Nope!quote:Op zondag 12 maart 2006 08:29 schreef Airelle het volgende:
[..]
Kijk jij ook Without a Trace & Spooks?
Gat toch weg met dat soort onzin. Kijk veel liever AbFabquote:
Is geen onzin. Zijn mooie Engelse series. Die tweede althans.quote:Op zondag 12 maart 2006 08:31 schreef Dizer het volgende:
[..]
Gat toch weg met dat soort onzin. Kijk veel liever AbFab
Ik jok... ik ken ze gewoon nietquote:Op zondag 12 maart 2006 08:33 schreef Airelle het volgende:
[..]
Is geen onzin. Zijn mooie Engelse series. Die tweede althans.
Jij begrijpt hetquote:Op zondag 12 maart 2006 08:51 schreef Dizer het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
zoals koffie echt gedronken moet worden
![]()
Koffie met melk en/of suikerquote:
Je blijft echt hier terugkomen he?quote:Op zondag 12 maart 2006 09:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Net een ontbijtje met brood en aardbeitjes achter de kiezen.
Ja, nu IDO weg gaat moet ik toch een ander plekje zoeken om mijn poststroom in te kunnen laten vloeien.quote:
Fout geantwoordquote:Op zondag 12 maart 2006 09:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, nu IDO weg gaat moet ik toch een ander plekje zoeken om mijn poststroom in te kunnen laten vloeien..
Dat was mijn volgende antwoord ja.quote:Op zondag 12 maart 2006 09:51 schreef Dizer het volgende:
[..]
Fout geantwoord![]()
Het enige goede antwoord is:
Jullie zijn allemaal zo gezellig en lief en ik begin echt van jullie te houden... vandaar...
Dus van alle andere topics/slowchats heb je voor die van onze gekozen omdat je van ons houdt?quote:
Peerquote:
quote:Op zondag 12 maart 2006 09:58 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dus van alle andere topics/slowchats heb je voor die van onze gekozen omdat je van ons houdt?
Wat danquote:Op zondag 12 maart 2006 09:59 schreef Dizer het volgende:
[..]
PeerLushje
![]()
Ik heb van de week eindelijk een lush product gekocht
Nee met een incrowd userquote:
Maar damn... wat is het duur daarquote:
quote:
Had tevens ervoor gezorgd dat een aantal van mijn collega's (ik had een personeelsfeestje) ook op Raffie hebben gestemdquote:Op zondag 12 maart 2006 10:12 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
. Ik denk dat ze door jou stem gewonnen heeft
.
Nah, je hoeft niet zo heel veel te gebruiken. Ambrosia die heeft FF en ik zelf ook, maar die schuimt echt als een tierelier. Gaat lang mee!quote:Op zondag 12 maart 2006 10:09 schreef Dizer het volgende:
[..]
Maar damn... wat is het duur daareen stukje zeep.. 5 euro
EN trouwens, ik wou wel dat scheer spul voor mannen gebruiken... maar als je dagelijks scheert.. betaal je voor zo een potje 15,45 en dat gaat bij mij denk ik iets van een week mee![]()
quote:Op zondag 12 maart 2006 10:13 schreef Dizer het volgende:
[..]
Had tevens ervoor gezorgd dat een aantal van mijn collega's (ik had een personeelsfeestje) ook op Raffie hebben gestemd
Ik heb van de week eindelijk een lush product vastgehoudenquote:Op zondag 12 maart 2006 09:59 schreef Dizer het volgende:
[..]
PeerLushje
![]()
Ik heb van de week eindelijk een lush product gekocht
Welkequote:Op zondag 12 maart 2006 11:24 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik heb van de week eindelijk een lush product vastgehouden!
Whehehehe.. je word gekquote:Op zondag 12 maart 2006 10:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik krijg een deja-vu ervaring... heb je dit al ergens gepost, of wordt ik gek
.
Like you don't knowquote:
Dat wat ik van Skaai aan jou moest gevenquote:
Dat was ik alweer vergeten! Keilief van je wel dat je het wilde meenemen!!!quote:Op zondag 12 maart 2006 11:56 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat wat ik van Skaai aan jou moest geven![]()
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |