Uiteraard. Het zomerseizoen mag dan wel komen, ik ga gewoon door met squashen.quote:Op zaterdag 21 april 2007 23:20 schreef Skv het volgende:
Leeft dit nog?
Squash jij ook in de twentehallen?quote:Op maandag 23 april 2007 14:56 schreef Skv het volgende:
Ah, mooi.
Ik ben vorige week begonnen. Heb een racket van Dunlop gekocht (MAX iT ofzo). Ook sportschoenen gekocht en een sportpas gekocht. Nu kan ik zo vaak ik wil gratis, t/m juli.
Wel redelijk relaxed allemaal
Speel met een paar vrienden van me, maar die doen het allemaal al wat langer.. Heb nu twee keer meegedaan (1,5 uur lang). Wel vermoeiend, maar ik vind het een gave sport..
Ja de eerste 5 keer snapten wij de regels zelfs niet goed, toen speelden we telkens met andere regels..quote:Op dinsdag 24 april 2007 01:33 schreef Skv het volgende:
Ja.
Maar ben pas twee keer geweest, kan er nog geen donder van.
De foto is niet op de baan genomen. Ik had niet eens in de gaten dat er überhaupt foto's werden geschoten. Ik denk dat de foto is genomen tijdens het inslaan aangezien niets van m'n tegenstander te zien is. M'n grippositie is altijd laag.quote:Op zondag 20 mei 2007 23:45 schreef hesselr het volgende:
Foto genomen op de baan zelf?
Racket positie goed.
Grip pos. down, minder controle, meer power?
Lichaamspositie, (zie niet waar de bal is?) maar lijkt me iets te veel naar achteren, wel goed tov l-muur..
Haha, wacht maar tot het 30 graden isquote:Op zondag 1 juli 2007 16:15 schreef FritsFluitketel het volgende:
Had nog nooit gesquashd (?), kende de regels niet, wist amper wat het was. Na één keer doen helemaal verslaafd geraakt, wat is dat squashen lekker
Zelf ben ik begonnen met een 160 grams Dunlop racket van titanium, maar tegenwoordig speel ik met een carbon Wilson Hyper Hammer van 160 gram. Dit racket bevalt me erg goed moet ik zeggen, de bal laat zich goed plaatsen. Maar je moet een persoonlijk compromis vinden in gewicht vind ik. Heb ook wel eens met een 120 grams racket gespeeld, maar dan moet ik veel meer 'werken' om de bal met snelheid te spelen. En een zwaar racket, van 200 gram bijvoorbeeld, daarvan wordt je arm weer sneller moe. Heb hier ook nog een Saxon 215 grams racket liggen, ooit gekregen bij een wedstrijd dacht ik, en daar krijg je echt een lamme arm van.quote:Op zondag 25 november 2007 18:22 schreef Asmodean het volgende:
Vandaag voor het eerst gesquashed, erg leukTwee potjes dik verloren, maar goed
. Volgende week maar een racket kopen en wat vaker gaan spelen. Heeft iemand nog tips waar ik op moet letten bij het kopen van een (redelijk goedkoop) racket?
Ik vond het heel jammer dat Karim zijn halve finale op zo'n lullige manier verloor.quote:Op maandag 12 mei 2008 23:55 schreef UIO_AMS het volgende:
Net terug uit Liverpool en ik heb vrijwel alleen maar squash gezien. En de nummer 2 toeristische attractie de Albert Docks, maar die alleen maar omdat de finales van de British Squash Open in de Echo Arena direct naast de Albert Docks gespeeld werden. De eerste ronden waren in het 200 jaar oude Liverpool Cricket Centre. Schitterende locatie dat laatste. Lunches op de veranda van de cricket ground met aan mijn zijde de nummer 1 squashspeelster van de wereld: Nicol David.
Het was een goed weekend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |