Dat is op Kai Tak in Hong Kong, gewoon te ruime bocht gevlogen (of door de wind te ver naar buiten gegaan) De piloot probeert nu koste wat kost recht te komen op de baan zodat hij niet nog een rondje hoeft te vliegen.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:11 schreef Burbo het volgende:
Die eerste. Zit daar ook nog een verhaal bij?
Hij zou ook cross-wind kunnen aanvliegen...quote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:15 schreef M5 het volgende:
[..]
Dat is op Kai Tak in Hong Kong, gewoon te ruime bocht gevlogen (of door de wind te ver naar buiten gegaan) De piloot probeert nu koste wat kost recht te komen op de baan zodat hij niet nog een rondje hoeft te vliegen.
Hij komt met een scherpe bocht van rechts aan gevlogen. iig zit hij er behoorlijk naast.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:21 schreef j0rrit het volgende:
[..]
Hij zou ook cross-wind kunnen aanvliegen...
Hmmm oké.. Hier zie je iig een mooi voorbeeldje daarvan.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:23 schreef M5 het volgende:
[..]
Hij komt met een scherpe bocht van rechts aan gevlogen. iig zit hij er behoorlijk naast.
Fixed,quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:06 schreef blieblie het volgende:
Ze doen het niet M5...
leef je daar uit zou ik zeggenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:30 schreef The_S het volgende:
mooi topic, maar ik vond de essentie van het kai tak topic leuker
Das ook kut, ben je net halverwege, kan je weer terug.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:32 schreef blieblie het volgende:
[afbeelding]
Ook fijn als je dat opt scherm ziet.
Foto is gemaakt op de vlucht van Amsterdam naar NY op 9-11-2001.
't Is nog altijd beter dan het WTC binnen te vliegenquote:Op zondag 12 maart 2006 03:13 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Das ook kut, ben je net halverwege, kan je weer terug.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |