quote:Op zaterdag 11 maart 2006 11:03 schreef Clint_Eastwood het volgende:
Nee, leg eens uit hoe je dat doet dan
Hmnn, misschien is dit wel iets voor stellen die moeite hebben zwanger te worden?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 05:49 schreef JoPiDo het volgende:
Ik ken twee mannen die na het klaarkomen gewoon door kunnen gaan, dus hun penis blijft stijf en ze porren hun sperma extra diep het gaatje in.
Waarom?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 05:49 schreef JoPiDo het volgende:
Zijn er hier mannen die de uitdaging aan durven te gaan, en de oefeningen die er bij horen willen proberen? Je vriendin zal er heel erg blij mee zijn (mijn vriendin iig wel)
Mijn lul blijft gewoon stijf, en aangezien ik dan zo geil ben kan ik gewoon weer verder. Ik denk dat het aangeboren is. Ken ook niemand in mijn vriendenkring die die kwaliteit beheerst..quote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:09 schreef Insomaniac het volgende:
Even wat posts verwijderd.
TS, de info is wel erg summier hoor. Hoe train je dat dan? De lul van mijn vriend wordt vrijwel meteen na het orgasme slap, moet hij dan mat die slappe hap toch stug door blijven raggen en wordt 'ie dan vanzelf weer stijf?.
Stoppen is toch ook geen probleem?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:45 schreef milagro het volgende:
nou, een lul die stijf blijft kan ook vermoeiend zijn, hoor, voor de ontvanger
ik zou er iig niet altijd even blij mee zijn, ook niet omdat ikzelf na een orgasme even niets meer wil, net een vent, dus
och, proberen kan geen kwaadquote:Op zaterdag 11 maart 2006 05:49 schreef JoPiDo het volgende:
Zijn er hier mannen die de uitdaging aan durven te gaan, en de oefeningen die er bij horen willen proberen?
nee,maar je hebt kerels die graag hun kunstje vertonen, he, en maar doorgaan en doorgaan, als je ze niet letterlijk van je aftraptquote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:20 schreef Enil het volgende:
[..]
Stoppen is toch ook geen probleem?
Als je er gebruik van wilt maken kan het, als je dat niet wil, dan hoeft het ook niet(Er zit nog net geen aan-uit knop op...)
Of je komt gewoon niet klaar tot het tijd wordt om er (voorlopig) een eind aan te breien.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 05:49 schreef JoPiDo het volgende:
Ik ken twee mannen die na het klaarkomen gewoon door kunnen gaan, dus hun penis blijft stijf en ze porren hun sperma extra diep het gaatje in.
Nu heb ik geoefend de afgelopen tijd en inderdaad; doorstoten kun je leren!
Zijn er hier mannen die de uitdaging aan durven te gaan, en de oefeningen die er bij horen willen proberen? Je vriendin zal er heel erg blij mee zijn (mijn vriendin iig wel)
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:10 schreef LENUS het volgende:
[..]
Mijn lul blijft gewoon stijf, en aangezien ik dan zo geil ben kan ik gewoon weer verder. Ik denk dat het aangeboren is. Ken ook niemand in mijn vriendenkring die die kwaliteit beheerst..
ik wil het wel even laten nzien bij jou. Ik kan het wel, maar ik spuit altijd extern mijn sperma, omdat ik niet wil dat de meid ijn kwestie zwanger wordt. Ik kan wel redelijk snel weer door pompen.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:09 schreef Insomaniac het volgende:
Even wat posts verwijderd.
TS, de info is wel erg summier hoor. Hoe train je dat dan? De lul van mijn vriend wordt vrijwel meteen na het orgasme slap, moet hij dan mat die slappe hap toch stug door blijven raggen en wordt 'ie dan vanzelf weer stijf?.
Een echte dekhengst dus!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:07 schreef LENUS het volgende:
Ik beheers die techniek niet, en ben daar heel blij mee! De meeste vrouwen weten niet wat ze meemaken als ik 2 seconen na het klaarkomen na twee seconden klaarkom en gewoon verder ga met uitwonen in slaap val!
Maakt niet uit dat je jaloers bent! Gewoon blijven oefenenquote:
Met deze zin maak je je direct al verdacht. Waar ken jij die twee mannen van en hoe ben je in godsnaam op de hoogte gekomen van hun 'talent'?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 05:49 schreef JoPiDo het volgende:
ohw GOD ik ben VERDACHTquote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:56 schreef Argento het volgende:
[..]
Met deze zin maak je je direct al verdacht. Waar ken jij die twee mannen van en hoe ben je in godsnaam op de hoogte gekomen van hun 'talent'?
Ik ben blij dat je je plastieken vagina niet zwanger wil maken BHFH! Hulde voor jou! Ik denk ook niet dat er ook maar iemand op deze aardkloot op nageslacht van jou zit te wachten...quote:Op zaterdag 11 maart 2006 16:11 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
ik wil het wel even laten nzien bij jou. Ik kan het wel, maar ik spuit altijd extern mijn sperma, omdat ik niet wil dat de meid ijn kwestie zwanger wordt. Ik kan wel redelijk snel weer door pompen.
ik wel hoor, ik heb alleen geen baarmoederquote:Op zondag 12 maart 2006 09:08 schreef VanBinsbergenLUL het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je je plastieken vagina niet zwanger wil maken BHFH! Hulde voor jou! Ik denk ook niet dat er ook maar iemand op deze aardkloot op nageslacht van jou zit te wachten...
Bedankt, vent!![]()
Dat geeft niet. Als vrouw mis je gewoon de snelle gevatheid die wij mannen van nature hebben.quote:Op zondag 12 maart 2006 20:52 schreef milagro het volgende:
omg... het kan niet nog iets meer voorspelbaar?
deze zag ik zo niet aankomen namelijk
Mjah, onder invloed van geiligheid wordt de terugloop bloedader dichtgeklemd.quote:Op zondag 12 maart 2006 21:48 schreef Manono het volgende:
o, zijn er dan ook mannen die dat niet kunnen? hm die kunnen dan vast wel weer iets anders
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |