Je bent toch geenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:14 schreef Insomaniac het volgende:
Voordeel van lange reclame, tijd zat om mn was op te vouwen..
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:14 schreef Insomaniac het volgende:
Voordeel van lange reclame, tijd zat om mn was op te vouwen..
quote:
Niets. Helemaal niets.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:15 schreef Vivi het volgende:
Die cheap-ass extensions van raffaella!
En kunnen ze nu niet voor ons vermaak een beetje concurrentiestrijd suggereren? Dat knuf kroel gedrag werkt niet echt amusement-verhogend![]()
En waarom zegt Chantal altijd "Rafajella"in plaats van gewoon rafaella, dat klinkt echt ontzettend dom. Ik snap zowiezo niet wat er zo geweldig is aan die muts met d'r scheve kin![]()
Ze heet toch Raffajella?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:15 schreef Vivi het volgende:
Die cheap-ass extensions van raffaella!
En kunnen ze nu niet voor ons vermaak een beetje concurrentiestrijd suggereren? Dat knuf kroel gedrag werkt niet echt amusement-verhogend![]()
En waarom zegt Chantal altijd "Rafajella"in plaats van gewoon rafaella, dat klinkt echt ontzettend dom. Ik snap zowiezo niet wat er zo geweldig is aan die muts met d'r scheve kin![]()
Misschien omdat het zo uitgesproken dient te worden?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:15 schreef Vivi het volgende:
En waarom zegt Chantal altijd "Rafajella"in plaats van gewoon rafaella, dat klinkt echt ontzettend dom.
Ik heb vanavond een geweldig spannend spetterend feest in Haarlem, maar ik blijf liever thuis voor de was. Oh, en de finale.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:15 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Je bent toch geenhuisvrouw
geworden hè.
![]()
Scherp!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:16 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Misschien omdat het zo uitgesproken dient te worden?
Ff plassen, drinken pakken, beetje rommelen, ik vind het inmiddels erg handig.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Idd ik doe precies hetzelfde
![]()
Heeft ze thuis liggenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:15 schreef Svensational het volgende:
En Raffa haar leuke haar is weg..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |