quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:45 schreef tonks het volgende:
VB|ma?c ?°· ... sanne wjnmk zegt:
Hey ken jij die jaco?!
Tonks zegt:
Nee man, alleen van fok.
Ja ik zag die chatlog net op fokhij gaat kkdood!
Die teringlijer.
Tonks zegt:
Hij is wel aan het huilen!
Ja die kknerd gaat dood.
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:45 schreef tonks het volgende:
Hey ken jij die jaco?!
Tonks zegt:
Nee man, alleen van fok.
Die teringlijer.
Tonks zegt:
Ja die kknerd gaat dood.
Wat loop je nou gesprekjes in elkaar te copy/pasten.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:45 schreef tonks het volgende:
Hey ken jij die jaco?!
Tonks zegt:
Nee man, alleen van fok.
Die teringlijer.
Tonks zegt:
Ja die kknerd gaat dood.
Situasiequote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:45 schreef Onderbroek het volgende:
kk ik heb ook ooit in zo'n kk situasie gezeten...egt zwaart kk weet je? pff...maar serrieus; bel de politie ofzo man....dat 0800 nummer dan kijken ze flink naar je huis en durfen die gaste niks meer te doen!
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:45 schreef Onderbroek het volgende:
kk ik heb ook ooit in zo'n kk situasie gezeten...egt zwaart kk weet je? pff...maar serrieus; bel de politie ofzo man....dat 0800 nummer dan kijken ze flink naar je huis en durfen die gaste niks meer te doen!
Ha. Ha.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:45 schreef tonks het volgende:
Hey ken jij die jaco?!
Tonks zegt:
Nee man, alleen van fok.
Die teringlijer.
Tonks zegt:
Ja die kknerd gaat dood.
Stylish.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
http://www.jacovuurwerk.nl/
Voor bij je crematie, TS.
is wel zo hoor!..ook eerst mein huis enzo...van die wazige gaste...hep er toen ook nix meer van gehoort weet je?quote:
*Geeft je volkomen gelijk!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:46 schreef Onderbroek het volgende:
ik vindt het trauwens diep triest dat mensen ts hier afzeiken!
toen poepte je zeker in je onderbroekquote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:45 schreef Onderbroek het volgende:
Hij is zelf 15, flapdrol.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:47 schreef Genjuro het volgende:
Bang zijn van 15jarigen...
kk doe es normaal man kk, mij een beetje afzijken om m'n usernaam kk wat denk je wel niet kk weet je?quote:
Daar haalde ik vroeger altijd m'n rotjesquote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
http://www.jacovuurwerk.nl/
Voor bij je crematie, TS.
leider in elkaar meppen helpt kk niet. was eerst ook bij de kk transformers. Megatron werd afgeschoten en toen greep starscream te leiding en gingen ze verder knokken kk weet je?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:49 schreef narcissist het volgende:
Ok, wil je serieus van het gezeik af zijn?
Pak een knuppel en loop gewoon keihard op de leider van die groep af, en rag hem keihard voor zijn kopveld. En loop je weer rustig naar binnen. Nu laten ze je op zeker met rust, zoniet word je in elkaar geslagen en worden ze opgepakt door de politie.
Win win situatie
Niet dat soort vrienden.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:50 schreef narcissist het volgende:
Jaco even serieus? Heb je geen vrienden, familie?
Ghehequote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
You're.
Het is your homofiel, praat dan gewoon geen Engels.
Geen vrienden dus. Echte vrienden zouden je helpen, punt.quote:
quote:
Ja ik heb zo'n situatie al meegemaakt, vandaar de nick.quote:
als ze binnekomen moet je niet naar boven rennen, dat doen ze in scream ook altijd en dat loopt altijd fout afquote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:53 schreef Jaco90 het volgende:
[..]
Beetje het is etenstijd dus nu komen ze niet. Ze zijn nogal bol enzo.
Als ze je echt hadden willen slaan , dan was dat allang gebeurd. Gewoon niet uitgaan van het weekend, en als je ze volgende week tegenkomt dan zeg je gewoon 'hoi', en fiets je door.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:53 schreef Jaco90 het volgende:
[..]
Net alsof die gasten nu ook gaan etenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:53 schreef Jaco90 het volgende:
[..]
Oh, daarom zware problemen?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:53 schreef Jaco90 het volgende:
[..]
Maak een MSN naam met een stoere naam. Henkie@hotmail.com ofzo, en dan doe je als MSN naam zo van, HENKIE DE BEUKER, IK SLA SUKKELS DOOD.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:51 schreef narcissist het volgende:
[..]
Geen vrienden dus. Echte vrienden zouden je helpen, punt.
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:56 schreef narcissist het volgende:
[..]
Maak een MSN naam met een stoere naam. Henkie@hotmail.com ofzo, en dan doe je als MSN naam zo van, HENKIE DE BEUKER, IK SLA SUKKELS DOOD.
en dan voeg je zo toe, en zeg je zo van: LAAT JACO MET RUST IK BEUK JOU KAPOT KK KNEUS IK SLA JE VOOR JE KK KOPVELD, IK DRIJF JE AAP! IK LAAT AL MIJN EGGERMANNEN KOMEN EN WE KLAREN JE! ik noem maar iets he.
Succes verzekerd!
ik drijf je aap?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:56 schreef narcissist het volgende:
[..]
Maak een MSN naam met een stoere naam. Henkie@hotmail.com ofzo, en dan doe je als MSN naam zo van, HENKIE DE BEUKER, IK SLA SUKKELS DOOD.
en dan voeg je zo toe, en zeg je zo van: LAAT JACO MET RUST IK BEUK JOU KAPOT KK KNEUS IK SLA JE VOOR JE KK KOPVELD, IK DRIJF JE AAP! IK LAAT AL MIJN EGGERMANNEN KOMEN EN WE KLAREN JE! ik noem maar iets he.
Succes verzekerd!
Ja goed plan, beetje de boel laten escaleren.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:56 schreef narcissist het volgende:
[..]
Succes verzekerd!
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:57 schreef Borkydude het volgende:
's middags ff aftrekken en dan naar vrienden
NOU! Dat zal ze leren...quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:56 schreef narcissist het volgende:
[..]
Succes verzekerd!
En stel nou dat ze vanavond voor de deur staan? Wachten tot ze weggaan?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:57 schreef Borkydude het volgende:
Je hebt nu waarschijnlijk een kkavond, ga vroeg naar bed, morgenochtend F1 kijken, 's middags ff aftrekken en dan naar vrienden. Dan voel je je wel weer goed.
Wat maakt die interpunctie nu uit man. Het gaat erom dat het met caps-lock aan wordt gedaan.quote:
met hoeveel zijn zequote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:58 schreef Jaco90 het volgende:
[..]
En stel nou dat ze vanavond voor de deur staan? Wachten tot ze weggaan?
en dan nog een tvprogramma van die praatbelg...je weet wel..die ene die bij die kanslozen op visite gaat....jambers...die ja...dus.........en nu ff deze zin afsluiten met een . .quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:57 schreef Razor21 het volgende:
Ik zeg het je dit gaat een reeks worden![]()
Hey vraagje ben je nu echt zo dom? Of doe je gewoon dom?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:58 schreef Jaco90 het volgende:
[..]
Waar woon je?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:58 schreef Jaco90 het volgende:
[..]
seggen dat je kk hebt en niet lang meer hebt te leven ..quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:58 schreef Jaco90 het volgende:
[..]
ze moeten ook naar huisquote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:58 schreef Jaco90 het volgende:
[..]
Het is toch zaterdag, als ze dan niks beters te doen hebben, hebben ze echt geen leven. Dit houdt in dat je ze legaal kan klappen, want ze kennen toch niemand.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:58 schreef Jaco90 het volgende:
[..]
Reken er maar niet op dat ze komen. Raak je alleen maar bezorgd van. En anders laat je je vader ofzo zeggen hij is naar de club, en dan denken ze hij heeft een leven, wij niet, wij moeten ook naar de club, en dan slaap je lekker.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:58 schreef Jaco90 het volgende:
[..]
[..]
IK SLA JE VOOR JE KK KOPVELD, IK DRIJF JE AAP! IK LAAT AL MIJN EGGERMANNEN KOMEN EN WE KLAREN JE!
Anders doe je toch vrouwenkleren aan. Kun je er zo langs sneaken.quote:
hebben ze dan niks beters te doen? Je stelt je wel erg kwetsbaar opquote:
[..]
Succes verzekerd!
En nee ze hebben niks beters te doen. Ze hebben 1 x een hele vrijdagavond van 17:00 tot 03:00 mij lopen zoeken.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:00 schreef Vector_SLD het volgende:
[..]
hebben ze dan niks beters te doen? Je stelt je wel erg kwetsbaar op![]()
Ga je makker helpenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:01 schreef Sloavink het volgende:
Beter word dit een serie..
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:01 schreef Jaco90 het volgende:
[..]
En nee ze hebben niks beters te doen. Ze hebben 1 x een hele vrijdagavond van 17:00 tot 03:00 mij lopen zoeken.
deden ze dat ook al voor die zogenaamde zoen?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:01 schreef Jaco90 het volgende:
[..]
En nee ze hebben niks beters te doen. Ze hebben 1 x een hele vrijdagavond van 17:00 tot 03:00 mij lopen zoeken.
Gaaf een speurtochtquote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:01 schreef Jaco90 het volgende:
15 jaar en nog verstoppertje spelen.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:01 schreef Jaco90 het volgende:
[..]
Wie loopt er nou vrijdagnacht 03:00 buiten. Zitten ze niet op voetbal ofzo? Kneuzenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:01 schreef Jaco90 het volgende:
[..]
Dus je hebt al vaker probs met hun gehad?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:01 schreef Jaco90 het volgende:
[..]
1,2,3,4,5,6,7,8,9,10... IK KOM!!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:01 schreef Jaco90 het volgende:
[..]
Dann kannst du besser holen graben, dan finden die gefarliche hooligans dich nicht!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:01 schreef Jaco90 het volgende:
[..]
Hoe, in me eentje tegen die groep vechten dan? Ik steun hem nu toch. en ik ga morgen naar de TS toe.quote:
Toen ie ze sukkels had genoemd en dat via via bij hun was gekomen.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:02 schreef Iceking het volgende:
Dus je hebt al vaker probs met hun gehad?
misschien is hij dan al doodquote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:02 schreef Sloavink het volgende:
[..]
Hoe, in me eentje tegen die groep vechten dan? Ik steun hem nu toch. en ik ga morgen naar de TS toe.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |