Tuurlijk!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:56 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Maar wel aan de buis gekluisterd? En wie is je favoriet?
Mwah, niet verkeerd, hoorde het net omdat Ajax-PSV teveel bufferdequote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:23 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Tuurlijk!
En ik ga voor Floortje, die doet het ondanks haar keelontsteking niet verkeerd. Laatste nummer was perfect.
Sorryquote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:28 schreef Superheld het volgende:
Klote zooi.![]()
Ga maar naar het cafe, kut uitslagen.
Houdoe.
Wij helpen andere clubs altijd, elk seizoen maar weer. Dit seizoen alle clubs van onderen, behalve NAC, lijkt het.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:32 schreef dndiek het volgende:
Wat dat betreft werkt Groningen voor NAC niet echt mee
Je bleef toch lang weg, ik begon ongerust te wordenquote:
Tja, ons verhaal van deze competitie. Tegen de mindere clubs, in uitwedstrijden.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:36 schreef Eilanden het volgende:
Groningen laat het wel liggen tegen de 'mindere' clubs...
Dus volgende week drie punten tegen Ajax?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:39 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Tja, ons verhaal van deze competitie. Tegen de mindere clubs, in uitwedstrijden.
Als je onze reeks dit seizoen bekijkt: ja. Maar we zitten duidelijk in een dip. Maar goed, Noca en ik zullen ons best doen ze naar een overwinning te schreeuwen, met ons nog 19.000 mensen, en ik ga er vanuit dat Buijssie gewoon weer in de basis staat met z'n 100% anti-Ajax mentaliteitquote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:48 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Dus volgende week drie punten tegen Ajax?
(ja, ik hou die Grunningers in de gaten)
Stond 'ie niet in de basis? Bel Jans!!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:51 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Als je onze reeks dit seizoen bekijkt: ja. Maar we zitten duidelijk in een dip. Maar goed, Noca en ik zullen ons best doen ze naar een overwinning te schreeuwen, met ons nog 19.000 mensen, en ik ga er vanuit dat Buijssie gewoon weer in de basis staat met z'n 100% anti-Ajax mentaliteit
Jaquote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:56 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Stond 'ie niet in de basis? Bel Jans!!
Jullie hebben tenminste nog de keus... bij ons is het halve elftal geschorst of geblesseerd![]()
Je moet als Roda zijnde toch wel met een man meer Sparta kapot kunnen spelen? Ook als ze verdedigend spelen?quote:
En volgens mij is het dit keer niet hete telefoonsex right?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:01 schreef clauwheee het volgende:
[..]
JaBelachelijk hè. Buijs ernaast en Matthijs blijft er altijd in. Jans kan dus sowieso een belletje verwachten, hij is volgens mij de kluts kwijt.
Telefoonsex met Jansquote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:03 schreef Eilanden het volgende:
[..]
En volgens mij is het dit keer niet hete telefoonsex right?![]()
![]()
De eerste helft werd die muur constant kapot gespeeld maar was er geen communicatie. De 2de helft werd Sparta sterker. Je zou eigenlijk denken dat wij met 10 speelden... Vooral na de 1-1 was het afgelopen met Roda...quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:02 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Je moet als Roda zijnde toch wel met een man meer Sparta kapot kunnen spelen? Ook als ze verdedigend spelen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |