Mm, jammer.. Dacht ik eindelijk voor vannacht iemand gevonden te hebben om gezellig samen over leuke mannen te praten...quote:Op zaterdag 11 maart 2006 03:27 schreef Litso het volgende:
Whehehe grapje!!1
Met bier ja.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 03:29 schreef cerror het volgende:
Jajaja, bier enzo.
Nee, geen bier.. Geef mij maar een likeurtjequote:Op zaterdag 11 maart 2006 03:29 schreef cerror het volgende:
Jajaja, bier enzo.
Meer drinken dusquote:Op zaterdag 11 maart 2006 03:33 schreef cerror het volgende:
Goddomme wat ben ik chagrijnig.
Raar want ik heb genoeg bier en atarimuziek.![]()
Doe ik al.quote:
Herkenbaar.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 03:43 schreef Nickthedick het volgende:
Ik moet er verdomme vroeg uit, maar kan niet slapen![]()
Ik heb er al 4 op... 'k zit nu aan iets sterkersquote:
Litso... het is misschien het bier dat spreekt, maar voor mij blijf je altijd die Arnon Grunberg look-alike die mij verafgoodt. Je bent een toffe gozer *hips*quote:
Verafgoden is een groot woord, maar ik lees altijd met plezier je postsquote:Op zaterdag 11 maart 2006 03:48 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Litso... het is misschien het bier dat spreekt, maar voor mij blijf je altijd die Arnon Grunberg look-alike die mij verafgoodt. Je bent een toffe gozer *hips*![]()
Mja... ik ben alleen niet erg actief geweest de laatste tijd.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 03:49 schreef Litso het volgende:
[..]
Verafgoden is een groot woord, maar ik lees altijd met plezier je posts
Nee. Vaker doen he!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 03:50 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Mja... ik ben alleen niet erg actief geweest de laatste tijd.![]()
Ik heb eigenlijk niet eens een eigen fantopic!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 03:49 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Het wordt al bijna het "litso-adoratietopic"
Daag me niet uit!!!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 03:53 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk niet eens een eigen fantopic!
Dan moet jij je collegae even vertellen dat ze niet alle topics waarin ik reageer op slot moeten gooien.quote:
Sowieso niet nu, want dan wordt 'ie toch volgebaggerd en morgenochtend gesloten.quote:
Ik ben nu een van hen. Sorryquote:Op zaterdag 11 maart 2006 03:55 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Dan moet jij je collegae even vertellen dat ze niet alle topics waarin ik reageer op slot moeten gooien.![]()
Word jij niet vaak verward met Viking84?quote:
Ik ben al bijna met voorbereidingen bezigquote:Op zaterdag 11 maart 2006 03:55 schreef Litso het volgende:
[..]
Sowieso niet nu, want dan wordt 'ie toch volgebaggerd en morgenochtend gesloten.
Et tu Brutus?quote:
Niet op de plekjes waar ik komquote:Op zaterdag 11 maart 2006 03:56 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Word jij niet vaak verward met Viking84?
Even wachten tot het een keer 'overdag' (je weet wel, met zonlicht) is. Liefst als yvonne/Sjeen/BrightEyes/Misstuque aanwezig is. Dan loopt het topic sowieso wel goed.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 03:56 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik ben al bijna met voorbereidingen bezig![]()
Hmmmquote:Op zaterdag 11 maart 2006 03:57 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Niet op de plekjes waar ik kom![]()
En ik!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 03:59 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
HmmmHet enige wat jou beschermt tegen een enorme afzeikpartij, is waarschijnlijk je geile usericon.
![]()
Charme, wat is dat?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 04:02 schreef Litso het volgende:
En natuurlijk haar charme, kwaliteiten in bed, enzovoorts enzovoorts
Maar zo bedoelde ik het niet
het tegenovergestelde van moi!quote:
Ik moest gewoon serieus hard lachen om deze postquote:Op zaterdag 11 maart 2006 04:11 schreef Nickthedick het volgende:
Ik ben so not in the mood voor een denkbeeldige vriendin van een (wederom) labiele mod.
![]()
Mijn fanquote:Op zaterdag 11 maart 2006 04:13 schreef cerror het volgende:
Toch benieuwd van wie Litsa een kloon is.
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 04:13 schreef cerror het volgende:
Toch benieuwd van wie Litsa een kloon is.
Egoïst!1 Denk aan alle bijstandsgezinnen en andere minima die een wintersport niet kunnen betalen.. Die kunnen zo dan toch nog wat van het winterse weer genieten!!! Tenminste, hier is de wereld weer eens wit en sneeuwt het!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 08:05 schreef JDude het volgende:
Mogguh!
Waar blijft die zon, verdomme. Ik moet wel een beetje relaxed buiten kunnen werken! [afbeelding]
9995
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 03:55 schreef Litso het volgende:
[..]
Sowieso niet nu, want dan wordt 'ie toch volgebaggerd en morgenochtend gesloten.
Dus dat worden foto's van een zatte Chowi in Berlijn!!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 13:00 schreef Chowi het volgende:
Whaha. Ik heb allang een nieuwe gekocht.
Alweer??quote:Op zaterdag 11 maart 2006 13:10 schreef cerror het volgende:
Gore kutdag, fekking kolerezooi.
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 13:01 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Dus dat worden foto's van een zatte Chowi in Berlijn!!
de kans zal iig groter zijn als de kans op foto's van een nuchtere chowi (in berlijn of niet)quote:
Da's toch niet mijn schuld!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 13:53 schreef cerror het volgende:
Ik moet godverdomme weer opruimen.
Het is èèn en al blik hier.
hahaquote:Op zaterdag 11 maart 2006 13:53 schreef cerror het volgende:
Ik moet godverdomme weer opruimen.
Het is èèn en al blik hier.
Nee, maar ik ben desalnietemin chagrijnig.quote:
allemaal hollandia blikken zekerquote:Op zaterdag 11 maart 2006 13:56 schreef cerror het volgende:
[..]
Nee, maar ik ben desalnietemin chagrijnig.
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 13:56 schreef cerror het volgende:
[..]
Nee, maar ik ben desalnietemin chagrijnig.
gisteren... hollandia en heineken door elkaar drinkenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:02 schreef killswitch het volgende:
[..]
allemaal hollandia blikken zeker
dat zal je lerenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:10 schreef mcDavid het volgende:
[..]
gisteren... hollandia en heineken door elkaar drinken
en ja ik had buikpijn vanochtend, niet te zuinig!
kijk je mag dan nog zo'n student zijn he maar op bier bespaar je nietquote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:10 schreef mcDavid het volgende:
[..]
gisteren... hollandia en heineken door elkaar drinken
-edit-
sorry, oranjeboom was dat
Oranjeboom is dan ook hendig fout!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:10 schreef mcDavid het volgende:
-edit-
sorry, oranjeboom was dat
oranjeboom is echt ranzig bocht gewoonquote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:24 schreef JDude het volgende:
[..]
Oranjeboom is dan ook hendig fout!
Ik begrijp niet dat het nog verkocht wordt, de brouwerij is niet meer.
9996
Och, ik heb er in mijn eerste paar jaar Breda mee leren leven.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:25 schreef killswitch het volgende:
oranjeboom is echt ranzig bocht gewoon
Nog 3!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:27 schreef JDude het volgende:
[..]
Och, ik heb er in mijn eerste paar jaar Breda mee leren leven.
Desalniettemin ben ik blij dat het nu in rap tempo wordt vervangen door o.a. Jupiler en Hertog Jan.
9997
je zal maar op een bruiloft zijn in een of andere indische tent, waar je kunt kiezen tusesn hollandia van de tap of heineken uit blik...quote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:23 schreef killswitch het volgende:
[..]
kijk je mag dan nog zo'n student zijn he maar op bier bespaar je niet
Bedankt voor het mooie topic, Ch.quote:
Graag gedaan.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:34 schreef JDude het volgende:
[..]
Bedankt voor het mooie topic, Ch.
10001
Dág. Hoe maakt u het?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:43 schreef Litso het volgende:
Goeiemorgen.
Jij ontaarde zoon!!! Je vader zo een poot uittrekken!!!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:49 schreef Litso het volgende:
Ik ben mijn vaders laptop aan het formatteren. Voor geld. Veel geld.
Ik hou van digibeten met geld over
Mijn vader is zo gierig dat het wel eens een keertje magquote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:50 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Jij ontaarde zoon!!! Je vader zo een poot uittrekken!!!![]()
Das ook niet leuk; een krent als vaderquote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:52 schreef Litso het volgende:
[..]
Mijn vader is zo gierig dat het wel eens een keertje mag
Inderdaad.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:54 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Das ook niet leuk; een krent als vader![]()
Even lekker profiteren!!!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:57 schreef Litso het volgende:
[..]
Inderdaad.
Dus mag ik gebruik van hem maken wanneer het eens een keer wel kan.
Ch-ooh-ie!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:58 schreef Chowi het volgende:
Tiets! Ooh!
Misschien betekent het iets!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 15:06 schreef Litso het volgende:
Ik droomde over je vannacht, Chowi. Niks spannends trouwens. Maar je liep wel rond in mijn droom.
Vreemd.
Ofwel dat ik teveel op Fok! zit, ofwel dat je een heel speciaal plekje in mijn hart hebtquote:
Preview-knop. Andere nutteloze zaken op dit forum.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 15:11 schreef Chowi het volgende:
Stofje. Andere dingen waarvoor ik me interesseer.
Och, weer zo'n zweefteef die beweert dat dromen iets betekenen. Dromen is gewoon een reflectie op de werkelijkheid uit het verleden en Litso BeFt teveel en droomt dús over jou. Het is gewoon een waarschuwing, eigenlijk.quote:
Misschien hebben mijn tieten veel indruk op je gemaakt.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 15:12 schreef Litso het volgende:
[..]
Ofwel dat ik teveel op Fok! zit, ofwel dat je een heel speciaal plekje in mijn hart hebt
D'oh.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 15:13 schreef Stofje het volgende:
[..]
Och, weer zo'n zweefteef die beweert dat dromen iets betekenen. Dromen is gewoon een reflectie op de werkelijkheid uit het verleden en Litso BeFt teveel en droomt dús over jou. Het is gewoon een waarschuwing, eigenlijk.
In feite zeg je nu zelf dat dromen wat betekenen.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 15:13 schreef Stofje het volgende:
[..]
Och, weer zo'n zweefteef die beweert dat dromen iets betekenen. Dromen is gewoon een reflectie op de werkelijkheid uit het verleden en Litso BeFt teveel en droomt dús over jou. Het is gewoon een waarschuwing, eigenlijk.
Ja, een reflectie op de werkelijkheid, geen diepliggende gedachtes verder.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 15:15 schreef Litso het volgende:
[..]
In feite zeg je nu zelf dat dromen wat betekenen.
Maarja, de realiteit ook.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 15:17 schreef JDude het volgende:
Dromen zijn overrated.
Oh no, here comes another one.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 15:17 schreef JDude het volgende:
Dromen zijn overrated.
Ah, goedjiegoedjiegoedjie.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 15:19 schreef Litso het volgende:
Ik geloof wel dat dromen wat betekenen. Dus.
Ik ook!!!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 15:19 schreef Litso het volgende:
Ik geloof wel dat dromen wat betekenen. Dus.
Ik vind je lief!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 15:21 schreef Litso het volgende:
[..]
Oh Stofje, wat zeg je dat toch weer mooi
Litso jou niet!quote:
Ik vind jou ook lief! En Litso vindt mij ook lief! En jij vindt mij ook lief! We vinden elkaar super lief. Lieffffffff!quote:
Sloerie.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 15:23 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Sinds Litso uit de kast is gekomen is er veel meer warmte in BeF![]()
Ik word er helemaal warm van.quote:
Puber.quote:
Sorry, het was gewoon zo mooi dat ik het even moest verpestenquote:
Zo herkenbaarquote:Op zaterdag 11 maart 2006 15:26 schreef Litso het volgende:
[..]
Sorry, het was gewoon zo mooi dat ik het even moest verpesten
Uit het raam er mee! Dan heb je "Blik op de weg"!!!111!1one111eeen!1!!!quote:
Dan dans ik in het rondquote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:55 schreef Chowi het volgende:
Sorry.. Ik betaal het volgende rondje wel.
Je houdt van me hè?quote:
Hihi!quote:
Voyeur!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:09 schreef Slarioux het volgende:
Ok, ik wacht wel even discreet om het hoekje.
C'est vrai!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:13 schreef Litso het volgende:
[..]
Voyeur!
Hoorde je dat Chow, ik sprak frans
Ok, ik leg mijn periscoop wel even weg.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:13 schreef Litso het volgende:
[..]
Voyeur!
Hoorde je dat Chow, ik sprak frans
Mwah, morgen rond een uurtje of 5 kom ik wel weer uit mijn bed.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:17 schreef Chowi het volgende:
Ligt eraan. Hoe lang gaat het duren?
Je bent zo meelevend.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:20 schreef Litso het volgende:
[..]
Mwah, morgen rond een uurtje of 5 kom ik wel weer uit mijn bed.
Nouja, ga ook maar dan. Neem een lekker dagje vrij, dan spuit ik je morgen weer onder.
Heb ik nog iets gemist?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:05 schreef Chowi het volgende:
Hoi.
Een cumshot van Litso in mijn gezicht, meer niet.quote:
Ok, dan maakt het niks uit.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:09 schreef Chowi het volgende:
[..]
Een cumshot van Litso in mijn gezicht, meer niet.
Hij blijft briljant, die parkiet.quote:
quote:
Ikschudzezouitmijnmouw.quote:
Meermeer.quote:
Als mijn mouw tijd heeft!!quote:
Mouwen.quote:
quote:
Zie je! ZIE JE!!?!!quote:
Geheime boodschappen.quote:
Alleen dat ontcijferen wil niet echt..quote:
Laat dat dan over aan wiskundigen.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:48 schreef cerror het volgende:
[..]
Alleen dat ontcijferen wil niet echt..
En dat aan verpleegkundigen.quote:Athans, verbanden leggen en zulks.
quote:
Idols?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:42 schreef pc-fr34k het volgende:
Dat was dus tevens een schop.
Anyway, ik ga weer tv kijken.
Bah, is dat gedoe nou nog bezig?quote:
Finale.quote:
Euh.quote:
Die doet niet mee.quote:
Niet meer.. offe?quote:
En dat weet ik omdat de vriendin van mijn broer het volgt. En mijn ouders nu. Omg wat triest. Ze kunnen wel zingen enzo, maar dat gelul er omheen...quote:
Cammen?quote:
quote:
quote:
quote:
Stiekem doet hij het tóch, ik weet het zeker.quote:
Neuhquote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:11 schreef Chowi het volgende:
[..]
Stiekem doet hij het tóch, ik weet het zeker.
Oh.quote:
Jij nog wat wereldschokkends meegemaakt?quote:
Nou, ik zat vanmorgen zo naar buiten te staren, met mijn voeten tegen de kachel en een kop thee. En toen vloog er opeens een vogel voorbij.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:13 schreef Janetje het volgende:
[..]
Jij nog wat wereldschokkends meegemaakt?
Heb uitgeslapen, in de straat stond een auto in de fik, heb boodschappen gedaan, dat was het wel...quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:15 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nou, ik zat vanmorgen zo naar buiten te staren, met mijn voeten tegen de kachel en een kop thee. En toen vloog er opeens een vogel voorbij.
Dat was het.
Heb je de auto geblust met een zeikstraal?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:16 schreef Janetje het volgende:
[..]
Heb uitgeslapen, in de straat stond een auto in de fik, heb boodschappen gedaan, dat was het wel...
Nee, er waren geen Nederlanders in de buurt om te gooien..quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:17 schreef Chowi het volgende:
[..]
Heb je de auto geblust met een zeikstraal?
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:18 schreef Janetje het volgende:
[..]
Nee, er waren geen Nederlanders in de buurt om te gooien..
Jaja, flauw.. ik weet het..quote:
Zien!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:21 schreef Janetje het volgende:
[..]
Jaja, flauw.. ik weet het..
Heb er wel een toffe foto van trouwens![]()
Kan niet, staat op mn laptop.quote:
Nja, dan moet je hem maar een andere keer laten zien.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:25 schreef Janetje het volgende:
[..]
Kan niet, staat op mn laptop.
Zit in een internetcafe.
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:26 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nja, dan moet je hem maar een andere keer laten zien.
lol!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:27 schreef Janetje het volgende:
[..]
komt wel goed..
Volgende keer steek ik zelf ook wel wat in de fik..
quote:
Veeg je het ook weer op?quote:
quote:
Weer met je smileys in de weer?quote:
Mmm-mmm. Kwam ze net weer tegen.quote:
Je hebt ze wel gegroet neem ik aan?quote:
In ieder geval niet met dubbele punt w.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:48 schreef Janetje het volgende:
[..]
Je hebt ze wel gegroet neem ik aan?
Wat denk je wel niet van mequote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:52 schreef cerror het volgende:
[..]
In ieder geval niet met dubbele punt w.
Whehehehe, 20x in mijn scherm en in een loop, maar het duurde nog fucking lang voor ik daar achter wasquote:Op zondag 12 maart 2006 00:53 schreef cerror het volgende:
http://jackandthepuppy.ytmnd.com/
Net gemaakt.
Postkrikker!~quote:Op zondag 12 maart 2006 03:35 schreef JDude het volgende:
Kwartet.
Waterpoloquote:Op zondag 12 maart 2006 12:01 schreef Misstique het volgende:
Wat voor wedstrijd?
Cheer up dude!quote:Op zondag 12 maart 2006 12:04 schreef JDude het volgende:
Joepie. Een nieuwe kutdag.
Mwah, misschien vanmiddag.quote:
Teleurstelling.quote:
Maar daar ga ik het verder niet eensch over hebben. Lalalalala.quote:
Okay...quote:Op zondag 12 maart 2006 12:14 schreef JDude het volgende:
[..]
Maar daar ga ik het verder niet eensch over hebben. Lalalalala.
Thanks.quote:
DL.quote:Op zondag 12 maart 2006 12:49 schreef DeLeider het volgende:
Mogguh.
Dat moest er nog eens bijkomenquote:Op zondag 12 maart 2006 12:50 schreef JDude het volgende:
[..]
DL.
Vandaag vrij zeker, nu het zonnetje schijnt?
Ah, het had gekund dat ze je alleen op regendagen lieten werkenquote:Op zondag 12 maart 2006 12:51 schreef DeLeider het volgende:
Dat moest er nog eens bijkomennee om 2 uur mag ik weer aan de wandel....
Neuh, ik moet altijd wel lachen als ik binnen zit, met bier en frituur, en buiten regent het, hard uiteraard, en er moeten kut collega's werken.quote:Op zondag 12 maart 2006 12:52 schreef JDude het volgende:
[..]
Ah, het had gekund dat ze je alleen op regendagen lieten werken
Ja, of niet godverdomme.quote:Op zondag 12 maart 2006 13:36 schreef JDude het volgende:
Slotje.
Ouwe truc, werkt altijd.quote:Op zondag 12 maart 2006 13:45 schreef cerror het volgende:
Ja, of niet godverdomme.
Sjowie.quote:Op zondag 12 maart 2006 14:28 schreef Chowi het volgende:
We're bahack!
Sjeedoet.quote:
Licht toe ende leg uit, waarom heb jij een kansloze zwerver-lookquote:Op zondag 12 maart 2006 14:46 schreef JDude het volgende:
Ik ga mij eens even van mijn kansloze zwerver-look ontdoen.
Een baard van een paar dagen, m'n haar door de war, en nog niet gedoucht.quote:Op zondag 12 maart 2006 14:47 schreef Stofje het volgende:
Licht toe ende leg uit, waarom heb jij een kansloze zwerver-look.
Daar kom ik niet meer vanaf denk vandaagquote:Op zondag 12 maart 2006 14:46 schreef JDude het volgende:
Ik ga mij eens even van mijn kansloze zwerver-look ontdoen.
Pics!quote:Op zondag 12 maart 2006 14:56 schreef jackson het volgende:
[..]
Daar kom ik niet meer vanaf denk vandaag![]()
quote:Op zondag 12 maart 2006 15:02 schreef Stufjuh het volgende:
En Chowi natuurlijk ook.
Inderdaad.quote:Op zondag 12 maart 2006 15:06 schreef Stufjuh het volgende:
Inderdaad, Stofje. Wat deed Chowi verkeerd? Je bent stom, je denkt zeker dat je alles bent nu je mod bent.![]()
Níet dus!quote:
Wie ben jij nou weer?quote:Op zondag 12 maart 2006 15:07 schreef Misstique het volgende:
Ik ben er ook weer.
Mooie multimonoloog.quote:
Nee.quote:
Voor een topic waar alleen users met een "u" in de naam mochten posten.quote:
STFU.quote:
quote:
O-kee.quote:
Same here.quote:Op zondag 12 maart 2006 15:23 schreef Stofje het volgende:
Ik ben al sinds 12 uur aan het ontbijten. Heerlijk, álle tijd.
Geniet ervan zo lang het duurt.quote:Op zondag 12 maart 2006 15:30 schreef cerror het volgende:
Fok werkt weer, krieg.
Ik schat nog 10 minuten.quote:
Nog maar 17 posts.quote:Op zondag 12 maart 2006 16:54 schreef Litso het volgende:
Zeg mijn kast staat wel lang open
Ik krijg het koud.
Ohnoes, not a slotje.quote:
Waarom kan dat niet dan?quote:Op zondag 12 maart 2006 17:05 schreef Stofje het volgende:
Ben ik een prachtig nieuwe topbar aan het maken voor m'n site. Sla het bestand telkens op als PSD. Wil ik de ligging van een stukje tekst wijzigen, kan ik niet meer bij die tekst. Godver. Tamelijk irritant.![]()
O, okay.quote:Op zondag 12 maart 2006 17:05 schreef Litso het volgende:
Neu, gewoon een reeksenstop.
Geen idee... Naja, ik heb nu alle details van het lettertype en de bewerking van de letters opgeschrevenquote:Op zondag 12 maart 2006 17:09 schreef Litso het volgende:
[..]
Waarom kan dat niet dan?
Of is dat juist het probleem?
quote:Op zondag 12 maart 2006 12:04 schreef JDude het volgende:
Joepie. Een nieuwe kutdag.
Had je eerst niet door dat het zondag was??quote:
Mogguhquote:Op zondag 12 maart 2006 16:54 schreef Litso het volgende:
Zeg mijn kast staat wel lang open
Ik krijg het koud.
oh, dus dát hoorde ik!quote:Op zondag 12 maart 2006 20:50 schreef Chowi het volgende:
Ik heb de hele downtime niet meegekregen, ik ben veel te hyperactief. Net stond ik vanaf de trap naar beneden, op maximale volume "Floooower, flooower, flooohooower!" te zingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |