welke aflevering is dat? Ik heb die gemist geloof ik.quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:10 schreef __Saviour__ het volgende:
mwah, die zijn echt wel dood. Hun ioncanons hadden geen effect op Anbubis' schip en ze lagen flink onder vuur in de laatste shots van die aflevering
ja? Wat dan? Kan me dat allemaal niet meer zo herinnerenquote:Op zondag 19 maart 2006 11:26 schreef Mirel het volgende:
Paradise lost heeft wel Furling tech!
Maar Full Circle is wel extreem coolquote:Op zondag 19 maart 2006 11:18 schreef Crazykill het volgende:
Waarom hebben ze in S6 zoveel van die aflevering die zo saai als de ***** zijn?
Episode 13 - Sight Unseen
Episode 14 - Smoke and Mirrors
Episode 15 - Paradise Lost
Episode 10 - Cure
Allemaal saai (de rest is wel leuk, ben nog maar tot ep 16 van S6))
Maybourne.quote:Op zondag 19 maart 2006 12:19 schreef Crazykill het volgende:
Ja, je hoort alleen dat het van de Furlings zijn. En daarna zit O'Neil vast op die maan met die irritante gozer.
Dat gesodemieter met Maybourne ben ik alweer kwijt. Ik weet dat 'ie oud-NID was, maar was hij ooit in het SGC programma ??quote:
Nee, hij leidde wel een rogue team dat technologie steelde van andere planeten.quote:Op zondag 19 maart 2006 12:54 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Dat gesodemieter met Maybourne ben ik alweer kwijt. Ik weet dat 'ie oud-NID was, maar was hij ooit in het SGC programma ??
Welke ep/season is dat?quote:Op zondag 19 maart 2006 12:27 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Maar Full Circle is wel extreem cool![]()
Wat heb ik me aan die gozer geërgerdquote:Maybourne
![]()
![]()
Zeg nooit nooit, r.i.p. Janet Fraiserquote:Op zondag 12 maart 2006 03:31 schreef Daemon19 het volgende:
Maar alle hoofdpersonen zullen het toch wel op één of andere manier overleven, net zoals altijd.
Niet dat ik het heel erg vind, maar dat maakt het toch wel minder.
Wel jammer? Juist niet, als ze het wel vonden was het over met de Stargate serie.. dit is juist waarom seizoen 10 van start moet gaan... de zoektocht naar het wapen om ascended beings te elimineren. Een zijweg die ingeslagen wordt in het stargate-universum.quote:Op maandag 20 maart 2006 09:49 schreef hp22 het volgende:
Wel jammer dat er niet echt wat gevonden is in Merlin's library maar die black knight was![]()
[..]
Wat een pech.. gelukkig heb ik gedroomd hoe de 10.1 er uit ziet. Dus ik weet lekker al wat er gaat gebeurenquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:43 schreef JK het volgende:
Helaas droomde ik van de week dat ik 10.1 al kon trekken van het web... werd ik wakker, bleek dat ik dus gedroomd had.. shit !
ik dacht trouwens eerst dat de nieuwe vijand de lucian alliance zou zijn maar die werkte mee in de laatste episode.,quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:43 schreef JK het volgende:
[..]
Wel jammer? Juist niet, als ze het wel vonden was het over met de Stargate serie.. dit is juist waarom seizoen 10 van start moet gaan... de zoektocht naar het wapen om ascended beings te elimineren. Een zijweg die ingeslagen wordt in het stargate-universum.
Helaas droomde ik van de week dat ik 10.1 al kon trekken van het web... werd ik wakker, bleek dat ik dus gedroomd had.. shit !
Oh zou kunnen. Dat die zich niet meer bij atlantis vestigen maar in het deel van stargate SG1. En dat die samen met ori daar zijn. En dat atlantis bezig is met die nieuwe vijand vooral.quote:Op donderdag 23 maart 2006 10:42 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
ik dacht trouwens eerst dat de nieuwe vijand de lucian alliance zou zijn maar die werkte mee in de laatste episode.,
dus ik begin steeds meer aan de wraith te denken
Lucian Alliance is toch niet nieuw?quote:Op donderdag 23 maart 2006 10:42 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
ik dacht trouwens eerst dat de nieuwe vijand de lucian alliance zou zijn maar die werkte mee in de laatste episode.,
dus ik begin steeds meer aan de wraith te denken
nu ik denk dat een hive schip dat we daar makkelijk tegenop kunnenquote:Op donderdag 23 maart 2006 13:37 schreef roobje het volgende:
Nah, de wraith zullen echt niet de nieuwe vijand voor SG1 worden. We kunnen echt niet op tegen een hive ship. Ik zou eerder denken aan een of andere redelijk geavanceerde beschaving die de Ori steunen.
met wat voor wapens dan? in alle battles tot nu toe hebben we echt totaal geen schade aangebracht (behalve de nukes maar dat is geen optie meer).quote:Op donderdag 23 maart 2006 15:42 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
nu ik denk dat een hive schip dat we daar makkelijk tegenop kunnen
wat te denken van de asgardquote:Op donderdag 23 maart 2006 16:35 schreef roobje het volgende:
[..]
met wat voor wapens dan? in alle battles tot nu toe hebben we echt totaal geen schade aangebracht (behalve de nukes maar dat is geen optie meer).
Ja okee die knallen wel een paar ventilatiegaten in de hives maar zonder onze allies kunnen we echt niks tegen een hive beginnen.quote:Op donderdag 23 maart 2006 17:38 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
wat te denken van de asgard
Volgens mij waren dat cruisers, die veeel kleiner zijn dan de hives.quote:Op donderdag 23 maart 2006 23:10 schreef Mirel het volgende:
Hives hebben wel enorm veel firepower. Kijk maar naar dat stukje in één van de Siege afleveringen, als een hive of 2 die Ancient satelliet kapot knallen.
Outpost heeft geen power toch? Weet je zeker dat er nog drones zijn? Waren die niet een beetje op na Anubis?quote:Op donderdag 23 maart 2006 23:35 schreef DarthNick het volgende:
Oke, laten we even logisch (fictief) nadenken.
Ancients verloren dat omze outnumbered waren na 100 jaar oorlog voeren
Een ZPM kan een stad ter grote van Atlantis jaren beschermen van een bombardement door de Wraith
Een Wraith Hive heeft veel darts bij zich
De Aarde heeft heel veel luchtmachten, en als een F302 met AAMRAAMS een dart neer kan halen, kan een F16 het ook
Hive geen shields
Aarde heeft outpost met drones
Andere Hives jaren onderweg naar Aarde
Lijkt me duidelijk zo
dit seizoen van atlantis hebben ze er weer een heleboel bij gesprokkeldquote:Op donderdag 23 maart 2006 23:38 schreef roobje het volgende:
[..]
Outpost heeft geen power toch? Weet je zeker dat er nog drones zijn? Waren die niet een beetje op na Anubis?
Hehe ik denk dat het wel een grappige scene zou zijn als zon droge ori de wraiths gaat preken.quote:Op donderdag 23 maart 2006 13:08 schreef __Saviour__ het volgende:
De Wraith lijken me niet echt vatbaar voor Ori preken. Ze zouden proberen hem op te eten. Wat natuurlijk niet zou lukken.
Of Ori schepen of Hiveships groter zijn is wel interessant. In een atlantisaflevering was een computerafbeelding te zien van de Deadalus die onder een hive hangt. Daarop was echt te zien dat die Hive reusachtig zijn. Maar een Ori schip is absoluut ook geen kleintje.
Wel zijn ze krachtiger denk ik. De Ori schepen liepen nog geen krasje op in Camelot. En de Hiveschips hebben geen schilden, dus de Ori zouden daar zo gehakt van maken
Als dat hive schip geen schild heeft, kunnen ze het denk ik ook wel met bruteforce uitschakelen. De ori had super goede schilden, wraith niet.quote:Op donderdag 23 maart 2006 21:22 schreef DarthNick het volgende:
wh, ik ben nog altijd van mening dat we met onze gecombineerde vuurkracht (Odessey, Deadalus, SAM, AAM en de Ancient Outpost toch nog altijd wel een Hive aankunnen. Wellicht zijn er nog andere schepen in productie.
Probleem is echter dat als de Wraith de aarde scannen ze ongetwijfeld de Outpost oppikken en die als eerste uitschakelen. De outpost heeft ook een shield (had de outpost op de Teonas ook). Het is een klein oupost dus een ZPM kan dat heel lang volhouden.
Ook is het een veel kleiner doelwit dan atlantis zelf, probeer dat maar eens goed te raken vauit de ruimte.
Daniel!quote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:11 schreef __Saviour__ het volgende:
Nu op Veronica de aflevering Meridian. Superaflevering![]()
Seizoen 2, aflevering 4: The Gamekeeper.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:26 schreef Nevermind het volgende:
Leuke aflevering idd
Welke aflevering was het ookalweer waar SG1 gevangen wordt gehouden door 'the gamemaster' of iets dergelijks? Dat ze onaangename ervaringen overnieuw moeten 'spelen' tot ze het succesvol volbrengen. En dat ze op een gegeven moment de werkelijkheid en spelwereld niet meer uit elkaar kunnen houden.
Tof, dankjequote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:31 schreef sleepflower het volgende:
[..]
Seizoen 2, aflevering 4: The Gamekeeper.
Die pulsen die de Ori schepen afschiet, zijn nogal langzaam vind ik, zouden ze niet te ontwijken zijnquote:Op zaterdag 11 maart 2006 15:54 schreef __Saviour__ het volgende:
Maar kolere zeg...wat een einde!
De Ori zijn echt extreem machtig. De Korolev vernietigd, Ha'taks worden met 1 schot opgeblazen. Wauw!
Waar gaat het over?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 23:20 schreef DarthNick het volgende:
Ze krijgene en ZPM die voor 50% geladen is in de aflevering "Five days till Zero hour". Das seizoen 8 aflevering 4
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://gateworld.net/news/2006/03/richarddeanandersonreturns.shtmlComputer, technologie en games nieuws - RSS feed :)
Wormhole Extreme 2quote:Op woensdag 29 maart 2006 09:18 schreef Noedie het volgende:
hmmm als ik goed begrijp gaan ze net zoiets doen als in EP. 100.....
dat was nou niet bepaald een groot succes....
quote:Op woensdag 29 maart 2006 02:28 schreef LSDsmurf het volgende:
RDA gaat in seizoen 10 meespelen!Tof! Hij kan het ook gewoon niet latenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://gateworld.net/news/2006/03/richarddeanandersonreturns.shtml
"Kijk hem daar nu harken op z'n buitenblad met z'n mijnwerkersgezicht"
Ik wist niet wie jullie met RDA bedoelden, het is dus jack o'neil aka macgyver (voor mij dan he)quote:Op woensdag 29 maart 2006 08:46 schreef roobje het volgende:
Woohoo, RDA rocks... Ik hoop op veel cynisme![]()
Is hij een dikke vetklep geworden dan? Pics?quote:Op woensdag 29 maart 2006 09:05 schreef TechXP het volgende:
Moet die wel even wat afvallen enzo.. anders is het ook geen gezicht.
http://video.google.com/videoplay?docid=5340902491202374013quote:Op woensdag 29 maart 2006 11:07 schreef Nevermind het volgende:
Is hij een dikke vetklep geworden dan? Pics?
de aflevering van zaterdag zeker niet, dat zijn voor de nederlandse televisie al een tijdje echt nieuwe.quote:Op donderdag 30 maart 2006 16:44 schreef Noedie het volgende:
hier wordt in het algemeen de US versie bijgehouden, alleen omdat het daar nu lente-stop is hebben we ff niets anders om over te lullen dan die ouwe afleveringen die hier in NL al voor de tigste keer worden herhaalt....
dat mag ook wel een keer, nadat ze eerst weet ik veel hoeveel keer alles herhaalt hebben....quote:Op donderdag 30 maart 2006 19:10 schreef boneyard het volgende:
[..]
de aflevering van zaterdag zeker niet, dat zijn voor de nederlandse televisie al een tijdje echt nieuwe.
3 keer herhaald om precies te zijn.quote:Op dinsdag 4 april 2006 15:28 schreef Noedie het volgende:
[..]
dat mag ook wel een keer, nadat ze eerst weet ik veel hoeveel keer alles herhaalt hebben....
vakerquote:Op dinsdag 4 april 2006 15:42 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
3 keer herhaald om precies te zijn.![]()
Ik geloof dat de eerste 3 seizoenen totaal 4 keer op de buis zijn vertoont. Maar misschien ook vaker.quote:
Wat was dat een irritant ventje zeg. Totdat hij doodging.quote:Op vrijdag 7 april 2006 10:10 schreef Crazykill het volgende:
Haahah die Garek viel wel mee eigelijk op 't eind van ep11
Maar die komen toch niet voor in SG-1?quote:Op vrijdag 7 april 2006 18:39 schreef __Saviour__ het volgende:
Dit is Bob, een Wraith
[afbeelding]
En dit is Steve
[afbeelding]
Ze zijn dé vijand in Stargate Atlantis.
Je had gelijkquote:Als je daar nog maar bent, moet je eigenlijk proberen om je in te houden en de resterende afleveringen langzaam te kijken, zodat je niet te lang hoeft te wachten op seizoen 10.
Want je zit echt van 'wtf! ik wil NU het vervolg zien' na de finale van 9
Losse dvd, maar deze zal hetzelfde zijn als de seizoensbox. Introotje is mooi zoals bij de boxen, veel extra's enz.... dus daar gaan ze echt geen herdruk van maken.. afleveringen kloppen ook...quote:Op zaterdag 8 april 2006 14:57 schreef __Saviour__ het volgende:
oe, vent die is wel creepy. 't zou best gaaf zijn als dat ori zijn.
maar seizoen 9 DVD? Je bedoelt zo'n losse DVD, of heb je al een seizoensbox?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |