Losse dvd, maar deze zal hetzelfde zijn als de seizoensbox. Introotje is mooi zoals bij de boxen, veel extra's enz.... dus daar gaan ze echt geen herdruk van maken.. afleveringen kloppen ook...quote:Op zaterdag 8 april 2006 14:57 schreef __Saviour__ het volgende:
oe, vent die is wel creepy. 't zou best gaaf zijn als dat ori zijn.
maar seizoen 9 DVD? Je bedoelt zo'n losse DVD, of heb je al een seizoensbox?
Is seizoen 9 al uit op DVD?quote:Op zaterdag 8 april 2006 14:51 schreef JK het volgende:
Jongens, ik kwam dit tegen op de SG1 seizoen 9 dvd disc 1 bij de Photo Gallery bij de Special Features. Volgens mij zijn dit de Ori in menselijke vorm ? Zie de tekens op hun gezicht en op de nekband van die kerel een soort Ori teken ?
Heb 'm even op m'n webruimte gegooid
[afbeelding]
Deze hebben we niet in heel seizoen 9 gezien... dus wellicht vanaf seizoen 10?
De 1e dvd is er al.. dvd2 komt volgende maand uit... maar je kan beter op de box wachten. Dan heb je alles meteen.quote:
en niet onbelangrijk het is een stuk goedkoper.quote:Op zondag 9 april 2006 02:06 schreef JK het volgende:
[..]
De 1e dvd is er al.. dvd2 komt volgende maand uit... maar je kan beter op de box wachten. Dan heb je alles meteen.
Is daar trouwens al een release datum van bekend, of wordt dat volgend jaar? ik dacht in Amerika wel, maar die kregen seizoen 8 en SGA S1 ook veel later dan wij, ook raar...quote:
Dus merlin of king arthur zijn ex-Ori die overstapten naar de Alterans ? Let op z'n halsband en dat doci-ding die hij om heeft he. Hij staat niet bij een stargate, maar heeft zo'n ding om.quote:Op zondag 9 april 2006 14:53 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
over dien plaatjes ik denk dat het merlin of king arthur is
quote:But the exciting news is that a Stargate movie is still in the works. Wright and his writing team have written a screenplay for a feature film, which he hopes will be produced in the near future.
Hmm ze moeten wel met iets heel geniaals komen wil het een goede film worden, het effect van de 1e halen ze natuurlijk nooit meerquote:Op dinsdag 11 april 2006 08:15 schreef Mirel het volgende:
http://www.gateworld.net/(...)sinsightsintod.shtml
[..]
Ik krijg de indruk (uit interviews enzo) dat de cast meer energie dan ooit heeft, 't zal niet zo snel stoppen denk ikquote:Op dinsdag 11 april 2006 10:27 schreef roobje het volgende:
Misschien sluiten ze de serie wel af met de film?
het einde van seizoen 7 was orgineel als film bedoeld (en einde van de serie). En dat vond ik toch echt 1 van de beste afleveringen ooit.quote:Op dinsdag 11 april 2006 09:58 schreef hp22 het volgende:
[..]
Hmm ze moeten wel met iets heel geniaals komen wil het een goede film worden, het effect van de 1e halen ze natuurlijk nooit meer
En RDA in The Simpsons, eindelijk komt z'n droom uit![]()
yup, de meest recente op dit moment. Kiss Kiss, Bang Bangalore, aflevering 17 uit seizoen 17(!)quote:Op dinsdag 11 april 2006 00:00 schreef kingmob het volgende:
Cool, is dat de laatste/nieuwste aflevering?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |