, maar trekt ze een lelijk gezicht als ze zingtquote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:25 schreef Ratelslangetje het volgende:
[afbeelding]
Jezus, echt 12 in een dozijn of stiekem toch 13, want jij vind ze dus fantastischquote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:16 schreef the_legend_killer het volgende:
Wat is dat voor voor troep
Heel erg slechte muziek en het slaat nergens op, maar je komt het natuurlijk veel te veel tegen op tv
Echt weer zo'n 12 in 1 dozijn breezer meiden groep
Dat is die rooie. Dat schijnt een man te zijn. Heb ik van een breezer-tje gehoord.quote:
"Leadsinger"? Er is toch maar één iemand die zingt, de rest van de vrouwen staat als een soort bewegend Hennie Huisman-showbehang op de achtergrond te kroelen?quote:Op zondag 12 maart 2006 16:01 schreef Trance_X het volgende:
Die leadsinger, Nicole lijdt aan anorexia ofzo. Wat een bonestaak eigenlijk ook![]()
Ho effe... noem je dat zingen?quote:Op zondag 12 maart 2006 21:49 schreef Croupouque het volgende:
[..]
"Leadsinger"? Er is toch maar één iemand die zingt
Boeie het blijft slecht.quote:Op zondag 12 maart 2006 17:55 schreef McGilles het volgende:
[..]
Jezus, echt 12 in een dozijn of stiekem toch 13, want jij vind ze dus fantastisch
Wow, heb je er daar nog meer van?quote:
Wat noem je me vrienden breezers?quote:Op zondag 12 maart 2006 21:46 schreef LKEN het volgende:
[..]
Dat is die rooie. Dat schijnt een man te zijn. Heb ik van een breezer-tje gehoord.echt waar hoor!!!
www.playboy.nl?quote:Op zondag 12 maart 2006 22:32 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Wow, heb je er daar nog meer van?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
quote:Op zondag 12 maart 2006 23:16 schreef Roi het volgende:kloptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die nummer 1 is ook zwaar lekker, ze mag alleen wel een kleurtje krijgen.quote:Op zondag 12 maart 2006 22:45 schreef mrbombastic het volgende:
[afbeelding]
2 en 3 zien er toch lekker uit moet ik zeggen.
Haha wat zei jequote:Op zondag 12 maart 2006 16:23 schreef OnlineGokker het volgende:
[..]
Die is echt niet knap hoor. Net als die anders wijven heeft ze vreselijk vele make-up op, maar trekt ze een lelijk gezicht als ze zingt
Zo orgineel dat de BEP wilden dat de single later uitkwam omdat het nummer teveel op 'my humps' zou lijken. Of tenminste, dat hoorde ik van de week op tv.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:39 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ze is Amerikaans mooi...quote:Op maandag 13 maart 2006 15:06 schreef SmoothOperatorV2 het volgende:
[..]
Haha wat zei je![]()
![]()
niet knap
![]()
![]()
![]()
![]()
waar the fuck is het bij jou mis gegaan? Zij is FokK!ng lekker![]()
![]()
Die 1e is wel zo facking geilquote:Op zondag 12 maart 2006 22:45 schreef mrbombastic het volgende:
Dat schijnt ook een man te zijn (Bron)quote:Op maandag 13 maart 2006 17:47 schreef Forcefuzz het volgende:
[..]
Die 1e is wel zo facking geil. in die clip van dont cha is ze ook al zo geil
.
quote:Op maandag 13 maart 2006 19:57 schreef Thelonious het volgende:
Zo zijn ze best te pruimen: http://www.zattevrienden.be/node/31999
Zij hebben het ook al door:quote:Op maandag 13 maart 2006 19:57 schreef Thelonious het volgende:
Zo zijn ze best te pruimen: http://www.zattevrienden.be/node/31999
quote:Damn, wat een manwijven! 'T zou me niet verbazen moest er ne micropenis onder da broekske schuilen
ze heeft een beetje erg voerdreven make up op, maar ik vind dr nie superlelijkquote:Op woensdag 15 maart 2006 00:33 schreef Gatalin het volgende:
Die rooie moet haast wel met een piemel geboren zijn...
Huh? Ze heeft een mannenkop gek.quote:Op woensdag 15 maart 2006 00:38 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ze heeft een beetje erg voerdreven make up op, maar ik vind dr nie superlelijk
beter dan die maagdenvlieskutjes die ze in nederlandse meidenbandjes stoppen...
hmzz nou je het zegt...quote:
Mwah in de laatste clip (beep) zingen er meer hoorquote:Op zondag 12 maart 2006 21:49 schreef Croupouque het volgende:
[..]
"Leadsinger"? Er is toch maar één iemand die zingt, de rest van de vrouwen staat als een soort bewegend Hennie Huisman-showbehang op de achtergrond te kroelen?
2 3 en 4 toch welquote:Op zondag 12 maart 2006 22:45 schreef mrbombastic het volgende:
[afbeelding]
zingenquote:Op woensdag 15 maart 2006 01:04 schreef DaMook het volgende:
[..]
Mwah in de laatste clip (beep) zingen er meer hoor
[..]
2 3 en 4 toch wel
woord, maar die wordt altijd zo weinig/niet goed in beeld gebrachtquote:Op woensdag 15 maart 2006 01:03 schreef Jerruh het volgende:
[..]
hmzz nou je het zegt....
maar ja, ik was altijd al wel stiekem heimelijk verliefd op die ene bruinere...
in dont cha wel, en in sway zingt ze zelf, beetje christina aguilera achtige stem heeft ze...quote:Op woensdag 15 maart 2006 01:09 schreef Deafz het volgende:
[..]
woord, maar die wordt altijd zo weinig/niet goed in beeld gebracht
Mijn godquote:Op woensdag 15 maart 2006 01:10 schreef Jerruh het volgende:
[..]
in dont cha wel, en in sway zingt ze zelf, beetje christina aguilera achtige stem heeft ze...
waarom weet ik dit...
.....Sway?quote:Op woensdag 15 maart 2006 01:10 schreef Jerruh het volgende:
[..]
in dont cha wel, en in sway zingt ze zelf, beetje christina aguilera achtige stem heeft ze...
waarom weet ik dit...
ja ze hebben voor shall we dance dat nummer gecovered. van mucho mambo.quote:
Zegt meneer met het Sugababes onderschriftquote:Op woensdag 15 maart 2006 14:21 schreef Jerruh het volgende:
[..]
owja, ik hou van techno, laat dat dudielijk zijn.
ik heb eergisteren nog een plaat van de sugababes gekochtquote:Op woensdag 15 maart 2006 14:35 schreef Jossos het volgende:
[..]
Zegt meneer met het Sugababes onderschrift![]()
![]()
En die donkerste is het mooist, niet de leaderzangeres.. Ziet er teminste niet zo uitgemergeld uit in haar gezicht..
Het mag best van me hoor, maar je zegt er vlug maar ik houdt wel techno achter alsof je je voor je muzieksmaak moet verantwoordenquote:Op woensdag 15 maart 2006 15:25 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik heb eergisteren nog een plaat van de sugababes gekocht
maar goed, wat boeit het eigenlijk wat voor muziek je leuk vind, als je er maar vrolijk van word, high van word of je de tering op kan dansen..
zo, tot zover mijn vluchtinge reactie van wereldvrede!
ja, dat is gewoon stom geweest, alhoewel ik nauwelijk pop luister, maar dat heeft meer te maken met het feit dat ik sneller iets van techno ozpet dan iets poppiesquote:Op woensdag 15 maart 2006 15:58 schreef Jossos het volgende:
[..]
Het mag best van me hoor, maar je zegt er vlug maar ik houdt wel techno achter alsof je je voor je muzieksmaak moet verantwoorden![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |