Ophokken pisvogel, kssst.quote:
Dude, wat waren jouw geniale bijdrages dan in het kader van BB5 of HBB?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:44 schreef Muerte het volgende:
[..]
Man deze reactie zegt al genoeg, meteen in de verdediging en door die kale een genie te noemen, meteen proberen steun te zoeken, veel dieper kan je niet gaan.
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:44 schreef Muerte het volgende:
[..]
Man deze reactie zegt al genoeg, meteen in de verdediging en door die kale een genie te noemen, meteen proberen steun te zoeken, veel dieper kan je niet gaan.
Namen noemen en kotsen!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:43 schreef Arliator het volgende:
Iedereen die op de eerste dag dat Tanja op FOK kwam een bruine arm/elleboog had.
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:37 schreef PC eend het volgende:
Heeej is dit een soort servivial met alleen minpunten?
Ongeveer net zoveel als jouw gejank in het FB topic.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:45 schreef APK het volgende:
En dan nog Lovebear....
Wat een bandbreedte heeft die CITO-test failure fok! gekost.![]()
Bong4002 oidquote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:45 schreef APK het volgende:
En dan nog Lovebear....
Wat een bandbreedte heeft die CITO-test failure fok! gekost.![]()
en jou geniale bijdrages dan? Alleen even komen zeiken tijdens HBB?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:46 schreef Falco het volgende:
[..]
Dude, wat waren jouw geniale bijdrages dan in het kader van BB5 of HBB?
Check mijn undersignquote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:47 schreef Manu82 het volgende:
[..]
en jou geniale bijdrages dan? Alleen even komen zeiken tijden HBB?
Ik had jou hoger ingeschat.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:47 schreef Muerte het volgende:
Ongeveer net zoveel als jouw gejank in het FB topic.![]()
![]()
Niente, rien, nichts, nothing en helemaal niets, maar wat ik geplaatst heb, was van mij, wat het dan ook waard was maar een cap van mij zei meer dan menig artikel op het weblog.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:46 schreef Falco het volgende:
[..]
Dude, wat waren jouw geniale bijdrages dan in het kader van BB5 of HBB?
Die was ik bijna vergeten! Daar wil ik de geur in mijn neus nog weleens voor opwekkenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:48 schreef Falco het volgende:
Op APK en Milagro wil ik trouwens ook eens kotsen. Dat gezuig tov Scanman en zijn bank
Wat gevoelig toch allemaalquote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:49 schreef APK het volgende:
[..]
Ik had jou hoger ingeschat.![]()
FB is een geniaal topic.
Muerte:
Caps waren leuk, verder ben je een inhoudsloze jankzak.
Ga je naam eer aan doen.quote:
Nee GVD! deserteren naar Tropicana in december en dan nog een uitgesproken mening hebben over dingen waar je niets van weet, dat scoort!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:49 schreef APK het volgende:
[..]
Ik had jou hoger ingeschat.![]()
FB is een geniaal topic.
Muerte:
Caps waren leuk, verder ben je een inhoudsloze jankzak.
Die smilie van hem in zijn usericoonquote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:52 schreef APK het volgende:
Oh, hoe heette die andere vogel ook alweer, met die teringlelijke logo's op zijn caps.
Fritzie oid:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |