quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:34 schreef moemoe het volgende:Floortje kom op!
Floortje kom op!
Floortje kom op!
Floortje kom op!
![]()
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:34 schreef moemoe het volgende:Raffaëla kom op!
Raffaëla kom op!
Raffaëla kom op!
Raffaëla kom op!
Yeah right ik zal in de toekomst met genot naar Floortje kijkenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:32 schreef chansadres het volgende:
En nu begin ik steeds meer te denken dat Raff (onterecht) de winnaar zal worden
M'n buik borrelt helemaal. Ik haat mezelf als ik zo meeleef met een stomquote:
WOW, als ze zo gedaan had vandaag... had ze gewoon zeker weten gewonnen!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:34 schreef chansadres het volgende:
[..]
Ik weet het
I'm losing it!!!
Kijkt naar mijn ava
Ze komt er zowieso maar heb een slecht gevoel
Dan hoop ik dat het een stem voor Raffa was.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:34 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ze had net 0 gezegt toen ik stemde
vervelend he.... vind me soms net een puber als ik Idols kijkquote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:35 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
M'n buik borrelt helemaal. Ik haat mezelf als ik zo meeleef met een stomTV-programma
.
Mijn thee-date liep uit, een goede vriend zocht opeens Idols-onderdak en de snackbar-pakistaan was overdreven langzaam dus ik kwam 19.58 binnenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:33 schreef amaranta het volgende:
cdp ik heb het denk ik gemist maar waarom heb je je prono niet doorgegeven
Moet je eens daaronder kijkenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:35 schreef Renesite het volgende:
Maar tering!
WAT HEEFT JERNEY EEN KUTKAPSEL
(![]()
![]()
![]()
![]()
)
SMS is de boodschapquote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:36 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Mijn thee-date liep uit, een goede vriend zocht opeens Idols-onderdak en de snackbar-pakistaan was overdreven langzaam dus ik kwam 19.58 binnen
Geenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:35 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ha Ellen, in your pocket!
Een dijk uit Blok wint een lange loeresquote:[b]Op zaterdag 11 maart 2006 22:34 schreef Peter6000 het volgende:[/url]
Loes Blokdijk uit Broek op Langedijk wint ook een apparaat![]()
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:35 schreef Cee het volgende:
Cruella de Kaagman.
Sorry Inso.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:36 schreef Insomaniac het volgende:
GeenAlice
associaties in mn hoofd zetten!
Ja of het GVB rijd ff op tijd!quote:
ah vervelendquote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:36 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Mijn thee-date liep uit, een goede vriend zocht opeens Idols-onderdak en de snackbar-pakistaan was overdreven langzaam dus ik kwam 19.58 binnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |