Dat is een behoorlijke klote situatie waar je je dan in bevindquote:
Ja volgens mij wel omdat het KLM-Air France is. Deze 747 heeft trouwens wel het oude kleuren scheuma (met die dikke blauwe balk). Het nieuwe is nog mooier en helderder!quote:Op zondag 12 maart 2006 13:09 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[afbeelding]
Niet appart maar wel een super mooie foto! Weet iemand of KLM met hun eigen kleuren blijven vliegen in de toekomst nu ze samen zijn gegaan met Air-France?
Hoe ga je daar in godsnaam's morgens naar je werk? Met een roeiboot ofzo?quote:Op zondag 12 maart 2006 14:43 schreef MaxMark het volgende:
Van een post van mij uit het andere topic:
[afbeelding]
Het vliegveld van de Malediven. Dit hele eiland is in principe een vliegveld.
Hiermee dus.quote:Op zondag 12 maart 2006 14:49 schreef Scalle-- het volgende:
[..]
Hoe ga je daar in godsnaam's morgens naar je werk? Met een roeiboot ofzo?
vliegen ze ook tegen elkaar aan hier op de foto? of zitten er paar meter tussen wat je op de foto niet ziet?quote:Op zondag 12 maart 2006 14:39 schreef M5 het volgende:
[..]
2 start-landings banen die parallel lopen aan elkaar:
zo iets bijv:
[afbeelding]
Daar zitten nog wel de nodige meters tussen hoorquote:Op zondag 12 maart 2006 15:14 schreef Erosjuhhh het volgende:
[..]
vliegen ze ook tegen elkaar aan hier op de foto? of zitten er paar meter tussen wat je op de foto niet ziet?
Er denk ik een dikke 200 meter tussen, maar dat zie je niet op de foto als je zo'n enorme lens op je camera plakt.quote:Op zondag 12 maart 2006 15:14 schreef Erosjuhhh het volgende:
[..]
vliegen ze ook tegen elkaar aan hier op de foto? of zitten er paar meter tussen wat je op de foto niet ziet?
quote:Op zondag 12 maart 2006 15:33 schreef JoeKurr het volgende:
[..]
Daar zitten nog wel de nodige meters tussen hoor
Ik heb hier ook nog een leuke:
[afbeelding]
Net als op de foto's die ik eerder postte, wordt dit effect veroorzaakt door erg vochtige lucht.
Hier staat hij nog stil, het effect is het mooiste vlak voordat hij loskomt, dan lopen die spiralen soms tot aan de staart.
Het is overigens een Alenia G-222, gefotografeerd op Gilze-Rijen in 2002.
Mooie pics!quote:Op zondag 12 maart 2006 15:44 schreef M5 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Hier nog eentje met een Jet Assisted Take Off (JATO)
[afbeelding]
Dat is een Piaggo, normaal gesproken staat die op Rotterdam meen ik mij te herrineren.quote:Op zondag 12 maart 2006 15:58 schreef Rydell het volgende:
Laatst op Luchthaven Lelystad nog wel een apart toestel zien landen. Nou ben ik absoluut geen vliegtuigspotter, maar als je toch in de buurt bent, dan wel even een foto'tje!Een Italiaanse PH-TCN, of zoiets?
[afbeelding]
Hier ook nog even in het groot.
Is een Piaggio P-180 Avanti.quote:Op zondag 12 maart 2006 15:58 schreef Rydell het volgende:
Laatst op Luchthaven Lelystad nog wel een apart toestel zien landen. Nou ben ik absoluut geen vliegtuigspotter, maar als je toch in de buurt bent, dan wel even een foto'tje!Een Italiaanse PH-TCN, of zoiets?
[afbeelding]
Hier ook nog even in het groot.
Ongeveer 650e retour met KLMquote:Op zondag 12 maart 2006 16:25 schreef MeneerMuis het volgende:
Ik wil ook wel eens op die plek van Sint Maarten zijn
jaquote:Op zondag 12 maart 2006 17:51 schreef Public_NME het volgende:
Over die Piaggio, is dat dezelfde bouwer als die 3wielers?
Komt er wel uit voort, maar tegenwoordig horen ze niet meer bij elkaar. Delen alleen nog de zeflde naam.quote:
Ah dank je,zo ver was ik nog niet met mn onderzoek. De verschillende vliegtuigachtergronden (Bell, Bristol, Piaggio, enzovoort) ben ik nog aan het uitzoeken.quote:Op zondag 12 maart 2006 21:37 schreef M5 het volgende:
[..]
Komt er wel uit voort, maar tegenwoordig horen ze niet meer bij elkaar. Delen alleen nog de zeflde naam.
Alleen de oude livery, beetje jammer! Nieuwe is veel mooier! (zie die MD-11 paar posts hierboven!)quote:
Hmm, is steeds dezelfde kist: F-WWOW.quote:Op zondag 12 maart 2006 22:55 schreef Public_NME het volgende:
Zijn al in verschillende liveries hoor;
[afbeelding]
Singapore Airlines (mooi contrast met die A340)
[afbeelding]
Alleen staart is nog niet Qantas
Klopt allemaal dezelfde registratie code..quote:Op zondag 12 maart 2006 23:06 schreef JoeKurr het volgende:
[..]
Hmm, is steeds dezelfde kist: F-WWOW.
Neequote:Op maandag 13 maart 2006 07:49 schreef Borkydude het volgende:
Vliegen die 380's al voor maatschappijen dan?
Posten!quote:Op maandag 13 maart 2006 07:54 schreef geelhoed het volgende:
Ik heb er een van een militair vliegveld met nog operationele MIG 15's!
...quote:Op maandag 13 maart 2006 05:04 schreef PNG het volgende:
73-1676 E-4B 55th Wg & Delta Lima Papa Zulu Charlie two zero X-ray Ecco:
Het is wel de zelfde kist, er vliegen nu ongeveer 4 a 5 A380's rond. De kist is een paar keer overgespoten voor airshows, demo's, etc.quote:Op zondag 12 maart 2006 23:14 schreef ChRoNiC het volgende:
[..]
Klopt allemaal dezelfde registratie code..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |