Is seizoen 9 al uit op DVD?quote:Op zaterdag 8 april 2006 14:51 schreef JK het volgende:
Jongens, ik kwam dit tegen op de SG1 seizoen 9 dvd disc 1 bij de Photo Gallery bij de Special Features. Volgens mij zijn dit de Ori in menselijke vorm ? Zie de tekens op hun gezicht en op de nekband van die kerel een soort Ori teken ?
Heb 'm even op m'n webruimte gegooid
[afbeelding]
Deze hebben we niet in heel seizoen 9 gezien... dus wellicht vanaf seizoen 10?
De 1e dvd is er al.. dvd2 komt volgende maand uit... maar je kan beter op de box wachten. Dan heb je alles meteen.quote:
en niet onbelangrijk het is een stuk goedkoper.quote:Op zondag 9 april 2006 02:06 schreef JK het volgende:
[..]
De 1e dvd is er al.. dvd2 komt volgende maand uit... maar je kan beter op de box wachten. Dan heb je alles meteen.
Is daar trouwens al een release datum van bekend, of wordt dat volgend jaar? ik dacht in Amerika wel, maar die kregen seizoen 8 en SGA S1 ook veel later dan wij, ook raar...quote:
Dus merlin of king arthur zijn ex-Ori die overstapten naar de Alterans ? Let op z'n halsband en dat doci-ding die hij om heeft he. Hij staat niet bij een stargate, maar heeft zo'n ding om.quote:Op zondag 9 april 2006 14:53 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
over dien plaatjes ik denk dat het merlin of king arthur is
quote:But the exciting news is that a Stargate movie is still in the works. Wright and his writing team have written a screenplay for a feature film, which he hopes will be produced in the near future.
Hmm ze moeten wel met iets heel geniaals komen wil het een goede film worden, het effect van de 1e halen ze natuurlijk nooit meerquote:Op dinsdag 11 april 2006 08:15 schreef Mirel het volgende:
http://www.gateworld.net/(...)sinsightsintod.shtml
[..]
Ik krijg de indruk (uit interviews enzo) dat de cast meer energie dan ooit heeft, 't zal niet zo snel stoppen denk ikquote:Op dinsdag 11 april 2006 10:27 schreef roobje het volgende:
Misschien sluiten ze de serie wel af met de film?
het einde van seizoen 7 was orgineel als film bedoeld (en einde van de serie). En dat vond ik toch echt 1 van de beste afleveringen ooit.quote:Op dinsdag 11 april 2006 09:58 schreef hp22 het volgende:
[..]
Hmm ze moeten wel met iets heel geniaals komen wil het een goede film worden, het effect van de 1e halen ze natuurlijk nooit meer
En RDA in The Simpsons, eindelijk komt z'n droom uit![]()
yup, de meest recente op dit moment. Kiss Kiss, Bang Bangalore, aflevering 17 uit seizoen 17(!)quote:Op dinsdag 11 april 2006 00:00 schreef kingmob het volgende:
Cool, is dat de laatste/nieuwste aflevering?
ik heb de afleveringen gezien en hij was echt goed..quote:Op dinsdag 11 april 2006 13:17 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
yup, de meest recente op dit moment. Kiss Kiss, Bang Bangalore, aflevering 17 uit seizoen 17(!)
Wicked!quote:Op vrijdag 14 april 2006 14:50 schreef Mirel het volgende:
season 3 promo: http://www.stargate-project.de/stargate/index.php?seite=showdl&ID=423&link=downloads/SGA-Season3-Promo.rar&download=1
Misschien dat Weir de moeder is van sheppard en de zus van Mckay. Terwijl mcKay vroeger een vrouw was en nu de vader is Teyla.....quote:Op vrijdag 14 april 2006 20:25 schreef JK het volgende:
Het enige wat ik zie is de stad vliegen ! Woeiii dat wil zeggen dat ze genoeg ZPM's vinden in seizoen 3 !
Pff.. tot juli wachten.. sjonge jonge.... je moet er wat voor over hebben.
Was Stargate maar zoals GTST.. gewoon elke dag een half uurtje ofzoAlleen zijn de verhaallijnen in Stargate een stuk boeiender dan GTST (echter vind mn vriendin andersom, maargoed)
Dan hoef je maar tot juli te wachten, BSG begint pas in oktober . . .quote:Op zondag 16 april 2006 17:58 schreef Crazykill het volgende:
Vandaag ook de laatste ep uit Season 2 van Atlantis gezien..Klote zooi nu wachten op vervolg van SG-1 en Atlantis![]()
Maar juli is ook nog ver wegquote:Op zondag 16 april 2006 22:08 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Dan hoef je maar tot juli te wachten, BSG begint pas in oktober . . .![]()
De allereerstequote:Op zaterdag 22 april 2006 15:16 schreef __Saviour__ het volgende:
Om dit topic nog een beetje levend te houden tot aan de nieuwe seizoenspremiere in juli, misschien een quizje doen? er wordt een vraag gesteld, en als je die goed beantwoord, mag je zelf de volgende stellen. probeer het uit je hoofd te doen en ga niet gelijk google-en.
first one:
In welke SG-1 aflevering is een vrouw volledig naakt van de voorkant te zien? En wie?
Felger? Maar volgens mij heeft Baal misbruik van dat virus gemaakt ofzo.. Aflevering: Avenger 2.0.quote:Op zaterdag 22 april 2006 15:46 schreef Nevermind het volgende:
[..]
De allereerste![]()
Volgens mij is dat Daniëls vrouw op Abidos.
In welke SG-1 aflevering heeft een virus de werking van het stargate-systeem besmet? En wie is daar voor verantwoordelijk?
doen we zowel Atlantis als SG1?
Idd, was een beetje een strikvraag. aflevering 709 "avenger 2.0"quote:Op zaterdag 22 april 2006 15:58 schreef roobje het volgende:
[..]
Felger? Maar volgens mij heeft Baal misbruik van dat virus gemaakt ofzo..
Okquote:Op zaterdag 22 april 2006 15:59 schreef Nevermind het volgende:
[..]
Idd, was een beetje een strikvraag. aflevering 709 "avenger 2.0"
You're next
Er zit geen vis inquote:Op zaterdag 22 april 2006 16:42 schreef roobje het volgende:
[..]
Ok
Wat is er speciaal aan de vijfer waar O'Neil altijd in gaat vissen?
Proclarush.quote:Op zaterdag 22 april 2006 17:18 schreef __Saviour__ het volgende:
Op welke planeet (Ancient naam) werd de ZPM gevonden waarmee het Antarctica superwapen werd geactiveerd en wat betekent die naam?
Nee Taonas is de outpost. De planeet zelf heet alleen Proclarush.quote:Op zaterdag 22 april 2006 17:28 schreef __Saviour__ het volgende:
bijna. de naam bestaat uit 2 woorden
Ro'nacquote:Op zaterdag 22 april 2006 17:40 schreef LSDsmurf het volgende:
De vader van Teal'c was First Prime van Cronus, maar zijn naam weet ik niet zonder te spieken.
Heel goed, dat zijn er al 6 van de 11!quote:Op zondag 23 april 2006 17:43 schreef Mirel het volgende:
Robert Picardo 'The Doctor' als Woolsey
Jolene Blalock 'T'Pol' als Ish'ta
Connor Trinneer 'Trip' als Michael
Colm Meaney 'O'Brien' als Cowen
Je hebt ook nog Kinsey en Dwight Schultz en vast wel meer, maar de eerste had een kleine rol in Star Trek, en de 2e een kleine in Stargate
1. verdediging tegen dronesquote:Op zondag 23 april 2006 20:41 schreef __Saviour__ het volgende:
Woei. Welke onderdelen (4) zijn er in de ruimterace die Samantha samen aflegde met een buitenaards wezen?
In 1969, in een busje, door Daniel.quote:Op dinsdag 25 april 2006 11:39 schreef Mattievandezolder het volgende:
Bon, nieuwe vraag dan:
Waar heeft Teal'c leren rijden? en wie was zijn instructeur?
quote:Op dinsdag 25 april 2006 13:34 schreef sleepflower het volgende:
[..]
In 1969, in een busje, door Daniel.
Is dat niet Inara uit Firefly/Serenity?quote:Op woensdag 26 april 2006 13:08 schreef Mirel het volgende:
Nieuwe spoilers op gateworld te lezen + actrice bekend die de volwassen Adria zal spelen:
[afbeelding]
Haha, nou het was chocolade walnoten koekjes, maar deze reken ik ook goed.quote:Op dinsdag 25 april 2006 17:26 schreef Mattievandezolder het volgende:
Orii-o's?
gokje hoor, met verborgen woordgrap
Dat is ze inderdaadquote:Op woensdag 26 april 2006 14:18 schreef sleepflower het volgende:
[..]
Is dat niet Inara uit Firefly/Serenity?
Ze is niet slechtquote:Op woensdag 26 april 2006 13:08 schreef Mirel het volgende:
Nieuwe spoilers op gateworld te lezen + actrice bekend die de volwassen Adria zal spelen:
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |