Ik neem het graag op voor sommige lieden, die het verdienen en dat is zeker geen aarslikkerijquote:Op zaterdag 11 maart 2006 01:13 schreef Manu82 het volgende:
[..]
peter6000 is prima, maar ik denk dat hij geen aarslikker nodig heeft
Hun streamverslagen waren anders wel okequote:Op zaterdag 11 maart 2006 01:14 schreef APK het volgende:
A&M&A krijgen ook nog even een persoonlijke kots.
Gatverdamme, wat een misselijke figuren die alles altijd in de hand wilden houden maar achter de schermen gingen emailen over de regels van de Servival game.![]()
![]()
![]()
Joh, pak een willekeurig figuur uit de SC en kots er lekker op!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 01:11 schreef k_i_m het volgende:
Gadsamme, bij mij is alles alweer in het BB5 gat gezonken. Ik moet echt teruglezen om nog mensen te verzinnen.
Gooi het er allemaal maar uit hoor, nog 1 dagje, kom op je kan het!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 01:14 schreef APK het volgende:
Gatverdamme, wat een misselijke figuren die alles altijd in de hand wilden houden maar achter de schermen gingen emailen over de regels van de Servival game.![]()
![]()
![]()
Het leest toch minder lekker weg, als je weet dat ze door een NSB-duo zijn geschreven.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 01:15 schreef Falco het volgende:
[..]
Hun streamverslagen waren anders wel oke
Het is wel aarslikkerij, schijnheilig mannetje, je wil dat andere users Peter6000 niet aanvallen en toch noem je zijn naam en in de context van dat jij hem wel zal beschermen terwijl hij dat vast zelf ook wel kan (maar misschien heb jij andere behoeftes)!!!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 01:14 schreef Falco het volgende:
[..]
Ik neem het graag op voor sommige lieden, die het verdienen en dat is zeker geen aarslikkerij
Heb je SuperTrutje weer die de vrede in een topic wil bewaren.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 01:16 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Gooi het er allemaal maar uit hoor, nog 1 dagje, kom op je kan het!
Oh falco wil ook weer even een wit voetje halen.quote:
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 01:14 schreef APK het volgende:
![]()
![]()
*hap*hap*quote:Op zaterdag 11 maart 2006 01:17 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Het is wel aarslikkerij, schijnheilig mannetje, je wil dat andere users Peter6000 niet aanvallen en toch noem je zijn naam en in de context van dat jij hem wel zal beschermen terwijl hij dat vast zelf ook wel kan (maar misschien heb jij andere behoeftes)!!!
Ik ben net Manu. ook al zo'n typequote:Op zaterdag 11 maart 2006 01:17 schreef APK het volgende:
[..]
Heb je SuperTrutje weer die de vrede in een topic wil bewaren.
Watte?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 01:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Het leest toch minder lekker weg, als je weet dat ze door een NSB-duo zijn geschreven.![]()
Amsterdammers zijn kutquote:Op zaterdag 11 maart 2006 01:18 schreef APK het volgende:
[..]
Oh falco wil ook weer even een wit voetje halen.
Zwaar kut.quote:
cuallquote:Op zaterdag 11 maart 2006 01:21 schreef APK het volgende:
Hoe heet die lelijke kenau ook alweer?
Dat wijf met die brommer die Peet6000.0000 de hele tijd een ban aansmeerde![]()
![]()
Vervuil dan lekker dat topic dat daarvoor bedoeld isquote:
Eendenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 01:22 schreef PC eend het volgende:
[..]
Vervuil dan lekker dat topic dat daarvoor bedoeld is![]()
quote:
Associatietopicsquote:Op zaterdag 11 maart 2006 01:26 schreef SuperMOM het volgende:
Vogelgriep
oh dit was niet het associatietopic?
Die nicht heeft wel een punt.quote:
Misschien had hij die ballen in Falco's reet kunnen stoppenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 01:27 schreef Athalon het volgende:
Peter 6000 heeft prachtige kerstballen gemaakt, waar menig fokkertje nog uren op zou zweten![]()
Precies.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 01:27 schreef Athalon het volgende:
Peter 6000 heeft prachtige kerstballen gemaakt, waar menig fokkertje nog uren op zou zweten![]()
Bij deze kots ik nog een keer op jouquote:Op zaterdag 11 maart 2006 01:28 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Misschien had hij die ballen in Falco's reet kunnen stoppen
Liefde en haat ligt dicht bij elkaarquote:Op zaterdag 11 maart 2006 01:29 schreef Falco het volgende:
[..]
Bij deze kots ik nog een keer op jou. Vanwaar die fixatie jegens mij
Oh, dan nomineer ikquote:Op zaterdag 11 maart 2006 01:15 schreef APK het volgende:
[..]
Joh, pak een willekeurig figuur uit de SC en kots er lekker op!![]()
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 01:33 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Oh, dan nomineer ik. Kimske
. met d'r gezwets van "Nog één keer en ik neem mijn maatregelen" tegen LS
. Whoehahaha
.
.
.
.
Coos? Golfert? Nee hè.quote:
k_i_mquote:Op zaterdag 11 maart 2006 01:33 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Oh, dan nomineer ik. Kimske
. met d'r gezwets van "Nog één keer en ik neem mijn maatregelen" tegen LS
. Whoehahaha
.
.
.
.
Mag jij doen, meeloperige sukkel.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 01:37 schreef Manu82 het volgende:
Hey APK, ga je in deel 2 een poll maken, lamzak ?
Hej oude avatar weer terug?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 01:47 schreef Wickedangel het volgende:
Wat een gewéldig baggertopic![]()
Schaamteloze TVP
Ik ben gewoon eerlijk. Voor mij ben jij een nobody. Een niks. Niemand.quote:
Ah eenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 01:49 schreef APK het volgende:
[..]
Ik ben gewoon eerlijk. Voor mij ben jij een nobody. Een niks. Niemand.
Iemand uit de SC waarschijnlijk. Niet ergelijk genoeg om op te kotsen.
Val dood!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 01:47 schreef Wickedangel het volgende:
Wat een gewéldig baggertopic![]()
Schaamteloze TVP
dankje idioot! De enige posts die ik van jou gezien heb zijn of geschreven vanwege een gefrustreerd leven of vanwege ander frustratiesquote:Op zaterdag 11 maart 2006 01:42 schreef APK het volgende:
[..]
Mag jij doen, meeloperige sukkel.
Sorry jochie, maar ik heb van jou nooit een zinnige bijdrage gezien.
Tenzij je het zielige -en herhaaldelijk- bedelen om ghostwriter te mogen worden van een boek grappig vindt.
Dikke vette![]()
![]()
![]()
Leg eens uitquote:Op zaterdag 11 maart 2006 01:51 schreef Manu82 het volgende:
dankje idioot! De enige posts die ik van jou gezien heb zijn of geschreven vanwege een gefrustreerd leven of vanwege ander frustratiesohja
![]()
Jouw probleem met frustraties die ik blijkbaar heb.quote:
Ik heb geen probleem met jou frustraties. Jij blijkbaar wel! Je zoekt altijd wel iets of iemand om tegen aan te schoppen dat geeft volgens mij wel aan dat je nogal gefrustreerd bentquote:Op zaterdag 11 maart 2006 01:54 schreef APK het volgende:
[..]
Jouw probleem met frustraties die ik blijkbaar heb.
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 01:57 schreef golfer het volgende:
* golfer strooit met liefdevolle-sterretjes naar iedereen
Is er eigenlijk wel een user te vinden waar we niet op kotsten tijdens BBH
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jijquote:Op zaterdag 11 maart 2006 01:57 schreef golfer het volgende:
Flikker op naar 40+quote:Op zaterdag 11 maart 2006 01:57 schreef golfer het volgende:
* golfer strooit met liefdevolle-sterretjes naar iedereen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heb ik niet in mijn AT.quote:
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 01:58 schreef ivosnivo het volgende:
BRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAK onvoorstelbaar dat mensen dat kunnen aanzien, net zoals idols........
de mavo is moeilijk hequote:Op zaterdag 11 maart 2006 01:55 schreef APK het volgende:
Effe tussendoor: Manu82![]()
![]()
![]()
Wat is die gozert dom zeg!![]()
Ja maak maar een nóg grotere zwijnenstal van dat stinknest van je.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 01:54 schreef SuperMOM het volgende:
Dag kotsers, ik ga lekker in mijn bedje lopen kotsen om sommige users hier![]()
![]()
komt door al die bejaarden die weer uit hun graf zijn opgestaanquote:Op zaterdag 11 maart 2006 02:03 schreef BONG4002 het volgende:
Wat een saaie dooie zooi hier zegniet normaal
Tja spookuur he?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 02:04 schreef Manu82 het volgende:
[..]
komt door al die bejaarden die weer uit hun graf zijn opgestaan
Dankje voor het complimentquote:Op zaterdag 11 maart 2006 02:07 schreef APK het volgende:
De (meeste) mensen die inhoudelijk kunnen posten zijn nog wakker en de rest is helaas naar bed.
Geef eens een goede onderbouwing waarom jij op mij kotst.quote:
omdat je een lelijke kop hebt oaquote:Op zaterdag 11 maart 2006 02:12 schreef APK het volgende:
[..]
Geef eens een goede onderbouwing waarom jij op mij kotst.
Omdat je eigenlijk heel lief bentquote:Op zaterdag 11 maart 2006 02:12 schreef APK het volgende:
[..]
Geef eens een goede onderbouwing waarom jij op mij kotst.
Melke is lekker een belangrijk mailtje kwijt.quote:
Vertel!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 02:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Melke is lekker een belangrijk mailtje kwijt.![]()
Vuile lurkertquote:Op zaterdag 11 maart 2006 02:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Melke is lekker een belangrijk mailtje kwijt.![]()
Daar zit ze nu over te zeuren in het mongolentopic. Maar hoe het precies zit weet ik niet, want al snel was ik genoodzaakt om die inteeltkudde kohalzend te verlaten.quote:
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 02:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Daar zit ze nu over te zeuren in het mongolentopic. Maar hoe het precies zit weet ik niet, want al snel was ik genoodzaakt om die inteeltkudde kohalzend te verlaten.
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 02:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Daar zit ze nu over te zeuren in het mongolentopic. Maar hoe het precies zit weet ik niet, want al snel was ik genoodzaakt om die inteeltkudde kohalzend te verlaten.
Als je er blijkbaar lurkt ben je waarschijnlijk zelf ook een mongool! Of je houdt er in het dagelijks leven gewoon van om er naar te kijken!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 02:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Als jij een foto zou plaatsen in het fotoboek....quote:
Hahahaha en jij loopt zelfs een blauwtje als je godbetert Melke wilt palen "helpen" met haar mailprobleem. Keihard afgewezen.quote:
Anders lees je ook een keer de tweede zin van iemands post, in plaat van meteen er op los te blaatreplyen.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 02:21 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Als je er blijkbaar lurkt ben je waarschijnlijk zelf ook een mongool! Of je houdt er in het dagelijks leven gewoon van om er naar te kijken!
Dus ik mag hier pas komen als ik m'n rotkop in het fotoboek zet, zodat ik door jou kan worden afgezeken over mijn bank/trui/hoofd/tafelquote:Op zaterdag 11 maart 2006 02:22 schreef APK het volgende:
[..]
Als jij een foto zou plaatsen in het fotoboek....
.....dan kunnen we vergelijken. Vooralsnog ben jij een anonieme braller zonder gezicht......
DUS FLIKKER OP BB5 & HHB-Held zonder gezicht.![]()
Hier komen ze voor Manu82 met zijn grote muil die zijn gezicht niet durft te tonen::
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|