quote:Op zaterdag 11 maart 2006 11:03 schreef Clint_Eastwood het volgende:
Nee, leg eens uit hoe je dat doet dan
Hmnn, misschien is dit wel iets voor stellen die moeite hebben zwanger te worden?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 05:49 schreef JoPiDo het volgende:
Ik ken twee mannen die na het klaarkomen gewoon door kunnen gaan, dus hun penis blijft stijf en ze porren hun sperma extra diep het gaatje in.
Waarom?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 05:49 schreef JoPiDo het volgende:
Zijn er hier mannen die de uitdaging aan durven te gaan, en de oefeningen die er bij horen willen proberen? Je vriendin zal er heel erg blij mee zijn (mijn vriendin iig wel)
Mijn lul blijft gewoon stijf, en aangezien ik dan zo geil ben kan ik gewoon weer verder. Ik denk dat het aangeboren is. Ken ook niemand in mijn vriendenkring die die kwaliteit beheerst..quote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:09 schreef Insomaniac het volgende:
Even wat posts verwijderd.
TS, de info is wel erg summier hoor. Hoe train je dat dan? De lul van mijn vriend wordt vrijwel meteen na het orgasme slap, moet hij dan mat die slappe hap toch stug door blijven raggen en wordt 'ie dan vanzelf weer stijf?.
Stoppen is toch ook geen probleem?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:45 schreef milagro het volgende:
nou, een lul die stijf blijft kan ook vermoeiend zijn, hoor, voor de ontvanger
ik zou er iig niet altijd even blij mee zijn, ook niet omdat ikzelf na een orgasme even niets meer wil, net een vent, dus
och, proberen kan geen kwaadquote:Op zaterdag 11 maart 2006 05:49 schreef JoPiDo het volgende:
Zijn er hier mannen die de uitdaging aan durven te gaan, en de oefeningen die er bij horen willen proberen?
nee,maar je hebt kerels die graag hun kunstje vertonen, he, en maar doorgaan en doorgaan, als je ze niet letterlijk van je aftraptquote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:20 schreef Enil het volgende:
[..]
Stoppen is toch ook geen probleem?
Als je er gebruik van wilt maken kan het, als je dat niet wil, dan hoeft het ook niet(Er zit nog net geen aan-uit knop op...)
Of je komt gewoon niet klaar tot het tijd wordt om er (voorlopig) een eind aan te breien.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 05:49 schreef JoPiDo het volgende:
Ik ken twee mannen die na het klaarkomen gewoon door kunnen gaan, dus hun penis blijft stijf en ze porren hun sperma extra diep het gaatje in.
Nu heb ik geoefend de afgelopen tijd en inderdaad; doorstoten kun je leren!
Zijn er hier mannen die de uitdaging aan durven te gaan, en de oefeningen die er bij horen willen proberen? Je vriendin zal er heel erg blij mee zijn (mijn vriendin iig wel)
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:10 schreef LENUS het volgende:
[..]
Mijn lul blijft gewoon stijf, en aangezien ik dan zo geil ben kan ik gewoon weer verder. Ik denk dat het aangeboren is. Ken ook niemand in mijn vriendenkring die die kwaliteit beheerst..
ik wil het wel even laten nzien bij jou. Ik kan het wel, maar ik spuit altijd extern mijn sperma, omdat ik niet wil dat de meid ijn kwestie zwanger wordt. Ik kan wel redelijk snel weer door pompen.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:09 schreef Insomaniac het volgende:
Even wat posts verwijderd.
TS, de info is wel erg summier hoor. Hoe train je dat dan? De lul van mijn vriend wordt vrijwel meteen na het orgasme slap, moet hij dan mat die slappe hap toch stug door blijven raggen en wordt 'ie dan vanzelf weer stijf?.
Een echte dekhengst dus!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:07 schreef LENUS het volgende:
Ik beheers die techniek niet, en ben daar heel blij mee! De meeste vrouwen weten niet wat ze meemaken als ik 2 seconen na het klaarkomen na twee seconden klaarkom en gewoon verder ga met uitwonen in slaap val!
Maakt niet uit dat je jaloers bent! Gewoon blijven oefenenquote:
Met deze zin maak je je direct al verdacht. Waar ken jij die twee mannen van en hoe ben je in godsnaam op de hoogte gekomen van hun 'talent'?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 05:49 schreef JoPiDo het volgende:
ohw GOD ik ben VERDACHTquote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:56 schreef Argento het volgende:
[..]
Met deze zin maak je je direct al verdacht. Waar ken jij die twee mannen van en hoe ben je in godsnaam op de hoogte gekomen van hun 'talent'?
Ik ben blij dat je je plastieken vagina niet zwanger wil maken BHFH! Hulde voor jou! Ik denk ook niet dat er ook maar iemand op deze aardkloot op nageslacht van jou zit te wachten...quote:Op zaterdag 11 maart 2006 16:11 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
ik wil het wel even laten nzien bij jou. Ik kan het wel, maar ik spuit altijd extern mijn sperma, omdat ik niet wil dat de meid ijn kwestie zwanger wordt. Ik kan wel redelijk snel weer door pompen.
ik wel hoor, ik heb alleen geen baarmoederquote:Op zondag 12 maart 2006 09:08 schreef VanBinsbergenLUL het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je je plastieken vagina niet zwanger wil maken BHFH! Hulde voor jou! Ik denk ook niet dat er ook maar iemand op deze aardkloot op nageslacht van jou zit te wachten...
Bedankt, vent!![]()
Dat geeft niet. Als vrouw mis je gewoon de snelle gevatheid die wij mannen van nature hebben.quote:Op zondag 12 maart 2006 20:52 schreef milagro het volgende:
omg... het kan niet nog iets meer voorspelbaar?
deze zag ik zo niet aankomen namelijk
Mjah, onder invloed van geiligheid wordt de terugloop bloedader dichtgeklemd.quote:Op zondag 12 maart 2006 21:48 schreef Manono het volgende:
o, zijn er dan ook mannen die dat niet kunnen? hm die kunnen dan vast wel weer iets anders
ja die kunnen weer niet na 1 minuut pompen klaarkomen ws.quote:Op zondag 12 maart 2006 21:48 schreef Manono het volgende:
o, zijn er dan ook mannen die dat niet kunnen? hm die kunnen dan vast wel weer iets anders
Hoe lang moeten we dan aan denken? Dat we effe een idee hebben waar we het over hebben...quote:Op zondag 12 maart 2006 21:55 schreef milagro het volgende:
[..]
ja die kunnen weer niet na 1 minuut pompen klaarkomen ws.
is ook best fijn, een vent die zijn orgasme kan uitstellen.
hoeft ie ook niet door te pompen na het klaarkomen om zich te bewijzen.
It's alivequote:Op zondag 12 maart 2006 22:00 schreef Slarioux het volgende:
Waarom moet iedereen toch altijd op FOK! bewijzen dat zijn pielemoosje het doet? Doet dat in de slaapkamer, stelletje mongolen!
Milagro, als jij wat zegt dan neem ik dat inmiddels zonder meer aanquote:Op zondag 12 maart 2006 21:55 schreef milagro het volgende:
ja die kunnen weer niet na 1 minuut pompen klaarkomen ws.
is ook best fijn, een vent die zijn orgasme kan uitstellen.
hoeft ie ook niet door te pompen na het klaarkomen om zich te bewijzen.
nouja, wees maar niet bang hoorquote:Op zondag 12 maart 2006 20:52 schreef milagro het volgende:
omg... het kan niet nog iets meer voorspelbaar?
deze zag ik zo niet aankomen namelijk
ehhh 1 woord: 'Jongerenforum'?quote:Op zondag 12 maart 2006 22:00 schreef Slarioux het volgende:
Waarom moet iedereen toch altijd op FOK! bewijzen dat zijn pielemoosje het doet? Doet dat in de slaapkamer, stelletje mongolen!
\quote:Op zondag 12 maart 2006 22:01 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Hoe lang moeten we dan aan denken? Dat we effe een idee hebben waar we het over hebben...
kwartiertje is wel mooi zat?quote:Op zondag 12 maart 2006 22:10 schreef milagro het volgende:
[..]
nou, geen uren iig
ook geen uur, zelfs
Over prestatiedrang gesprokenquote:een vent met een lul die altijd wel staat en blijft staan, geeft mij niet het gevoel dat ik daar enige invloed op heb gehad, zeg maar.
Dan zou heel mannelijk nederland het minimaal 3 uur uit moeten houden. Lijkt me niet.quote:Op zondag 12 maart 2006 21:16 schreef Bravo_Johnny het volgende:
Ik denk dat als je veel komt dat je dan langer en vaker kan. (rukken of sex maakt niet uit)
hm daar heb je een puntquote:Op zondag 12 maart 2006 22:10 schreef milagro het volgende:
ik vind het persoonlijk finer als een man klaarkomt, hij effe knock out is, bij wijze van, en dan weer na een kleine pauze opgewonden genoeg raakt, liefst dus door mijn toedoen, om weer opnieuw te beginnen.
een vent met een lul die altijd wel staat en blijft staan, geeft mij niet het gevoel dat ik daar enige invloed op heb gehad, zeg maar.
nee, dat is geen prestatiedrang, maar sex doe ik graag sámen, en niet enkel fungerend als pompgat voor het kunstje van meneerquote:Op zondag 12 maart 2006 22:13 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
kwartiertje is wel mooi zat?![]()
[..]
Over prestatiedrang gesproken![]()
Pffff... oefenen, trainen, excercitie, bootcamp.quote:Op zondag 12 maart 2006 23:08 schreef LaZZ het volgende:
Uitstellen is veel beter natuurlijk, en dat kan je zolang als je zelf wilt na wat oefenen. Probleem is soms dat het wel erg moeilijk wordt om als nog tot de climax te komen.
bla bla blaquote:Op zondag 12 maart 2006 22:22 schreef milagro het volgende:
[..]
nee, dat is geen prestatiedrang, maar sex doe ik graag sámen, en niet enkel fungerend als pompgat voor het kunstje van meneer
een vent die maar doorpompt omdat hij het nu eenmaal kan, is met zichzelf bezig, en niet met de ander, niet met elkaar, niet met het spel én de spelers.
swets, ik had van jou niet anders verwacht dan een normaal openend klepje maar laten we het wel even bij jou houden keequote:Op zondag 12 maart 2006 21:51 schreef Swetsenegger het volgende:
Mjah, onder invloed van geiligheid wordt de terugloop bloedader dichtgeklemd.
Bij de meeste mannen gaat dat klepje gelijk na de ejaculatie open en zakt de boel in elkaar.
Maar goed, je gaat NIET, ik herhaal NIET door neuken als je gekomen bent.
Ik niet hoor.quote:Op maandag 13 maart 2006 02:23 schreef JoPiDo het volgende:
het is vooral een gedachtending dat je moet uitschakelen
ik weet zeker dat 3/4 van de vrouwen zou willen dat hun vriend/mannetje dat zou kunnen
Dan hoor ik bij die 1/4e die het niet hoeft.quote:Op maandag 13 maart 2006 02:23 schreef JoPiDo het volgende:
het is vooral een gedachtending dat je moet uitschakelen
ik weet zeker dat 3/4 van de vrouwen zou willen dat hun vriend/mannetje dat zou kunnen
Bij die ex scharrel van me was het na het spuiten dus een kwestie van condoom verwisselen en dan weer doorraggen.quote:Op maandag 13 maart 2006 14:41 schreef Pulsy het volgende:
Nog nooit n meid geweten die het geil vindt als je na het komen in het volgespoten condoom blijft soppenof doet iedereen het hier zonder?
Lijkt me echt niets aanquote:Op maandag 13 maart 2006 14:46 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Bij die ex scharrel van me was het na het spuiten dus een kwestie van condoom verwisselen en dan weer doorraggen.
Een vent die na klaarkomen doorpompt kan prima juist met de vrouw bezig zijn hoor. Wellicht dat hij dan z'n aandacht meer kan vestigen op (ik noem maar iets...) het stimuleren van de g-spot of zo.quote:Op zondag 12 maart 2006 22:22 schreef milagro het volgende:
nee, dat is geen prestatiedrang, maar sex doe ik graag sámen, en niet enkel fungerend als pompgat voor het kunstje van meneer
een vent die maar doorpompt omdat hij het nu eenmaal kan, is met zichzelf bezig, en niet met de ander, niet met elkaar, niet met het spel én de spelers.
Was het ook niet.quote:
Bewijs van hun enorme mannelijkheid natuurlijkquote:Op maandag 13 maart 2006 14:57 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Was het ook niet.
En meneer was helemaal beledigd dat ik niet in opperste extase was..
Maar goed, als ik dit topic zo lees, is door kunnen stoten voor een man boeiender/leuker, dan voor een vrouw.
Dan mis je wel wat romantiek, ja. Maar als hij na een minuut of 3 al komt, dan is er toch ook maar weinig aan toch?quote:
Er is natuurlijk ook een middenweg he, Bright.quote:Op maandag 13 maart 2006 14:59 schreef Bright het volgende:
[..]
Dan mis je wel wat romantiek, ja. Maar als hij na een minuut of 3 al komt, dan is er toch ook maar weinig aan toch?
Soms heeft dat ook wel wat, een lekker vluggertje tussendoorquote:Op maandag 13 maart 2006 14:59 schreef Bright het volgende:
[..]
Dan mis je wel wat romantiek, ja. Maar als hij na een minuut of 3 al komt, dan is er toch ook maar weinig aan toch?
quote:Op maandag 13 maart 2006 15:02 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Er is natuurlijk ook een middenweg he, Bright.
Mocht mijn vriend elke keer na 3 minuten orgasmeren, dan is het door kunnen stoten wél een uitkomst. Maar een uur lang gepenetreerd worden met alleen pauze's om een nieuw condoom om te doen is weer een ander uiterste.
Het valt en staat natuurlijk met de rest van de seks, wat gebeurt er om het stoten heen?
Ja, schat, sorry, maar je kunstje wordt minder gewaardeerd dan je dachtquote:
Je kan toch ook wel effe tussendoor ouwehoeren, peukie roken, happie eten, hond uitlaten, quantummechanische theorieen ontwikkelen, trui breien, videorecorder instellen, videorecorder handleiding doorspitten, video het raam uitgooien, oraal aan de slag gaan, etc, etc, etc?quote:Op maandag 13 maart 2006 14:45 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Dan hoor ik bij die 1/4e die het niet hoeft.
Mijn vriend kan het niet, die wordt (gelukkig) vrijwel meteen na het orgasme slap. Een ex-scharrel van me kon zowat ongelimiteerd doorgaan. Lange geile seks okay, maar na een uur kreeg ik gewoon een schrale kut.
Dan is het inmiddels een nieuwe vrijpartij, geen voortzetting van de oude.quote:Op maandag 13 maart 2006 16:52 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Je kan toch ook wel effe tussendoor ouwehoeren, peukie roken, happie eten, hond uitlaten, quantummechanische theorieen ontwikkelen, trui breien, videorecorder instellen, videorecorder handleiding doorspitten, video het raam uitgooien, oraal aan de slag gaan, etc, etc, etc?
Je bent gewoon jaloers omdat jij niet zo mans bent, Spekkie.quote:Op maandag 13 maart 2006 16:57 schreef speknek het volgende:
Lekker hoor, in zo'n van sperma druipende grot stug door blijven stoten, zie mij eens viriel zijn, fijn een uur lang met een doekje alle rondvliegende klodders proberen op te deppen.
mwah... zit wat in maar ben het er niet helemaal mee eens.quote:Op maandag 13 maart 2006 17:42 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Dan is het inmiddels een nieuwe vrijpartij, geen voortzetting van de oude.
Valt mee, soms is het handig in noodgevallen.quote:Op maandag 13 maart 2006 14:57 schreef Insomaniac het volgende:
Maar goed, als ik dit topic zo lees, is door kunnen stoten voor een man boeiender/leuker, dan voor een vrouw.
idd.quote:Op maandag 13 maart 2006 18:13 schreef hollander172 het volgende:
Valt mee, soms is het handig in noodgevallen.
Als ik net iets te kort schiet en vriendin is nog niet gefinished.
Ach, met een wat slappere piemel kun je weer veel beter na afloop je puddingslang in d'r gezicht droogswaffelen.quote:Op maandag 13 maart 2006 17:42 schreef Insomaniac het volgende:
Je bent gewoon jaloers omdat jij niet zo mans bent, Spekkie.
Het schijnt.quote:Op maandag 13 maart 2006 18:41 schreef Manono het volgende:
vraag me nu ineens af, kunnen besneden mannen misschien vaker doorgaan? omdat ze minder gevoelig zijn?
Doorgaan als je klaargekomen bent in hetzelfde condoom is NIET veilig!!!!!!!!!quote:Op maandag 13 maart 2006 14:41 schreef Pulsy het volgende:
Nog nooit n meid geweten die het geil vindt als je na het komen in het volgespoten condoom blijft soppenof doet iedereen het hier zonder?
quote:Op maandag 13 maart 2006 18:41 schreef Manono het volgende:
vraag me nu ineens af, kunnen besneden mannen misschien vaker doorgaan? omdat ze minder gevoelig zijn?
Mazzel heeft.quote:btw zeg het maar even, door puur een harde piemel in haar kut wordt een vrouw miss gestimuleerd maar krijgt ze over het algemeen geen orgasme
Dat klopt idd, hoe langer je het uitstelt hoe "moeilijker" het is om uiteindelijk tot een climax te komen.quote:Op zondag 12 maart 2006 23:08 schreef LaZZ het volgende:
Uitstellen is veel beter natuurlijk, en dat kan je zolang als je zelf wilt na wat oefenen. Probleem is soms dat het wel erg moeilijk wordt om als nog tot de climax te komen.
Gewoon vragen wat ze lekker vind, scheelt een hoop gekut.quote:Op maandag 13 maart 2006 23:46 schreef Darkwolf het volgende:
Bij mij blijft deze ook recht op staan.
Als ik door ga, blijft deze hard en stijf.
Voor een tweede keer komen wordt echter lastiger.
Dit ook omdat je penis dan zo aan het gevoel van haar vagina is "gewend", althans bij mij.
(Ook al verander je de snelheid van het penetreren.)
Wachten we even 5 minuutjes, dan is succes gegarandeerd en kom ik ook veel makkelijker.
Mijn vorige girl wist inderdaad niet wat ze meemaakte en vondt het behoorlijk geil.
Ook omdat ik voor de variatie wel van tempo en hardheid wisselde.
Maar niet alle girls zullen het op prijs stellen of even impressed zijn, daar ben ik het wel mee eens.
(Bij mijn net nieuwe girl wacht ik er ook nog even mee en nemen we gewoon een pauze na mijn eerste keer!)
gelukkig heb ik jou absoluut niet nodig om bevestiging te krijgen van mijn mannenlijkheidquote:Op maandag 13 maart 2006 15:36 schreef milagro het volgende:
[..]
Ja, schat, sorry, maar je kunstje wordt minder gewaardeerd dan je dacht
En dan spreek ik echt niet alleen voor mezelf.
Maar stoot jij maar lekker door, hoor, als dat je ego een boost geeft.
Nou, das mooiquote:Op dinsdag 14 maart 2006 03:45 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
gelukkig heb ik jou absoluut niet nodig om bevestiging te krijgen van mijn mannenlijkheid
neuk jij alleen midden in de nacht?quote:
Dat niet, maar meestal wel ja.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 07:20 schreef miss_sly het volgende:
[..]
neuk jij alleen midden in de nacht?
Ik mag toch echt graag lang achter elkaar doorneuken hoor, daar krijg ik niet echt snel genoeg van zeg maarquote:Op maandag 13 maart 2006 23:33 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Dat klopt idd, hoe langer je het uitstelt hoe "moeilijker" het is om uiteindelijk tot een climax te komen.
Continue doorstoten is gewoon niet fijn (voor haar). Denk dat ze daar dan serieus last van krijgt de volgende dag.Wat dat betreft bereik je veel meer bij de dame in kwestie met variatie/ afwisseling.
Ja maar toch niet als ie al gekomen is? Schuimt zo enzo...quote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:12 schreef erodome het volgende:
[..]
Ik mag toch echt graag lang achter elkaar doorneuken hoor, daar krijg ik niet echt snel genoeg van zeg maar
Oh ja. En je kunt natuurlijk alléén zwanger worden als je vent zijn zaad IN je spuit.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 16:11 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
ik wil het wel even laten nzien bij jou. Ik kan het wel, maar ik spuit altijd extern mijn sperma, omdat ik niet wil dat de meid ijn kwestie zwanger wordt. Ik kan wel redelijk snel weer door pompen.
quote:Op maandag 13 maart 2006 15:36 schreef milagro het volgende:
Maar stoot jij maar lekker door, hoor, als dat je ego een boost geeft.
Dat kan zeker. Echter is het daarvoor noodzaak om niet te ejeculeren bij het klaarkomen.quote:Op maandag 13 maart 2006 19:08 schreef LasTeR het volgende:
[afbeelding]
Zou het kunnen zijn dat je als jongen zijnde na het klaarkomen weer in de plateaufase terecht komt, net zoals vrouwen zo meerdere orgasmes hebben?
haantjes die zichzelf de titel sexmaster toedichten, ook zo leukquote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:26 schreef Gallard het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Komisch topic. Haantjes die denken dat het alleen om "het stoten" gaat. Geeft niet. Leren ze nog wel eens.![]()
Waar heb ik de titel sexmaster gebruikt? Juist: nergens. Ik stel alleen vast dat hier nogal wat mannetjes zitten die menen dat het belangrijk is hoe lang je kan blijven doorpompen. En als jij meent dat ik een "sexmaster" ben, uitsluitend omdat ik weet dat dat lachwekkende flauwekul is, dan ben ik bij deze door jóu tot sexmaster benoemd.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:01 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
haantjes die zichzelf de titel sexmaster toedichten, ook zo leuk![]()
Verlicht ons doelloze pompers, oh wijze(oh grote vermijd ik bewust, ik leer snel)
Nou ja... jij bent degene die een open deur, wat zeg ik... een uitgebroken muur intrapt en daarbij heel wijs spreekt over haantjesgedrag.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:07 schreef Gallard het volgende:
[..]
Waar heb ik de titel sexmaster gebruikt? Juist: nergens. Ik stel alleen vast dat hier nogal wat mannetjes zitten die menen dat het belangrijk is hoe lang je kan blijven doorpompen. En als jij meent dat ik een "sexmaster" ben, uitsluitend omdat ik weet dat dat lachwekkende flauwekul is, dan ben ik bij deze door jóu tot sexmaster benoemd.
Met dank.
Meestal gooien we er dan gewoon even een pauze in, ik heb het niet zo op doorneuken na het mannelijk orgasme, is lastig uitleggen, maar er is een soort kracht erachter wat dan mist, de energie is even gevlogen, moet weer even terug opbouwen, die mis ik dan gewoon echt, geeft niet de kick die het dan net daarvoor wel gaf en dat is snert.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:38 schreef B-FliP het volgende:
[..]
Ja maar toch niet als ie al gekomen is? Schuimt zo enzo...
Hoelang een man lekker door kan stoten is wel degelijk OOK belangerijk, dat het niet alleen daar op neerkomt snapt volgens mij iedereen hier wel...quote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:07 schreef Gallard het volgende:
[..]
Waar heb ik de titel sexmaster gebruikt? Juist: nergens. Ik stel alleen vast dat hier nogal wat mannetjes zitten die menen dat het belangrijk is hoe lang je kan blijven doorpompen. En als jij meent dat ik een "sexmaster" ben, uitsluitend omdat ik weet dat dat lachwekkende flauwekul is, dan ben ik bij deze door jóu tot sexmaster benoemd.
Met dank.
en zo hoort hetquote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:08 schreef erodome het volgende:
Waar het om gaat is dat ik wel van langdurig neuken hou, ben een beetje een neukbeest, mag het ook graag doen zonder voorspel enzo, wordt er binnen een paar stoten warm zat van, krijg er gewoon niet snel genoeg van.
Misschien maar eens een opblaaspop kopen dan. Hoef je je écht niet meer druk te maken over wat de ander er allemaal van vindt.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:08 schreef erodome het volgende:
Waar het om gaat is dat ik wel van langdurig neuken hou, ben een beetje een neukbeest, mag het ook graag doen zonder voorspel enzo, wordt er binnen een paar stoten warm zat van, krijg er gewoon niet snel genoeg van.
Ik ben een vrouw....quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:03 schreef Gallard het volgende:
[..]
Misschien maar eens een opblaaspop kopen dan. Hoef je je écht niet meer druk te maken over wat de ander er allemaal van vindt.![]()
Ligt eraan waar je kijkt, heb je het over geheel fok of over hier alleen?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:34 schreef JoPiDo het volgende:
ik vind de gemiddelde forumvrouw niet representatief voor alle vrouwen
zal er vast wel eentje (misschien wel twee) tussen zitten die van wanten weet... ik heb d'r zo m'n ideeen over...quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:20 schreef JoPiDo het volgende:
misschien zijn fok-vrouwen niet zo goed in seks
Mwoah.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:20 schreef JoPiDo het volgende:
misschien zijn fok-vrouwen niet zo goed in seks
denk je?quote:Op woensdag 15 maart 2006 12:15 schreef Pappie_Culo het volgende:
op commando lijkt me wel moeilijk... maar binnen een tijdspanne van pak em beet 30 seconden moet lukken.
Misschien een leuke Zwitser met een heel precies klokkenspel?
Eindelijk iemand die het begrijpt.quote:Op woensdag 15 maart 2006 12:22 schreef Genjuro het volgende:
ook bij seks geldt, het is niet de kwantiteit, het is de kwaliteit
15 minuten de vrouw alle hoeken van de kamer laten zien en dan intiem klaarkomen blijft beter als 2 uur op hetzelfde gezapig tempotje haar kut uitschuren
En 2 uur alles geven kan niemand, dan zijn je hamstrings naar de maan
Dat niet alleen, maar die verzuring na 1 uur en 42 minuten, die breekt me zo opquote:Op woensdag 15 maart 2006 12:22 schreef Genjuro het volgende:
ook bij seks geldt, het is niet de kwantiteit, het is de kwaliteit
15 minuten de vrouw alle hoeken van de kamer laten zien en dan intiem klaarkomen blijft beter als 2 uur op hetzelfde gezapig tempotje haar kut uitschuren
En 2 uur alles geven kan niemand, dan zijn je hamstrings naar de maan
gewoon naartoe werken. komt de een bijna klaar en de ander niet: rustig aan, kom je allebei bijna: ga ervoor.quote:Op woensdag 15 maart 2006 12:10 schreef IrisVrede het volgende:
dat doorstoten hoeft van mij igg niet
op commando komen lijkt me wel weer handig>> ik zou toch eens gelijktijdig willen komen (weet niet maar dat lijkt me wel wat hebben)
maar ja hoe krijg je dat voor elkaar?
stomme vraag >>> vind je ook nietquote:Op woensdag 15 maart 2006 19:54 schreef JoPiDo het volgende:
zijn jullie allemaal nog maagd?
Ben je nu man of vrouw? Ik ga wel langer door dan 45 minuten gemiddeld.quote:Op woensdag 15 maart 2006 20:12 schreef HiZ het volgende:
Volgens mij en in ieder geval voor mij ligt dat volkomen aan de situatie. Soms knal ik meteen nadat ik klaar ben gekomen helemaal in elkaar. Andere keren dan kan het zonder onderbreking doorgaan in de tweede keer.
Aanvulling; ik heb een keer meegemaakt dat de ander 45 minuten doorging, en ik wist niet wat me overkwam hoe geweldig dat wel niet was. Als je me diezelfde dag vooraf gevraagd had of ik dat leuk zou vinden had ik gevraagd of je een gaatje in je hoofd had.
Manquote:Op woensdag 15 maart 2006 20:23 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Ben je nu man of vrouw? Ik ga wel langer door dan 45 minuten gemiddeld.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |