Meest gequote post van TS:quote:Op zaterdag 11 maart 2006 16:31 schreef Jaco90 het volgende:
Ik weet dit klinkt waarschijnlijk allemaal heel puberig en kinderachtig enzo, maar ik word gek. Ik heb om een of ander dom ruzie'tje paar maanden geleden héél erg ruzie met een enorme hooligan groep. Nu heb ik gister met een meisje gezoend waarvan ze zei de EX was van een van die gasten. Nu blijkt dus dat niet helemaal waar te zijn.. Die groep wil nu dus mij en mijn huis helemaal verbouwen. En ik ben doods-bang. Het enige waar ik op het moment nog aan denk is zelfmoord, het klinkt heel erg enzo zelfmoord.. maar eigelijk zie ik het op dit moment niet zo verschrikkelijk in. Ik kom gewoon ooit wel weer terug.
Kanker..
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:01 schreef Jaco90 het volgende:
[..]
En nee ze hebben niks beters te doen. Ze hebben 1 x een hele vrijdagavond van 17:00 tot 03:00 mij lopen zoeken.
Ze weten denk ik toch niet waar hij woont, en ik denk er wel aan om nu naar hem toe tegaan.. want voor mij zijn ze bang ofzo omdat ik hun leider in de ballen heb geschopt.quote:
Swa.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:05 schreef veldmuis het volgende:
kk toppic kk reekz egt neger kk neger dwc!
Hooligansquote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:05 schreef narcissist het volgende:
Hoe heet die groep nu van ze dan?
VB.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:05 schreef narcissist het volgende:
Vruchtenbuurt Hooligans.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:05 schreef narcissist het volgende:
Ewa ah kk zebie, kaolo zehmel opdonderen.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:05 schreef Koenz0r het volgende:
ik kom je halen Ruige rijder, deel twee eerder openen!
Sidder en beef! Je gaat eraan! WALLAH!
de binkiesquote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:05 schreef narcissist het volgende:
als je dat nog een keer doetquote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:05 schreef Sloavink het volgende:
[..]
Ze weten denk ik toch niet waar hij woont, en ik denk er wel aan om nu naar hem toe tegaan.. want voor mij zijn ze bang ofzo omdat ik hun leider in de ballen heb geschopt.![]()
Ja, maar waar staat het voor.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |