quote:Op woensdag 22 maart 2006 11:37 schreef Boswachtertje het volgende:
Ennuh.. mensen laten we onze Amerika-ganger Lylebird nog een beetje heel? Hij zal iig meer van de Amerikaanse media afweten dan ik, dus ondanks dat ik niets van hem hoef aan te nemen.. iig beetje respect zou wel netjes zijn dames en heren![]()
Ja, ik ben slechts 2x in Nederland geweest, op bezoek in Madurodam.quote:Op woensdag 22 maart 2006 13:57 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ach, ik zie jou anders ook diezelfde pretentie ten toon spreiden over Nederland.![]()
Live free or die: Death is not the worst of evils.quote:"Live Free or Die" is the official motto of New Hampshire, adopted by the General Court in 1945. It is probably the best-known of all state mottos, partly because it speaks to an aggressive independence inherent in the American dream, and partly because of its contrast to the mild sentiments usually found in such slogans.
Welke documentaire, was het deze Innocents Betrayed (2003) ?quote:Op donderdag 23 maart 2006 09:47 schreef Toffe_Ellende het volgende:
2. New Hamshire, is dat niet die staat waar al die gunnuts naar zijn vertrokken, waar je bijna geen belasting betaald en je bij wijze van spreken elke vreemdeling zowaar van je erg af mag schieten? Heb daar ooit een docu over gezien, man man wat een paranoide zooitje was dat. Ik kan het uiteraard mis hebben.
Het motto is dan ook gewoon de ultieme waarheid: kies voor je eigen vrijheid. Helaas doet echter bijna niemand dit, waardoor dit motto haar waarde verliest.quote:Op donderdag 23 maart 2006 04:29 schreef Lyrebird het volgende:
Ik vind het een verschrikkelijk mooi motto. De eerste keer dat ik het zag, op een quarter (Amerikaans kwartje) uit New Hampshire, kreeg ik echt kippevel. Dat ze zoiets op een munt durven zetten!
Live free or die: Death is not the worst of evils.
Zeg het voort, zeg het voort.![]()
New Hampshire is wel een aparte staat. Als je van Maine door New Hampshire naar Vermont rijdt, dan valt op dat New Hampshire een armoedige staat is, veel rauwe natuur, en veel minder beschaafd dan Maine en Vermont. Er woont nogal wat bergvolk in New Hampshire (de Appalachians, als ik het goed heb), die niets met niemand te maken willen hebben. New Hampshire is de enige staat in het Noord-Oosten die nog wel eens Republkeins wil stemmen.quote:Op donderdag 23 maart 2006 09:47 schreef Toffe_Ellende het volgende:
2. New Hampshire, is dat niet die staat waar al die gunnuts naar zijn vertrokken, waar je bijna geen belasting betaald en je bij wijze van spreken elke vreemdeling zowaar van je erg af mag schieten? Heb daar ooit een docu over gezien, man man wat een paranoide zooitje was dat. Ik kan het uiteraard mis hebben.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |