Men zal zich toch eerst moeten richten op je bronquote:Op woensdag 15 maart 2006 18:39 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
[..]
Ik las in een ander topic dat in iran meisjes met 9 al als volwassen worden beschouwt en mogen worden uitgehuwelijkt. Kan iemand dat bevestigen/ontkennen ?
Zou graag willen weten hou dat zit ?
Dat las ik in een ander topic.. Gia zei dat .quote:Op dinsdag 14 maart 2006 09:16 schreef Gia het volgende:
[..]
Niet volgens Iraanse begrippen.
Daar zijn meisjes op hun 9de volwassen en jongens op hun 15de.
`Vooralsnog bronloos hequote:Op woensdag 15 maart 2006 18:52 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
[..]
Dat las ik in een ander topic.. Gia zei dat .
Ja goed, ik kan nu wel alles hardnekkig gaan ontkennen of waar verklaren, maar als ik jou geen bron kan geven ben je natuurlijk nergensquote:Op woensdag 15 maart 2006 19:05 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
[..]
Ik stelde niets, vroeg alleen of iemand weet hoe het zit.
![]()
dan zou ik zeggen dat het volgens mij niet geval isquote:Op woensdag 15 maart 2006 20:16 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
nou ik geloof je ook wel zonder bronnen hoor
Iraans regering is er in ieder geval wel tegenquote:Op woensdag 15 maart 2006 20:29 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
ik heb het snel nog even gezocht
volgens het ministeri van buitenlandse zaken kunnen meisjes vanaf de leeftijd van 9 jaar worden uitgehuwelijkt in iran
in de praktijk gebeurt dit weinig, maar het kan wel zeg maar
http://www.minbuza.nl/default.asp?CMS_ITEM=MBZ421692
Volgens mij mag het officieel wel ivm de huwelijk vd Profeet met Aisha. Meen me dit te herinneren van een lezing over huwelijk binnen de Islam. Kan alleen effe geen links vinden.quote:Op woensdag 15 maart 2006 20:29 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
ik heb het snel nog even gezocht
volgens het ministeri van buitenlandse zaken kunnen meisjes vanaf de leeftijd van 9 jaar worden uitgehuwelijkt in iran
in de praktijk gebeurt dit weinig, maar het kan wel zeg maar
http://www.minbuza.nl/default.asp?CMS_ITEM=MBZ421692
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |