Zie OP.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 08:32 schreef Desensitized het volgende:
Hoi![]()
En mijn zusje is vandaag jarig, tijd voor bier en taart![]()
En straks mijn verkochte auto even wegbrengen![]()
quote:
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 09:35 schreef Stofje het volgende:
Dat je om kwart over 9 wakker wordt met een onnoemelijke druk op je kringspier.
jaquote:Op zaterdag 11 maart 2006 10:49 schreef haphaphap het volgende:
Goeie morgen, nu fris en fruitigaan het werk op het callecenter
waar ik 4 telefoontjes in een uur krijg
Jezus. Jij bent écht een kutuser. Zo'n échte. Zo'n nietszeggende. Zo'nquote:Op zaterdag 11 maart 2006 10:52 schreef haphaphap het volgende:
Werk op project voor zilveren kruisvanaf januari alleen maar minimaal half uur wacht tijd minimaal 100 wachtende en na 1 maart echt bijna niemand
BORING
![]()
Dat klopt welquote:Op zaterdag 11 maart 2006 10:57 schreef Stofje het volgende:
[..]
Jezus. Jij bent écht een kutuser. Zo'n échte. Zo'n nietszeggende. Zo'n
Zullen we 'm pesten, dat ie straks helemaal gefrustreerd enzo is en dat ie gaat klagenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 10:58 schreef tonks het volgende:
[..]
Dat klopt weleigenlijk best een nare user
![]()
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 10:57 schreef Stofje het volgende:
[..]
Je snapt het niet hè? Dáárom werk je ook in een callcenter. Mongooltjes als jij zijn goedkoop.quote:
Van jezelf of ergens heen?quote:
Hmm? Och ja, Adelante. Die zei dat de vorige keer ook al tegen me en hulde zich vervolgens in stilzwijgen toen ik vroeg wat ze/hij bedoelde... Ach, verder ben je lief hoor, al heb ik geen idee wie je bent.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 11:02 schreef Adelante het volgende:
niet echt origineel meer te noemen dat "geen antwoorden krijgen", misschien eens op vragen ingaandat zou verrassend zijn
Ja je was jarig deze week. Nog gefeliciteerdquote:Op zaterdag 11 maart 2006 11:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Van jezelf of ergens heen?
Ik ben de vierende partij in deze, dus mag de hele avond de benen onder m'n lijf vandaan rennen met drankjes en hapjes.
Zo cool jij bent echt grappigquote:Op zaterdag 11 maart 2006 11:03 schreef Stofje het volgende:
[..]
Je snapt het niet hè? Dáárom werk je ook in een callcenter. Mongooltjes als jij zijn goedkoop.
Dankjequote:Op zaterdag 11 maart 2006 11:12 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ja je was jarig deze week. Nog gefeliciteerd![]()
Mijn feestje is gelukkig klein en ik hoef er niet veel voor te doen![]()
Veel plezier vanavond![]()
Soms heb ik gewoon niet de neiging me nader te verklaren, vooral wanneer ik weet dat de aanhoorder me niet zal begrijpen/geen begrip kan opbrengenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 11:12 schreef Stofje het volgende:
Hmm? Och ja, Adelante. Die zei dat de vorige keer ook al tegen me en hulde zich vervolgens in stilzwijgen toen ik vroeg wat ze/hij bedoelde... Ach, verder ben je lief hoor, al heb ik geen idee wie je bent.
Ik denk dat m'n niveau tig malen hoger ligt dan het jouwe, aan je taalgebruik te zien. Dus misschien heb je gelijk.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 11:14 schreef Adelante het volgende:
[..]
Soms heb ik gewoon niet de neiging me nader te verklaren, vooral wanneer ik weet dat de aanhoorder me niet zal begrijpen/geen begrip kan opbrengen
Nee! Dat ben ik al!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 10:57 schreef Stofje het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 09:35 schreef Stofje het volgende:
Dat je om kwart over 9 wakker wordt met een onnoemelijke druk op je kringspier.
Ben je ongesteld MoChe?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 11:21 schreef MoChe het volgende:
slechte morgen iedereen... moge jullie allemaal zoon kut gevoel hebben als ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |