Om Raffa een hak te zetten duhquote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:30 schreef J-net het volgende:
AAAAAaHHHHHHH ze heeft keelontsteking![]()
waarom moet ie dat nou melden, krijgt ze medelijden stemmen.
ze staat bijna te janken man
In tegenstelling van raffaquote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:30 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen, ze begint er zelf toch niet over.
Raf zal ongetwijfeld een zwangerschapsprobleemexcuus hebben.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:31 schreef Tinkepink het volgende:
oke, duidelijk. Ze willen dat Floortje wint en gokken op de sympatiestemmen
Of je bent gewoon een watjequote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:31 schreef charmed_angel het volgende:
toen ik keelontsteking had vorige maand, lag ik met vette koorts op bed, kon ik niet eten, niet normaal drinken, en al helemaal niet normaal praten
Dus het zal wlel meevallen bij haaraanstelster
![]()
Precies.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:31 schreef charmed_angel het volgende:
toen ik keelontsteking had vorige maand, lag ik met vette koorts op bed, kon ik niet eten, niet normaal drinken, en al helemaal niet normaal praten
Dus het zal wlel meevallen bij haaraanstelster
![]()
Komt goed! ze gaat winnen !quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:32 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds alle vertrouwen in onze Floor hoor![]()
Ik denk dat eenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:31 schreef Tinkepink het volgende:
oke, duidelijk. Ze willen dat Floortje wint en gokken op de sympatiestemmen
Die lui bij Idols weten alles. Daarnaast zal ze ongetwijfeld meteen gebeld hebben.quote:
IS RAFFAELA ZWANGER??quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:32 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik denk dat eenzwangerschap
meer sympathie opwekt dan een keelontsteking.
quote:
Ze noemde het niet eens zelf zeg, doe me een lol. Als er één is die elke keer een ander smoesje heeft, is het Raffaela.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
no way... ik hoop voor je dat jij het een keer krijgt....
dat is echt geen pretje hoor, daarom zeg ik: ze stelt zich gewoon aan... en gebruikt het als excuus
![]()
Hoezo gebruikt?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
no way... ik hoop voor je dat jij het een keer krijgt....
dat is echt geen pretje hoor, daarom zeg ik: ze stelt zich gewoon aan... en gebruikt het als excuus
![]()
Wel een lekker liedje!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:35 schreef Insomaniac het volgende:
JAAAAAAAAAAA! DISCO INFERNAAAAAAAAAAA!![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |