Mm, jammer.. Dacht ik eindelijk voor vannacht iemand gevonden te hebben om gezellig samen over leuke mannen te praten...quote:Op zaterdag 11 maart 2006 03:27 schreef Litso het volgende:
Whehehe grapje!!1
Met bier ja.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 03:29 schreef cerror het volgende:
Jajaja, bier enzo.
Nee, geen bier.. Geef mij maar een likeurtjequote:Op zaterdag 11 maart 2006 03:29 schreef cerror het volgende:
Jajaja, bier enzo.
Meer drinken dusquote:Op zaterdag 11 maart 2006 03:33 schreef cerror het volgende:
Goddomme wat ben ik chagrijnig.
Raar want ik heb genoeg bier en atarimuziek.![]()
Doe ik al.quote:
Herkenbaar.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 03:43 schreef Nickthedick het volgende:
Ik moet er verdomme vroeg uit, maar kan niet slapen![]()
Ik heb er al 4 op... 'k zit nu aan iets sterkersquote:
Litso... het is misschien het bier dat spreekt, maar voor mij blijf je altijd die Arnon Grunberg look-alike die mij verafgoodt. Je bent een toffe gozer *hips*quote:
Verafgoden is een groot woord, maar ik lees altijd met plezier je postsquote:Op zaterdag 11 maart 2006 03:48 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Litso... het is misschien het bier dat spreekt, maar voor mij blijf je altijd die Arnon Grunberg look-alike die mij verafgoodt. Je bent een toffe gozer *hips*![]()
Mja... ik ben alleen niet erg actief geweest de laatste tijd.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 03:49 schreef Litso het volgende:
[..]
Verafgoden is een groot woord, maar ik lees altijd met plezier je posts
Nee. Vaker doen he!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 03:50 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Mja... ik ben alleen niet erg actief geweest de laatste tijd.![]()
Ik heb eigenlijk niet eens een eigen fantopic!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 03:49 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Het wordt al bijna het "litso-adoratietopic"
Daag me niet uit!!!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 03:53 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk niet eens een eigen fantopic!
Dan moet jij je collegae even vertellen dat ze niet alle topics waarin ik reageer op slot moeten gooien.quote:
Sowieso niet nu, want dan wordt 'ie toch volgebaggerd en morgenochtend gesloten.quote:
Ik ben nu een van hen. Sorryquote:Op zaterdag 11 maart 2006 03:55 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Dan moet jij je collegae even vertellen dat ze niet alle topics waarin ik reageer op slot moeten gooien.![]()
Word jij niet vaak verward met Viking84?quote:
Ik ben al bijna met voorbereidingen bezigquote:Op zaterdag 11 maart 2006 03:55 schreef Litso het volgende:
[..]
Sowieso niet nu, want dan wordt 'ie toch volgebaggerd en morgenochtend gesloten.
Et tu Brutus?quote:
Niet op de plekjes waar ik komquote:Op zaterdag 11 maart 2006 03:56 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Word jij niet vaak verward met Viking84?
Even wachten tot het een keer 'overdag' (je weet wel, met zonlicht) is. Liefst als yvonne/Sjeen/BrightEyes/Misstuque aanwezig is. Dan loopt het topic sowieso wel goed.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 03:56 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik ben al bijna met voorbereidingen bezig![]()
Hmmmquote:Op zaterdag 11 maart 2006 03:57 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Niet op de plekjes waar ik kom![]()
En ik!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 03:59 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
HmmmHet enige wat jou beschermt tegen een enorme afzeikpartij, is waarschijnlijk je geile usericon.
![]()
Charme, wat is dat?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 04:02 schreef Litso het volgende:
En natuurlijk haar charme, kwaliteiten in bed, enzovoorts enzovoorts
Maar zo bedoelde ik het niet
het tegenovergestelde van moi!quote:
Ik moest gewoon serieus hard lachen om deze postquote:Op zaterdag 11 maart 2006 04:11 schreef Nickthedick het volgende:
Ik ben so not in the mood voor een denkbeeldige vriendin van een (wederom) labiele mod.
![]()
Mijn fanquote:Op zaterdag 11 maart 2006 04:13 schreef cerror het volgende:
Toch benieuwd van wie Litsa een kloon is.
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 04:13 schreef cerror het volgende:
Toch benieuwd van wie Litsa een kloon is.
Egoïst!1 Denk aan alle bijstandsgezinnen en andere minima die een wintersport niet kunnen betalen.. Die kunnen zo dan toch nog wat van het winterse weer genieten!!! Tenminste, hier is de wereld weer eens wit en sneeuwt het!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 08:05 schreef JDude het volgende:
Mogguh!
Waar blijft die zon, verdomme. Ik moet wel een beetje relaxed buiten kunnen werken! [afbeelding]
9995
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |