Hej oude avatar weer terug?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 01:47 schreef Wickedangel het volgende:
Wat een gewéldig baggertopic![]()
Schaamteloze TVP
Ik ben gewoon eerlijk. Voor mij ben jij een nobody. Een niks. Niemand.quote:
Ah eenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 01:49 schreef APK het volgende:
[..]
Ik ben gewoon eerlijk. Voor mij ben jij een nobody. Een niks. Niemand.
Iemand uit de SC waarschijnlijk. Niet ergelijk genoeg om op te kotsen.
Val dood!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 01:47 schreef Wickedangel het volgende:
Wat een gewéldig baggertopic![]()
Schaamteloze TVP
dankje idioot! De enige posts die ik van jou gezien heb zijn of geschreven vanwege een gefrustreerd leven of vanwege ander frustratiesquote:Op zaterdag 11 maart 2006 01:42 schreef APK het volgende:
[..]
Mag jij doen, meeloperige sukkel.
Sorry jochie, maar ik heb van jou nooit een zinnige bijdrage gezien.
Tenzij je het zielige -en herhaaldelijk- bedelen om ghostwriter te mogen worden van een boek grappig vindt.
Dikke vette![]()
![]()
![]()
Leg eens uitquote:Op zaterdag 11 maart 2006 01:51 schreef Manu82 het volgende:
dankje idioot! De enige posts die ik van jou gezien heb zijn of geschreven vanwege een gefrustreerd leven of vanwege ander frustratiesohja
![]()
Jouw probleem met frustraties die ik blijkbaar heb.quote:
Ik heb geen probleem met jou frustraties. Jij blijkbaar wel! Je zoekt altijd wel iets of iemand om tegen aan te schoppen dat geeft volgens mij wel aan dat je nogal gefrustreerd bentquote:Op zaterdag 11 maart 2006 01:54 schreef APK het volgende:
[..]
Jouw probleem met frustraties die ik blijkbaar heb.
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 01:57 schreef golfer het volgende:
* golfer strooit met liefdevolle-sterretjes naar iedereen
Is er eigenlijk wel een user te vinden waar we niet op kotsten tijdens BBH
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jijquote:Op zaterdag 11 maart 2006 01:57 schreef golfer het volgende:
Flikker op naar 40+quote:Op zaterdag 11 maart 2006 01:57 schreef golfer het volgende:
* golfer strooit met liefdevolle-sterretjes naar iedereen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heb ik niet in mijn AT.quote:
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 01:58 schreef ivosnivo het volgende:
BRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAK onvoorstelbaar dat mensen dat kunnen aanzien, net zoals idols........
de mavo is moeilijk hequote:Op zaterdag 11 maart 2006 01:55 schreef APK het volgende:
Effe tussendoor: Manu82![]()
![]()
![]()
Wat is die gozert dom zeg!![]()
Ja maak maar een nóg grotere zwijnenstal van dat stinknest van je.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 01:54 schreef SuperMOM het volgende:
Dag kotsers, ik ga lekker in mijn bedje lopen kotsen om sommige users hier![]()
![]()
komt door al die bejaarden die weer uit hun graf zijn opgestaanquote:Op zaterdag 11 maart 2006 02:03 schreef BONG4002 het volgende:
Wat een saaie dooie zooi hier zegniet normaal
Tja spookuur he?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 02:04 schreef Manu82 het volgende:
[..]
komt door al die bejaarden die weer uit hun graf zijn opgestaan
Dankje voor het complimentquote:Op zaterdag 11 maart 2006 02:07 schreef APK het volgende:
De (meeste) mensen die inhoudelijk kunnen posten zijn nog wakker en de rest is helaas naar bed.
Geef eens een goede onderbouwing waarom jij op mij kotst.quote:
omdat je een lelijke kop hebt oaquote:Op zaterdag 11 maart 2006 02:12 schreef APK het volgende:
[..]
Geef eens een goede onderbouwing waarom jij op mij kotst.
Omdat je eigenlijk heel lief bentquote:Op zaterdag 11 maart 2006 02:12 schreef APK het volgende:
[..]
Geef eens een goede onderbouwing waarom jij op mij kotst.
Melke is lekker een belangrijk mailtje kwijt.quote:
Vertel!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 02:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Melke is lekker een belangrijk mailtje kwijt.![]()
Vuile lurkertquote:Op zaterdag 11 maart 2006 02:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Melke is lekker een belangrijk mailtje kwijt.![]()
Daar zit ze nu over te zeuren in het mongolentopic. Maar hoe het precies zit weet ik niet, want al snel was ik genoodzaakt om die inteeltkudde kohalzend te verlaten.quote:
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 02:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Daar zit ze nu over te zeuren in het mongolentopic. Maar hoe het precies zit weet ik niet, want al snel was ik genoodzaakt om die inteeltkudde kohalzend te verlaten.
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 02:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Daar zit ze nu over te zeuren in het mongolentopic. Maar hoe het precies zit weet ik niet, want al snel was ik genoodzaakt om die inteeltkudde kohalzend te verlaten.
Als je er blijkbaar lurkt ben je waarschijnlijk zelf ook een mongool! Of je houdt er in het dagelijks leven gewoon van om er naar te kijken!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 02:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Als jij een foto zou plaatsen in het fotoboek....quote:
Hahahaha en jij loopt zelfs een blauwtje als je godbetert Melke wilt palen "helpen" met haar mailprobleem. Keihard afgewezen.quote:
Anders lees je ook een keer de tweede zin van iemands post, in plaat van meteen er op los te blaatreplyen.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 02:21 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Als je er blijkbaar lurkt ben je waarschijnlijk zelf ook een mongool! Of je houdt er in het dagelijks leven gewoon van om er naar te kijken!
Dus ik mag hier pas komen als ik m'n rotkop in het fotoboek zet, zodat ik door jou kan worden afgezeken over mijn bank/trui/hoofd/tafelquote:Op zaterdag 11 maart 2006 02:22 schreef APK het volgende:
[..]
Als jij een foto zou plaatsen in het fotoboek....
.....dan kunnen we vergelijken. Vooralsnog ben jij een anonieme braller zonder gezicht......
DUS FLIKKER OP BB5 & HHB-Held zonder gezicht.![]()
Hier komen ze voor Manu82 met zijn grote muil die zijn gezicht niet durft te tonen::
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zit wel dichter op haar leeftijd dan jij iigquote:Op zaterdag 11 maart 2006 02:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Hahahaha en jij loopt zelfs een blauwtje als je godbetert Melke wilt palen "helpen" met haar mailprobleem. Keihard afgewezen.![]()
Congratulations.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 02:27 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik zit wel dichter op haar leeftijd dan jij iig![]()
Jij begint over 'mijn lelijke kop' lafaard.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 02:27 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Dus ik mag hier pas komen als ik m'n rotkop in het fotoboek zet, zodat ik door jou kan worden afgezeken over mijn bank/trui/hoofd/tafel![]()
quote:
Wie zegt dat mijn profiel klopt?quote:Trouwens, volgens je profiel zit ík er dichter op.![]()
oh je mag mijn kop best zien hoor, maar vind het nogal onnodig om hem hier neer te zettenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 02:34 schreef APK het volgende:
[..]
Jij begint over 'mijn lelijke kop' lafaard.![]()
![]()
![]()
Ik kots echt op mensen zoals jij die geen mening hebben -behalve over mijn hoofd- en ook hun eigen hoofd niet durven te tonen.![]()
![]()
Top-Topic!
Custom made voor Manu82
Ontopic: Loser!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 02:38 schreef Manu82 het volgende:
[..]
oh je mag mijn kop best zien hoor, maar vind het nogal onnodig om hem hier neer te zetten![]()
![]()
Je woordenschat?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 02:34 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
[..]
Wie zegt dat mijn profiel klopt?
Ik sta 10 uur per dag voor die kut cam van je maar dat ding staat niet aan lamzak en dan ga je lopen zeiken dat ik een loser benquote:
moet ik je nu rotspammen met foto'squote:Op zaterdag 11 maart 2006 02:46 schreef APK het volgende:
Anyway, ik wil die kutkop van manu82 helemaal niet zien.
Ontopic: Manu28.![]()
![]()
![]()
'Wat maar ooit' moet volgens mij 'die maar ooit' zijn.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 02:44 schreef Bluezz het volgende:
Ikop iedereen wat maar ooit 1 live maandagavond van HBB heeft durven kijken
![]()
Taalpuristenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 02:50 schreef APK het volgende:
[..]
'Wat maar ooit' moet volgens mij 'die maar ooit' zijn.![]()
Bluezz![]()
Ja verdomme zegquote:Op zaterdag 11 maart 2006 02:50 schreef APK het volgende:
'Wat maar ooit' moet volgens mij 'die maar ooit' zijn.![]()
Bluezz![]()
Boeiuh!quote:[b]Op zaterdag 11 maart 2006 02:54 schreef Bluezz het volgende:[/b
Ja verdomme zeg![]()
ik had eerst de eerste helft ge-edit
Het was niet mijn sterkste post ooit, dat wil ik wel toegevenquote:
Flikker op. trut!quote:
Ga nu maar uithuilen in andere delen van FOK! En daar meer inspiratie opdoenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 03:15 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Het was niet mijn sterkste post ooit, dat wil ik wel toegeven![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |