Vooral het einde vind ik iets TE flauw, maar toch geweldig (is ook wel gejat van 6 andere films)
- They tied my shoelaces together.
- The bastards!
quote:PS: Deze mag ook dicht. Dubbel mag niet he! Kung Pow: Enter The Fist
Oi, normaal post ik hier nooooit maar omdat ik toch wel benieuwd was naar de meningen van FOK!kers over deze film, plaats ik deze review (die ook op mijn weblog stond) even hier...
Velen van jullie kennen het filmpje van de matrix koe wel. Ik wel iig, en toen ik vandaag met een vriend van me had afgesproken om bij hem thuis een film te gaan kijken zag ik bij de movie max ineens de film kung POW liggen. Wat niet veel mensen weten is dat die scene met die koe uit die film komt, maar ik wist het wel op de een of andere vage manier dus ik dacht dat als de complete film net zo hilarisch is als dat koeienfilmpje moet dat wel goed zitten.Gelukkig bleek mijn hoop gegrond. Al in het begin van de film lag ik dubbel om een scene waarin een baby wiens ouders zijn vermoord ging vechten met een ouwe man. Na dit gevecht rolde de baby van een berg af en het was echt superduidelijk dat het gewoon een pop was maar dat mag de pret niet drukken. Halverwege de berg wordt de baby opgeraapt door een vrouwtje die zegt "Aaah wat een lieve baby", en wat je dan verwacht is dat die baby door die vrouw opgevoed gaat worden. Niets is minder waar, want die vrouw gooit de baby gewoon weer van de berg af
. Toen hield ik het echt niet meer
Kung POW is, zoals je misschien al gemerkt had een parodie op slechte japanse kung-fu films. De gehele film is nagesynchroniseerd met vreselijk cliche stemmen, maar dat past precies bij de sfeer, want de film slaat gewoon helemaal nergens op
En dat maakt hem juist zo leuk, want ik kan me geen film herinneren die me zoooo ontiegelijk aan het lachen maakte
.
Als je net zoveel van onzin houdt als ik, zul je het een geweldige film vinden!
Ohja en de titel mag veranderd worden zodat mensen weten waarover het gaat.
quote:Ik zie het nut er niet van in om een eeuwenoud topic nog te gaan sluiten, dat was nog van voor ik mod werd
Op dinsdag 13 mei 2003 19:04 schreef Maanvis het volgende:
Hoezee, een topickick uit 2001, aangezien het andere topic echt ontzettend in de weg stond en Blaatschaap hem dus wel MOEST sluiten.
[..]PS: Deze mag ook dicht. Dubbel mag niet he! Kung Pow: Enter The Fist
Ohja en de titel mag veranderd worden zodat mensen weten waarover het gaat.
quote:Hilarisch is het woord voor deze film
Op woensdag 14 mei 2003 20:01 schreef Duiveltja het volgende:
Ik heb de dvd ben benieuwd
Je moet wel in een melige bui zijn dan lach je je rot.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |