Dank voor de reply, het topic loopt!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:29 schreef Falco het volgende:
Manu82, eveneens kansloos en een kneus eerste klas
Falco, compleet nutteloos in zijn posts hier op het HBB forumquote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:29 schreef Falco het volgende:
Manu82, eveneens kansloos en een kneus eerste klas
Haar zat, als ik het niet zou scheren. En topics met kijkcijfers.quote:
Niet offtopic gaan! Kotsen zul je!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:34 schreef APK het volgende:
[..]
Haar zat, als ik het niet zou scheren. En topics met kijkcijfers.
Doca
Te onbekend om op te kotsen.
Kun je er geen poll van maken APK, dat was LSquote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:38 schreef k_i_m het volgende:
Hoe heet die ene idioot ook alweer die elke keer met een ander account kwam spammen als ie een ban te pakken had?
Luciano. Al zijn berichten las ik met het beeld dat hij briesend achter zijn PC op zijn toetsenbord liep te rammen. Wat een heetgebakerd persoon was hijquote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:38 schreef k_i_m het volgende:
Hoe heet die ene idioot ook alweer die elke keer met een ander account kwam spammen als ie een ban te pakken had?
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:38 schreef Muerte het volgende:
Falco, een ordinaire weblog dief, die waarschijnlijk een hartverzakking krijgt op het moment dat hij beseft, dat hij zelf iets heeft bedacht, waardoor ook dat pareltje van inspiratie, waar wij ons na al die maanden op verheugd hadden, voorgoed met hem naar de eeuwige jachtvekden is vertrokken.
Ik kwam er net weer op iddquote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:39 schreef Falco het volgende:
[..]
Luciano. Al zijn berichten las ik met het beeld dat hij briesend achter zijn PC op zijn toetsenbord liep te rammen. Wat een heetgebakerd persoon was hij
Dat is LekkerSimpel.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:38 schreef k_i_m het volgende:
Weblog dief? Meeste content heb ik op de log zeker zelf geschreven en als ik iets jatte waren het meestal de geniale topics van APKquote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:38 schreef Muerte het volgende:
Falco, een ordinaire weblog dief, die waarschijnlijk een hartverzakking krijgt op het moment dat hij beseft, dat hij zelf iets heeft bedacht, waardoor ook dat pareltje van inspiratie, waar wij ons na al die maanden op verheugd hadden, voorgoed met hem naar de eeuwige jachtvekden is vertrokken.
+1quote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:40 schreef Falco het volgende:
[..]
Weblog dief? Meeste content heb ik op de log zeker zelf geschreven en als ik iets jatte waren het meestal de geniale topics van APK
Ik ook van jouquote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:40 schreef APK het volgende:
[..]
Dat is LekkerSimpel.
k_i_m
Komt ook alleen even kijken als ramptoerist.
Tanja, de verschrikkelijke babycontainerquote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:42 schreef k_i_m het volgende:
En natuurlijk de invasie van alle "moeders" toen Tanja bevallen was.
Man deze reactie zegt al genoeg, meteen in de verdediging en door die kale een genie te noemen, meteen proberen steun te zoeken, veel dieper kan je niet gaan.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:40 schreef Falco het volgende:
[..]
Weblog dief? Meeste content heb ik op de log zeker zelf geschreven en als ik iets jatte waren het meestal de geniale topics van APK
+3quote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:44 schreef Muerte het volgende:
[..]
Man deze reactie zegt al genoeg, meteen in de verdediging en door die kale een genie te noemen, meteen proberen steun te zoeken, veel dieper kan je niet gaan.
Ophokken pisvogel, kssst.quote:
Dude, wat waren jouw geniale bijdrages dan in het kader van BB5 of HBB?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:44 schreef Muerte het volgende:
[..]
Man deze reactie zegt al genoeg, meteen in de verdediging en door die kale een genie te noemen, meteen proberen steun te zoeken, veel dieper kan je niet gaan.
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:44 schreef Muerte het volgende:
[..]
Namen noemen en kotsen!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:43 schreef Arliator het volgende:
Iedereen die op de eerste dag dat Tanja op FOK kwam een bruine arm/elleboog had.
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:37 schreef PC eend het volgende:
Heeej is dit een soort servivial met alleen minpunten?
Ongeveer net zoveel als jouw gejank in het FB topic.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:45 schreef APK het volgende:
En dan nog Lovebear....
Wat een bandbreedte heeft die CITO-test failure fok! gekost.![]()
Bong4002 oidquote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:45 schreef APK het volgende:
En dan nog Lovebear....
Wat een bandbreedte heeft die CITO-test failure fok! gekost.![]()
en jou geniale bijdrages dan? Alleen even komen zeiken tijdens HBB?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:46 schreef Falco het volgende:
[..]
Dude, wat waren jouw geniale bijdrages dan in het kader van BB5 of HBB?
Check mijn undersignquote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:47 schreef Manu82 het volgende:
[..]
en jou geniale bijdrages dan? Alleen even komen zeiken tijden HBB?
Ik had jou hoger ingeschat.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:47 schreef Muerte het volgende:
Ongeveer net zoveel als jouw gejank in het FB topic.![]()
![]()
Niente, rien, nichts, nothing en helemaal niets, maar wat ik geplaatst heb, was van mij, wat het dan ook waard was maar een cap van mij zei meer dan menig artikel op het weblog.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:46 schreef Falco het volgende:
[..]
Dude, wat waren jouw geniale bijdrages dan in het kader van BB5 of HBB?
Die was ik bijna vergeten! Daar wil ik de geur in mijn neus nog weleens voor opwekkenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:48 schreef Falco het volgende:
Op APK en Milagro wil ik trouwens ook eens kotsen. Dat gezuig tov Scanman en zijn bank
Wat gevoelig toch allemaalquote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:49 schreef APK het volgende:
[..]
Ik had jou hoger ingeschat.![]()
FB is een geniaal topic.
Muerte:
Caps waren leuk, verder ben je een inhoudsloze jankzak.
Ga je naam eer aan doen.quote:
Nee GVD! deserteren naar Tropicana in december en dan nog een uitgesproken mening hebben over dingen waar je niets van weet, dat scoort!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:49 schreef APK het volgende:
[..]
Ik had jou hoger ingeschat.![]()
FB is een geniaal topic.
Muerte:
Caps waren leuk, verder ben je een inhoudsloze jankzak.
Die smilie van hem in zijn usericoonquote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:52 schreef APK het volgende:
Oh, hoe heette die andere vogel ook alweer, met die teringlelijke logo's op zijn caps.
Fritzie oid:
Ophoeren pisvlek, kom maar terug als je zindelijk bent.quote:
quote:
Kijk voor een pisvlek maar tussen je benen hbb-hoer.quote:
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:57 schreef Athalon het volgende:
Luitje, luitjes, waarom elkaar allemaal zo proberen af te vallendat heeft geen enkele zin, want ik ben n blijf toch de grootste klooteikel van FOK en hoe jullie ook je best doen het is verloren energie, mijn Caps waren kloten, mijn commentaar was kloten en ik ben helemaal kloten.
dat kan niemand verbeteren zelfs de grootste boeren lul niet hier.
![]()
Falco wel hoor die doet het uit de losse pols.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:57 schreef Athalon het volgende:
Luitje, luitjes, waarom elkaar allemaal zo proberen af te vallendat heeft geen enkele zin, want ik ben n blijf toch de grootste klooteikel van FOK en hoe jullie ook je best doen het is verloren energie, mijn Caps waren kloten, mijn commentaar was kloten en ik ben helemaal kloten.
![]()
Jij deed niet eens mee in BB of HBB, dus jij krijgt een smiley.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:53 schreef Jordy-B het volgende:
Mensen die daar op kotsen, halen toch zeker gewoon die fora uit de AT-lijst?
Wie ben jij nou weer?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:57 schreef Athalon het volgende:
allemaal kleuterklasjeswerk
![]()
Ik kots op jullie allemaalquote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:54 schreef Muerte het volgende:
Ophoeren pisvlek, kom maar terug als je zindelijk bent.
Rot op met je peace-gedoe.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:57 schreef Athalon het volgende:
allemaal kleuterklasjeswerk
![]()
Falco is groep 1 werk met zijn gezeik, ik ben Drs in de zeikerij en afbranderij, daar zit zowiezo 20 jaar scholing tussen en dat red geen hond Muerte, geen ene natte hond.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:58 schreef Muerte het volgende:
[..]
Falco wel hoor die doet het uit de losse pols.![]()
Anders ga je ergens anders rellen, matige kloonquote:
Wedden dat je dat niet liukt incomptent figuur, je lijkt wel een mod.quote:
Wat scholing zou bij jou ook niet misstaanquote:Op zaterdag 11 maart 2006 01:01 schreef Athalon het volgende:
[..]
Falco is groep 1 werk met zijn gezeik, ik ben Drs in de zeikerij en afbranderij, daar zit zowiezo 20 jaar scholing tussen en dat red geen hond Muerte, geen ene natte hond.![]()
Apk, je red het niet, jongen ga toch eerst eens in de leer bij een super klootzak zoals ik, dan na heel veel jaren kun je misschien eens een kansje maken op plaats 100quote:
De modjes mogen natuurlijk niet vergeten wordenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 01:02 schreef Muerte het volgende:
[..]
Wedden dat je dat niet liukt incomptent figuur, je lijkt wel een mod.![]()
bij jou ook niet, je bent zeker nog steeds op de mavo blijven stekenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 01:02 schreef Falco het volgende:
[..]
Wat scholing zou bij jou ook niet misstaan
Wel vertederend dat je je eigen jeugdfrustaties probeert te projecteren op anderenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 01:04 schreef Manu82 het volgende:
[..]
bij jou ook niet, je bent zeker nog steeds op de mavo blijven steken
Mwoah, weet je dat zeker?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 01:04 schreef PC eend het volgende:
[..]
De modjes mogen natuurlijk niet vergeten worden![]()
![]()
![]()
Ik kots ook op mensen die alleen maar een smiley postenquote:
Heb je een prijs gewonnen als meest effectieve AH vakkenvuller?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 01:02 schreef Athalon het volgende:
dan na heel veel jaren kun je misschien eens een kansje maken op plaats 100![]()
Kom je hier alleen maar om even te boeren?quote:
quote:
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 01:07 schreef Falco het volgende:
De eerste die Peter6000 noemt krijgt trouwens een knal op zijn harsens. Die jongen is gewoon kut.
Dat bedoel ik nu APK, je trapt zelfs al in dit kleine taal valkuiltje, dat zou je nooit doen als je een echte klootzak was.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 01:02 schreef Falco het volgende:
[..]
Wat scholing zou bij jou ook niet misstaan
Wie?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 01:07 schreef Falco het volgende:
De eerste die Peter6000 noemt krijgt trouwens een knal op zijn harsens. Die jongen is gewoon cult.
*Burp*quote:Op zaterdag 11 maart 2006 01:07 schreef Muerte het volgende:
[..]
Kom je hier alleen maar om even te boeren?![]()
Helemaal mee eens!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 01:07 schreef Falco het volgende:
De eerste die Peter6000 noemt krijgt trouwens een knal op zijn harsens. Die jongen is gewoon cult.
Ach flikker toch op, ga je nu ook nog de Robin Hood uithangen hierquote:Op zaterdag 11 maart 2006 01:07 schreef Falco het volgende:
Dan kom jij als een soort fantoom door de monitor??quote:Op zaterdag 11 maart 2006 01:07 schreef Falco het volgende:
Alweer een misser APK, ik ben de meest NIET effectieve vuller en dus eruit getrapt zoals een echte baas dat hoort te doen bij klootzakkenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 01:07 schreef APK het volgende:
[..]
Heb je een prijs gewonnen als meest effectieve AH vakkenvuller?![]()
Ik word katsziek van al jou boekwerken aan Tanja, ze heeft kats geen tijd meer om mijne terug te lezenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 01:09 schreef PC eend het volgende:
Wordt er nou helemaal niemand kotsmisselijk van mijn Tanja-love![]()
![]()
( verkapte tanja terugkrijgpost)
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 01:01 schreef Falco het volgende:
[..]
Anders ga je ergens anders rellen, matige kloon
OMG. je post een peply tegen de verkeerde persoon.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 01:08 schreef Athalon het volgende:
[..]
Dat bedoel ik nu APK, je trapt zelfs al in dit kleine taal valkuiltje, dat zou je nooit doen als je een echte klootzak was.dan zou je met een vlammenwerper tekeer moeten trekken om mij af te branden en niet zoiets simpels "Wat scholing zou bij jou ook niet misstaan"
![]()
Wat vond jij dan niet cool aan Peter6000?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 01:08 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ach flikker toch op, ga je nu ook nog de Robin Hood uithangen hier![]()
JAquote:Op zaterdag 11 maart 2006 01:09 schreef PC eend het volgende:
Wordt er nou helemaal niemand kotsmisselijk van mijn Tanja-love![]()
![]()
( verkapte tanja terugkrijgpost)
Kun je nagaan wat ik toch een super kloothommel moet wezen omdat te doen, ik win gewoon op alle fronten, dom, stom, irritant, ouwehoer, blinde kip die niet kan lezen, dus toch de grootste lul die hier rondlooptquote:Op zaterdag 11 maart 2006 01:10 schreef APK het volgende:
[..]
OMG. je post een peply tegen de verkeerde persoon.![]()
Hier komen ze: MAVO!![]()
![]()
peter6000 is prima, maar ik denk dat hij geen aarslikker nodig heeftquote:Op zaterdag 11 maart 2006 01:12 schreef Falco het volgende:
[..]
Wat vond jij dan niet cool aan Peter6000?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |