Weet je, misschien is het toch verstandiger om je bij je leeftijdsgenoten te houden, je oppervlakkigheid past niet in de gerijpte cultuur van de 40+ 'ers.quote:Op maandag 13 maart 2006 18:28 schreef Ceylon89 het volgende:
[..]
Mijn vlees moet nog goedgekeurd worden natuurlijk. Mijn inhoud is natuurlijk niet zo belangrijk lijkt me, als ik maar qua uiterlijk te doen ben hè.
Neuh, ik ben inderdaad inhoudloos, en ik pas ook niet bij 40+. Ik ben dan ook 23 jaar jongerquote:Op maandag 13 maart 2006 19:58 schreef PH52 het volgende:
[..]
Weet je, misschien is het toch verstandiger om je bij je leeftijdsgenoten te houden, je oppervlakkigheid past niet in de gerijpte cultuur van de 40+ 'ers.
Uiterlijk.
LB, weet je hoe je doelgroep eruit ziet ? Denk je dat die eisen gaan stellen ?
Na 5 minuten uitgenuekt, wordt een beetje triest verhaal om de rest van de week tegen een knappe griet aan te kijken zonder de mogelijkheid een diepgaand gesprek over de zin van het bestaan te kunnen voeren.
![]()
Ja, en weet je wat nou het leuke is?quote:Op maandag 13 maart 2006 20:39 schreef Ceylon89 het volgende:
[..]
Neuh, ik ben inderdaad inhoudloos, en ik pas ook niet bij 40+. Ik ben dan ook 23 jaar jonger. Maar goed, ik ga ook hier niet doen net alsof ik veel inhoud heb hè. Over het zin van bestaan... Tja, verschillende levensfases. Verschillende gedachtes.
![]()
Idd. En dat komt steeds vaker voor. Naarmate vrouwen financieel en maatschappelijk steeds minder afhankelijk worden van mannen, worden de rollen omgedraaid. Of iig gelijk getrokken.quote:Op maandag 13 maart 2006 01:51 schreef Bluezz het volgende:
Andersom komt ook voor :
Vrouwen met veullll jongere mannen :
En idd ontopic, want het gaat over leeftijdsverschil. Maar hier doelde ik met mijn eerdere reacties natuurlijk ook gewoon op en dat werd als offtopic bestempeld... Terwijl als je ziet wat er daarna nog gepost is...quote:
Natuurlijk, zonder gezonde fysieke aantrekkingskracht is iedere relatie gedoemd om te mislukken. (en meestal om niet eens van de grond te komen)quote:Op maandag 13 maart 2006 17:20 schreef Ceylon89 het volgende:
[..]
Maar uiteindelijk moet het vlees ook goedgekeurd worden.
![]()
quote:
ik heb het topic ff opgepoetst lieve janequote:Op maandag 13 maart 2006 22:22 schreef Jane het volgende:
Terwijl als je ziet wat er daarna nog gepost is...
Ach, inderdaad... Er is hier veel hypocriet gelul over inhoud. Als je eigen foto online zet op FOK! is het inderdaad logisch dat men kijkt wat je in huis hebt... qua uiterlijk. Soort vleeskeuring.quote:Op maandag 13 maart 2006 21:14 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja, en weet je wat nou het leuke is?
Al die 40+-ers doen nu heel schijnheilig en hebben het over de inhoud.Maar ik denk dat het merendeel met smart wacht tot je een fotoboek hebt en als het ze om inhoud gaat bedoelen ze waarschijnlijk die van je BH.
![]()
Dus trek je er niks van aan.
(Maar ja,ik ben ook nog maar 29,dus wat weet ik er van)
Ik open wel over twintig jaar een topic of jonge mannen inderdaad aantrekkelijker zijn, en dat ik 'vroeger' gewoon in een vage fase verkeerde... Maar goed, misschien ben ik gewoon een gorontofielquote:Op maandag 13 maart 2006 22:22 schreef Jane het volgende:Maar goed, deze optie is denk ik voor TS met haar 17 jaar op dit moment minder interessant. Dan moet ze nog wel erg lang wachten.
Precies. Als je 29 bent ligt dat allemaal toch net wat ongenuanceerderquote:Op maandag 13 maart 2006 21:14 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja, en weet je wat nou het leuke is?
Al die 40+-ers doen nu heel schijnheilig en hebben het over de inhoud.Maar ik denk dat het merendeel met smart wacht tot je een fotoboek hebt en als het ze om inhoud gaat bedoelen ze waarschijnlijk die van je BH.
![]()
Dus trek je er niks van aan.
(Maar ja,ik ben ook nog maar 29,dus wat weet ik er van)
Bedoel je soms gerontofiel? Oh ja, en vergeet dat van die inhoud maar....quote:Op dinsdag 14 maart 2006 01:24 schreef Ceylon89 het volgende:
[..]
Ik open wel over twintig jaar een topic of jonge mannen inderdaad aantrekkelijker zijn, en dat ik 'vroeger' gewoon in een vage fase verkeerde... Maar goed, misschien ben ik gewoon een gorontofiel. Kan ook natuurlijk.
![]()
![]()
Dank je voor het verbeteren... taalpurist.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:02 schreef PH52 het volgende:
[..]
Bedoel je soms gerontofiel? Oh ja, en vergeet dat van die inhoud maar....
Ja, weet ik veel, misschien bedoelde je wel gore onte fiel, dat had toch ook gekund ?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:09 schreef Ceylon89 het volgende:
[..]
Dank je voor het verbeteren... taalpurist.
Normaal... normaal...quote:Op dinsdag 14 maart 2006 12:39 schreef SeLang het volgende:
Ik vind het eerlijk gezegd onbegrijpelijk dat er vrouwen bestaan die op van die jonge kereltjes vallen.
Een 17 jarig meisje dat op 35+ mannen valt is toch juist normaal
Boven ,wat is normaal?Wat voor de één normaal is ,is voor de ander misschien vreselijk vreemd.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 18:32 schreef Jane het volgende:
[..]
Normaal... normaal...Als we het over 'normaal' moeten gaan hebben...!
Het ene is net zo 'normaal' als het andere. En als TS op 'oudere mannen' valt, dan moet ze zich vooral niet laten weerhouden door wie dan ook hier.
Gelukkig is de leeftijd in art. 247 Sr een geobjectiveerd bestanddeel, dat voorkomt de zegetocht van dergelijke abjecte ideeen.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 18:32 schreef Jane het volgende:
[..]
Normaal... normaal...Als we het over 'normaal' moeten gaan hebben...!
Het ene is net zo 'normaal' als het andere. En als TS op 'oudere mannen' valt, dan moet ze zich vooral niet laten weerhouden door wie dan ook hier.
Die man is een held, en al zijn vrienden zijn nu stinkjaloersquote:Op woensdag 15 maart 2006 13:38 schreef SuperMOM het volgende:
Ik snap de mannen niet die op een 17 jarig meisje vallen? Een vriendin van mij werd, na een 10 jarige relatie, ingruild door een meisje van 17! Hij was 36 en die vriendin 37Toen dat meisje jarig werd hebben we er nog om kunnen lachen in de trant van: nu mag het, nu is het legaal (maar geloof dat het 16 jaar is?) Maar oke, van het meisje in kwestie snap ik het wel, leuke volwassen man, zekerheid, eigen huis, mooie auto, goede baan....maar wat kan zo'n man van 36 a 37 zien in een meisje (want dat is ze nog!) van 17 die nog thuis woont en nog niet eens alleen op vakantie mag?? (bij wijze van spreken)
Buiten het strakke k....
euh lijf dan?
Als het een paar jaar later was gebeurd had er niemand over gevallen, maar ik bedoel ze was 17! Nog niet volwassen, als ze nu 27 en hij 46 was geweest hoor je niemand erover.
Die man is een sukkel en het lachertje van zijn omgevingquote:Op woensdag 15 maart 2006 14:07 schreef SeLang het volgende:
[..]
Die man is een held, en al zijn vrienden zijn nu stinkjaloers
En al die nieuwe hippe kleding en dat nieuwe snelle kapsel... het maakt het alleen maar des te sneuiiger vaakquote:Op woensdag 15 maart 2006 14:11 schreef PH52 het volgende:
Die man is een sukkel en het lachertje van zijn omgeving![]()
Kijk hem, hij moet ook zo nodig enz...
quote:Op woensdag 15 maart 2006 14:11 schreef PH52 het volgende:
[..]
Maar ondertussen neukt hij wel het strakste sletje, dus ik weet wel wie er het laatst lachtquote:Op woensdag 15 maart 2006 14:11 schreef PH52 het volgende:
[..]
Dat zou inderdaad wel zielig zijn. Een kerel moet volledig 'in control' zijn. Maar ik denk dat dat grietje sowieso niet op een dergelijk watje zou vallen. Die wil juist een stabiele standvastige man die meer in huis heeft dan haar leeftijdsgenoten en dus geen wannabe puber.quote:Op woensdag 15 maart 2006 14:17 schreef SuperMOM het volgende:
Nu moet je naar de sportschool, weer in disco's rondhangen, veel te grote spijkerbroeken die van je reet afzakken kopen etc etc etc
![]()
Ja, daarom opende ik ook mijn thread. Ik snap niet waarom een man van 35 op een meisje kan vallen die 17 jaar oud is. Wat is het toch? Alleen om het seks? Je wilt toch ook inhoud lijkt me.quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:38 schreef SuperMOM het volgende:
Ik snap de mannen niet die op een 17 jarig meisje vallen? Een vriendin van mij werd, na een 10 jarige relatie, ingruild door een meisje van 17! Hij was 36 en die vriendin 37Toen dat meisje jarig werd hebben we er nog om kunnen lachen in de trant van: nu mag het, nu is het legaal (maar geloof dat het 16 jaar is?) Maar oke, van het meisje in kwestie snap ik het wel, leuke volwassen man, zekerheid, eigen huis, mooie auto, goede baan....maar wat kan zo'n man van 36 a 37 zien in een meisje (want dat is ze nog!) van 17 die nog thuis woont en nog niet eens alleen op vakantie mag?? (bij wijze van spreken)
Buiten het strakke k....
euh lijf dan?
Als het een paar jaar later was gebeurd had er niemand over gevallen, maar ik bedoel ze was 17! Nog niet volwassen, als ze nu 27 en hij 46 was geweest hoor je niemand erover.
Heerlijk die jaloeziereactiesquote:Op woensdag 15 maart 2006 14:17 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
![]()
Dat klopt
Al zijn vrienden vroegen zich af waar hij nu in godsnaam mee bezig was!! "Koop je nu ook een snelle sportwagen bij dat grietje"??? Nu moet je naar de sportschool, weer in disco's rondhangen, veel te grote spijkerbroeken die van je reet afzakken kopen etc etc etc
![]()
Zou ik ook zeggen als ik 17 was en nog nooit een echte relatie heb gehadquote:Op woensdag 15 maart 2006 17:44 schreef Richie_Rich het volgende:
[..]
Heerlijk die jaloeziereacties![]()
Alleen daarom al zou ik een 17 jarige overwegen als ik 35 ben
Beperk het dan tot wat kortstondig aankloten. Er op die leeftijd een echte relatie mee aangaan lijkt me echt traumatischquote:Op donderdag 16 maart 2006 01:42 schreef golfer het volgende:
Maar echt een bezwaar tegen een 17-jarig jongere dame heb ik momenteel nou ook weer niet.
Die is net volwassen en seksueel ervaren genoeg om het wel leuk mee te hebben.![]()
Kom op golfer, volwassen?? Seksueel ervaren?? Nou ja, oke als het alleen om de sex gaat en jij wil haar iets "leren" en nog kunnen kneden? ...ik moet er niet aan denken om met een jochie van 17 te moeten.....quote:Op donderdag 16 maart 2006 01:42 schreef golfer het volgende:
Maar echt een bezwaar tegen een 17-jarig jongere dame heb ik momenteel nou ook weer niet.
Die is net volwassen en seksueel ervaren genoeg om het wel leuk mee te hebben.![]()
quote:Op donderdag 16 maart 2006 01:53 schreef golfer het volgende:
Lees mijn post nog eens?
Een 17-jarige jongere dame waar ik het misschien wel wil doen is dus nu 35!![]()
quote:Op donderdag 16 maart 2006 01:53 schreef golfer het volgende:
Lees mijn post nog eens?
Een 17-jarige jongere dame waar ik het misschien wel wil doen is dus nu 35!![]()
Je plus 3 bril was weer afgeomen door die verpleegster des doo(s)ds, Lucia B. ?quote:Op donderdag 16 maart 2006 02:04 schreef SuperMOM het volgende:
Typ dan ook duidelijker opa!! Ik had mijn leesbril ook niet op, kon het niet vinden in mijn lade op de klote donkere slaapzaal
quote:Op donderdag 16 maart 2006 02:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Je plus 3 bril was weer afgeomen door die verpleegster des doo(s)ds, Lucia B. ?
Seks met 17-jarigen stelt in eerste instantie ook geen reet voor, één stoot en ze vliegen je bed uit.quote:Op woensdag 15 maart 2006 17:05 schreef Ceylon89 het volgende:
Ja, daarom opende ik ook mijn thread. Ik snap niet waarom een man van 35 op een meisje kan vallen die 17 jaar oud is. Wat is het toch? Alleen om het seks? Je wilt toch ook inhoud lijkt me.
Zo denk ik er dus ook over als 35+ erquote:Op woensdag 15 maart 2006 17:44 schreef Richie_Rich het volgende:
Alleen daarom al zou ik een 17 jarige overwegen als ik 35 ben
quote:Op donderdag 16 maart 2006 02:35 schreef dvr het volgende:
Per wanneer ben je beschikbaar en hoeveel zakgeld wil je?
Er zijn maar weinig 17 -jarigen die dat doen, en ook nog lekker zijn om mee te neukenquote:Op donderdag 16 maart 2006 13:02 schreef SeLang het volgende:
Om zo dicht mogelijk in de buurt te komen van het ideaal ga ik dan maar voor (zeer) intelligente types die veel boeken lezen enzo.
Dat klopt, slimme vrouwen zijn sowieso zeldzaam. Maar het is wel mijn ideaal.quote:Op donderdag 16 maart 2006 15:43 schreef Ceylon89 het volgende:
[..]
Er zijn maar weinig 17 -jarigen die dat doen, en ook nog lekker zijn om mee te neuken![]()
Geen mooiere arm-candy als een jonge chick,quote:Op donderdag 16 maart 2006 12:37 schreef SeLang het volgende:
[..]
Zo denk ik er dus ook over als 35+ er
Al beperk ik me voor de zekerheid wel tot 18+
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |